globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 250 Restomod
 
14.9.2018 v 12:28
Čau lidi,
po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 13:36 | Nahoru | #1
mito7> chtělo by to zvážit ty ojky... pokud by ta nová byla o něco vyšší tak kvůli větší rotujicí váze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

10.10.2018 v 14:31 | Nahoru | #2
gorkin> Myslim ze to nema moc smysl vazit z nekolika duvodu. 1) budu zatim asi jedinej kdo si nechal delat tyhle ojnice, ostatni co maji RS spodek a 300 cc vrsek maji bud zakazkove ojnice odjinud nebo maji zakazkove pisty. Nemam tedy s cim porovnat. 2) z duvodu ze jiz budu mit 300 cc vrsek coz je 20% objemu navic bude kroutici moment jiny nez original 250 cc, takze data budou zkreslena o dalsi promennou.

Kazdopadne se tesim na graf.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod

11.10.2018 v 07:23 | Nahoru | #3

gorkin píše: mito7> chtělo by to zvážit ty ojky... pokud by ta nová byla o něco vyšší tak kvůli větší rotujicí váze


A větší rotující váha zvyšuje krouťák? Čím?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist