po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Milanos píše: spalovac> Ja myslim a pevne doufam ze tam bude 80+ koni.
Počítej ale s tím, že taková motorka bere minimálně 1l na 5km !!!. A životnost některých součástek se počítá na stovky kilometrů. Psal jsi, že s tím chceš jezdit po silnici. Nevím, kolik máš obsah nádrže, ale to je tak od benzínky k benzínce
Pokud to máš na závody, tak OK. A pokud tam budeš mít 80+, tak to bude raketa!!!