Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme
Co to znamená? Je těch 150tis. limit, co to najede? Proč všechna ta prodávaná auta mají tak malé nájezdy, když mají tak malé provozní náklady?
Najede takováhle ojetina dalších 100 tis? Má smysl třeba v tomhletom měnit baterku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Borntobewild píše: Co když se kecáním stočíme zpět k BEV ? Na mě teď vyskočil inzerát na to vozítko Peugeot Ion. 12 let staré, najeto do 100 tis. cena do 100 tis. Dojezd 100 km. Na ježdění do školky a na nákupy by mi to stačilo. Ale když si spočítám, že tedy baterky mají za sebou 1000 cyklů, kolik ještě vydrží? Koukal jsem na mobile.de a všechny mají najeto kolem 100 tis. Nejvíc má jeden 150.
Co to znamená? Je těch 150tis. limit, co to najede? Proč všechna ta prodávaná auta mají tak malé nájezdy, když mají tak malé provozní náklady?
Najede takováhle ojetina dalších 100 tis? Má smysl třeba v tomhletom měnit baterku?
Podle mne to najede km, ale spis to bude o te hlavni baterce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Nová baterka origo bude třeba za 200? Pokud by se kutilsky vyměnily články a staré ještě zpeněžily, dalo by se to s prací pořídit třeba za 100? A auto najede dalších 100 tis. km.
To už je samozřejmě zlomek ceny za nový a ty provozní náklady celkem rozunmé, ale furt to vychází dráž než fábie na plyn.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
PetrXX píše: Cena údržby je u mě faktor číslo jedna, ojeté limo vesměs stojí pusu protože udržet to naživu stojí nesmysl a to já nechci. Proto mě zajímal praktický sevsis, u sedmy to byl jediný schopný mechanik v celém Česku.. S klasse na mě působí jako derivát 211 s vyšším pohodlím a fičurama, motor a převodovka stejný, jen ten airmatic mě tam sere
211 v8 nevím člověče, ta v8 tam je dost napěchovaná a nebude prdel cokoli na tom dělat
tak kdyz umi dat V8 i do Cecka?!
To by nebylo auto na nejaky davky km....
jestli jsou lidi co dokazi vymenit i v pezotu nevim, ale podle ceny co pises nejspis ne...
jak na tom je baterka se da vycist diagnostikou ... najezd je danej tim, ze je to mala mestska mrdka, kdo by s tim chtel jezdit nekam dal? A prumernou rychlosti 30kmh proste trva veky nez najedes naky statisice...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
MedWed píše: tak kdyz umi dat V8 i do Cecka?!
To by nebylo auto na nejaky davky km....
Jako Němci to umí, ale pak se z toho osypeš, něco jako dát dvě turba doprostřed v8 motoru
Já jsem zatím v klidu, myslím že hezkej kus podle mých představ jen tak neseženu. Většina jsou trosky nebo předražené trosky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
PetrXX píše: Jako Němci to umí, ale pak se z toho osypeš, něco jako dát dvě turba doprostřed v8 motoru ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Medved píše: Ale prd. M113 je prekvapive kompaktni motor - a navic je tam podel. To neni, jako kdyz Peugeot narve V6 nastorc a jeste potocenou dozadu do 407, aby se tam vesly jeste ctyri chladice a vetrak, vedle da automat a pak se z toho pri kazdem servisu muzes posrat - treba menit svicky na zadnich valcich anebo pretesnit zadni viko ventilu je neco jako delat krtkovi kolonoskopii televizni kamerou ze sedmdesatych let. Takze to mechosi v pazout servisech resi jak? Presne - proste se zadni svicky nemeni, kdo by se s tim sral.
Tak já měl na mysli vrtulovej n63, kde se to po čase spolehlivě uvaří, a to kluci a holky v Mnichově časem ještě vytunili přihozením dalšího průseru zvaným Valvetronic, takže do motorovýho pekla přibyl ještě zminiaturizovaný pražský orloj měl jsem tu čest a když jsem pochopil, že desítka ořech mi motorovým prostorem fakt nemá šanci propadnout, zavčas jsem s poděkováním utíkal pryč.
