Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
T.E.CH píše: No zkoušel jsem třeba Multistrádu( i jiné silné motky) a na dvojáka a trojáka plnej knedlík je to mazec. Jasně že rovně. To fakt většina nezkousne....a i ten dotyčný povětšinou jezdí na snížený výkon. Ne snad ani kvůli výkonu, ale jezdí se s tím mnohem lépe. Pokud jede ve dvou tak si nepomlátí přilby, necuká to tolik...prostě lépe naladěné... Prostě jsou situace, kdy velký výkon je nepřijemný. Je ale jasný, že je zase pár lidí, kteří to využíjí a po té zlobivostí dychtí a užívají si to.
je evidentni, ze jsi plny vykon zrejme nikdy nevyuzival pri vyjezdech ze zatacek, pri predjizdeni ve dvou s nalozenou masinou do kopce a pod. obcas by si clovek opravdu ukroutil heft, jak psal Dolph. takze tve tvrzeni o tom, ze se to vyuziva pri jizde rovne je blbost. ok, TOBE to nevyhovuje, nevyuzijes to, tak tu porad dokola prestan presvedcovat lidi o tvem nazoru. neni svetoborny, smir se s tim.Naposledy editováno 25.09.2018 09:53:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
Eso_Rimmer píše: je evidentni, ze jsi plny vykon zrejme nikdy nevyuzival pri vyjezdech ze zatacek, pri predjizdeni ve dvou s nalozenou masinou do kopce a pod. obcas by si clovek opravdu ukroutil heft, jak psal Dolph. takze tve tvrzeni o tom, ze se to vyuziva pri jizde rovne je blbost. ok, TOBE to nevyhovuje, nevyuzijes to, tak tu porad dokola prestan presvedcovat lidi o tvem nazoru. neni svetoborny, smir se s tim.
Ale využíval,......já nediskutuji o mém názoru, ale o realitě schopností lidí řídit motorku, auto, letadlo, dosaď si cokoli výkoného... jste natvrdlí nebo co? U vás ve škole měli všichni samé jedničky a schopnost udělat vysokou školu? