po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Vezmu to ve zkratce. Je to restomod stavba, čiže krom restaurování původních dílů, se objeví i modifikace. Modifikace ve smyslu, ze použiji některé HRC díly ze závodní Hondy RS250 NF5.
Co mám doma? Komplet rám a zadní kyvku včetně náboje. Mam doma spodek motoru z GP Hondy RS250 - byl to záložní kus motoru na konci sezóny kdy s tím jezdil Luca Cadalora. Mám závodní převodovku z téhož motoru. Na cestě mám válce s větším vrtáním a hlavy, takže to bude dávat 300 kubíků. Ještě mi jede z Anglie HRC chladič z NSR 250 TT F3. Pak se tu válí nějaká kabeláž. Ultra lehoučké ráfky z kovaného hliníku jsou momentálně na fréze v Holandsku a přijdou v říjnu.
Teď vymýšlíme s jedním angličanem systém Ram air do airboxu a další věci včetně karburace.
Jestli te to zajímá, sleduj tu stavbu na FB.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Našiel som to u romáčov v kriakoch na dvore, trčali z toho len laufi. Z válcov rástol mach a bolo to puzle, včítane kapot. Dobré delo, našťastie nemala NiCaSil,, ale len liatinové vložky , dal som vyrobiť nové vložky a paráda zvezenie 215 km/hod , síce tachometrových , ale paráda.