Teda, když to fungovalo, tak to jelo jak kretén, nutno říct.
A vůbec, nevíš o fajn s320 cdi na pružinách? A světlým interiérem, of kours? Prostě všechno špatně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Naposledy editováno 04.03.2024 11:27:48
PetrXX píše: Tak já měl na mysli vrtulovej n63, kde se to po čase spolehlivě uvaří, a to kluci a holky v Mnichově časem ještě vytunili přihozením dalšího průseru zvaným Valvetronic, takže do motorovýho pekla přibyl ještě zminiaturizovaný pražský orloj ...
Doteď jsem nevěděl, že nějaké N63 byly bez Valvetronicu, až teď jsem si to dohledal.
Přitom N62 měl Valvetronic vždy, 6-válce N5x měly Valvetronic všechny a 4-vál existoval bez Valvetronicu jen jako nějaká očesaná verze N40 kdoví pro jaký trh.
Zatímco u 4-válů je to sporné, u těch velkých motorů dává Valvetronic smysl. Ta efektivita a kultivovanost při chodu na malý výkon je opravdu lepší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Medved píše: PetrXX> Teoreticky by to melo jit najit. Takovehle zhovadilosti se delaly jako hotelove/letistni taxiky. Ale to asi nebude malo jeta S-Klasse po duchodci. Teda - jako bude, ale jenom pro verici.
Já jsem smířený s tím, že to je bez šance, takže málo jetá, světlý interiér po důchodci je přijatelný kompromis… ještě nějakou fajn poface najít, a ideálně někým, kdo na to umí mrknout, dotáhnout do Česka a postavit na značky. To video co jsi dával, to je tvoje auto a tvůj vyzkoušený prodejce ojetých velbloudů?
Edit: ... a s velbloudarem uz jsem skoncil! .
Naposledy editováno 04.03.2024 13:46:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
PetrXX píše: Já jsem smířený s tím, že to je bez šance, takže málo jetá, světlý interiér po důchodci je přijatelný kompromis… ještě nějakou fajn poface najít, a ideálně někým, kdo na to umí mrknout, dotáhnout do Česka a postavit na značky. To video co jsi dával, to je tvoje auto a tvůj vyzkoušený prodejce ojetých velbloudů?
Twl, fakt zvažujes koupi auta od něj??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
MedWed píše: Twl, fakt zvažujes koupi auta od něj??
Já nezvažuju nic horňa pokud vím tak levné a staré šroty netahá (netahal), a medvěd jezdí benzinové hvězdicové dvanáctiválce, já poptávám hnusnou smradlavou naftu v trapné řadové konfiguraci.. ale jak jsem psal, jsem v klidu, protože hezký nejsou a když, tak za nesmysl. A strašidlo airmaticu mě taky odrazuje solidně, nutno říct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
PetrXX píše: Já nezvažuju nic horňa pokud vím tak levné a staré šroty netahá (netahal), a medvěd jezdí benzinové hvězdicové dvanáctiválce, já poptávám hnusnou smradlavou naftu v trapné řadové konfiguraci.. ale jak jsem psal, jsem v klidu, protože hezký nejsou a když, tak za nesmysl. A strašidlo airmaticu mě taky odrazuje solidně, nutno říct.
... tak kdyz chces zachranovat nejakyho takovyho postarsiho Nemce... co treba SL/CL?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
MedWed píše: ... tak kdyz chces zachranovat nejakyho takovyho postarsiho Nemce... co treba SL/CL?
SL je krásný, ale tohle potřebuju ať dá pohodlnou otočku do česka.. CL je taky mrňavý.
Už zvažuju i E coupe s nějakým rozumným benzínem, rozhodně teda ne s naftou kde hoří turbo.
Z těch w220 mám zatím rozporuplné pocity, říkám si jestli to nebude náběh na kolotoč průserů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
- CL (W215) je kupe udelane z W220 a ma stejnou vetsinu dilu, vcetne kastle az po B sloupek (ktery nema ). Jestli ti to prijde mrnavy ... ale blbe se shani ve slusnem stavu, ja jsem svoje shanel par let. A pokud se bojis Airmatiku, tak z ABC ti budou vstavat hruzou vlasy na hlave.
- SL (R230) je krasny klenot. Ale taky prasecky drahy klenot. Po nejake slusne R230 v osmivalci uz dlouho stonam. A nedari se. Rozmerove je to postavene na zkracenem podvozku W211. Takze mista dost.
Rad vidim, ze pomalu dostavas rozum a opoustis tu debilni podminku, ze to musi byt nafta.
Naposledy editováno 05.03.2024 15:17:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Medved píše: PetrXX> Mas dost chaos v Mercedesech, nez zacnes neco shanet, mel by sis to ujasnit. Pridrzime-li se generace, po ktere posilhavas tak:
- CL (W215) je kupe udelane z W220 a ma stejnou vetsinu dilu, vcetne kastle az po B sloupek (ktery nema ). Jestli ti to prijde mrnavy ... ale blbe se shani ve slusnem stavu, ja jsem svoje shanel par let. A pokud se bojis Airmatiku, tak z ABC ti budou vstavat hruzou vlasy na hlave.
- SL (R230) je krasny klenot. Ale taky prasecky drahy klenot. Po nejake slusne R230 v osmivalci uz dlouho stonam. A nedari se. Rozmerove je to postavene na zkracenem podvozku W211. Takze mista dost.
Rad vidim, ze pomalu dostavas rozum a opoustis tu debilni podminku, ze to musi byt nafta.
Si říkám, jestli nezaložit čistě medvědí téma.. :)
Hele, takhle: já se v MB neorientuju (mám dvě 211 a tím to končí), ale jsem s nima hrozně spokojenej, tak si říkám proč nezkusit něco jiného (jedna 211 bude mít půl mega a už je to znát).
Bez ironie díky za polopatické vysvětlení, protože když začnu gooooglit, vyjede mi miliarda informací a MB má tolik nuancí, že se prostě nechytám.
Naftu začínám házet na druhou kolej, protože skvělé staré 2.7 a 3.2 rovná se 211, případně 220 rozjetá na sračky, a novější 3.2 je V6 a to ani omylem. Dvoulitr nafta stejný průser.
Takže se motám někde kolem E Classe / S Classe s rozumným benzínem, ovšem které to jsou nevím. Jsem jednoduchej člověk, nejraději bych řadový 4 válec s jednoduchou údržbou.
Fakt díky za každý nasměrování.
Bacha na posledni kusy W211 - s motorem M272. Ten motor je sice skvelej (mam ho v W221), ale az od cisla motoru 30468993 . Do tohohle cisla odchazeji rozvody - konkretne vyvazovaci hridele. A to je oprava za vic, nez ma to auto obvykle cenu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
PetrXX píše: SL je krásný, ale tohle potřebuju ať dá pohodlnou otočku do česka.. CL je taky mrňavý.
Už zvažuju i E coupe s nějakým rozumným benzínem, rozhodně teda ne s naftou kde hoří turbo.
Z těch w220 mám zatím rozporuplné pocity, říkám si jestli to nebude náběh na kolotoč průserů.
... jak uz to tu rozebral Bilej... ja bych rekl, ze oboji SL i CL je na otocku do CZ zcela idealni... (ne s celou rodinou pravda, ale jinak ano)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
A kdyz uz to ma byt komplikovane a drahe tak proc se spokojit s V6…
gugo píše: Medved> nojo, ale ty jsi zaujatej.
Jo, to jsem. Nafta je k hovnu. Je to takove domnele vitezstvi domneleho rozumu nad idealem. Neco jako kdyz mrdas hnusnou a blbou holku, protoze je snadnejsi a efektivnejsi - tudiz ve vysledku ekonomictejsi - sbalit hnusnou a blbou, nez se snazit sbalit hezkou a chytrou.