po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Pokud se mi podari sehnat ojnice do meho motoru tak s karburaci na Avgas by ta 300 cc mela davat 82-85 koni na zadnim kole. Kdyz pak pripocitas 110 kg suche vahy. Dostanes hodne zabavy.
Milanos píše: krokoš> Ani nevis jakej poklad mas. Tohle byl muj puvodni plan. Koupit ram z TZR 250 reverse cylinder a naroubovat do nej 350 ypvs. Ta se mimochodem da prevrtat az na 610 cc a diky tuningu z ni vymacknes 130 koni na standartnich karterech a prevodovce. Ale fakt to chce i jinej zbytek. Normalni ram a rafky co mas by s tim nesly. Uzivej si ji.
Pokud se mi podari sehnat ojnice do meho motoru tak s karburaci na Avgas by ta 300 cc mela davat 82-85 koni na zadnim kole. Kdyz pak pripocitas 110 kg suche vahy. Dostanes hodne zabavy.
Dobre viem, o čo šlo, bola na predaj taká istá posledne za 93 000 Kč. V čase, keď som to skladal roku 2004 ešte sa dali kúpiť za 15 000 Sk nepojazdné, totiž životnosť bola , aká bola. Moju zrušil syn, on prežil bez závad, motka nie. Predané.