globalmoto_kveten





Téma: Elektromobil zadotujeme
 
17.10.2018 v 12:40
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

5.3.2024 v 15:40 | Nahoru | #1

Medved píše: PetrXX> Mas dost chaos v Mercedesech, nez zacnes neco shanet, mel by sis to ujasnit. Pridrzime-li se generace, po ktere posilhavas tak:
- CL (W215) je kupe udelane z W220 a ma stejnou vetsinu dilu, vcetne kastle az po B sloupek (ktery nema ). Jestli ti to prijde mrnavy ... ale blbe se shani ve slusnem stavu, ja jsem svoje shanel par let. A pokud se bojis Airmatiku, tak z ABC ti budou vstavat hruzou vlasy na hlave.
- SL (R230) je krasny klenot. Ale taky prasecky drahy klenot. Po nejake slusne R230 v osmivalci uz dlouho stonam. A nedari se. Rozmerove je to postavene na zkracenem podvozku W211. Takze mista dost.

Rad vidim, ze pomalu dostavas rozum a opoustis tu debilni podminku, ze to musi byt nafta.



Si říkám, jestli nezaložit čistě medvědí téma.. :)
Hele, takhle: já se v MB neorientuju (mám dvě 211 a tím to končí), ale jsem s nima hrozně spokojenej, tak si říkám proč nezkusit něco jiného (jedna 211 bude mít půl mega a už je to znát).
Bez ironie díky za polopatické vysvětlení, protože když začnu gooooglit, vyjede mi miliarda informací a MB má tolik nuancí, že se prostě nechytám.
Naftu začínám házet na druhou kolej, protože skvělé staré 2.7 a 3.2 rovná se 211, případně 220 rozjetá na sračky, a novější 3.2 je V6 a to ani omylem. Dvoulitr nafta stejný průser.

Takže se motám někde kolem E Classe / S Classe s rozumným benzínem, ovšem které to jsou nevím. Jsem jednoduchej člověk, nejraději bych řadový 4 válec s jednoduchou údržbou.
Fakt díky za každý nasměrování.

(reakce na) Elektromobil zadotujeme

5.3.2024 v 15:53 | Nahoru | #2
PetrXX> Vyborne, takze jsme u benzinu . 4 valec muzes mit i v Ecku (1.8 kompressor) ale musi to byt utrpeni. Zakladni V6 pro W211 je stejne jako pro W220 - M112 (v ruznych objemech). To je motor, ktery nema zadny vylozeny pruser. Akorat to je trosku olejnicka - tesneni vik hlav a gufero mezi motorem a prevodovkou. Je choulostivej na vahu vzduchu - ta se obvykle meni casteji nez svicky .
Bacha na posledni kusy W211 - s motorem M272. Ten motor je sice skvelej (mam ho v W221), ale az od cisla motoru 30468993 . Do tohohle cisla odchazeji rozvody - konkretne vyvazovaci hridele. A to je oprava za vic, nez ma to auto obvykle cenu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

5.3.2024 v 15:54 | Nahoru | #3
PetrXX> co mas proti V6 ?/ Ma to takovy dve mouchy, ale nic existencniho.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist