po deseti letech se vracím k motorce. A protože jsem měl vždycky rád dvoutaktní pily, stavím si repliku GP 250. Jako základ poslouží dnes již relativně vzácná Honda NSR 250 MC 28 SP. Pokud vás zajímají dvoutakty a jejich tuning, můžete sledovat vše na facebookovem blogu Honda NSR 250 Restomod. Čeká mě ještě dlouhá cesta, ale takhle nějak by to mohlo ve finále vypadat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Našiel som to u romáčov v kriakoch na dvore, trčali z toho len laufi. Z válcov rástol mach a bolo to puzle, včítane kapot. Dobré delo, našťastie nemala NiCaSil,, ale len liatinové vložky , dal som vyrobiť nové vložky a paráda zvezenie 215 km/hod , síce tachometrových , ale paráda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda NSR 250 Restomod
Pokud se mi podari sehnat ojnice do meho motoru tak s karburaci na Avgas by ta 300 cc mela davat 82-85 koni na zadnim kole. Kdyz pak pripocitas 110 kg suche vahy. Dostanes hodne zabavy.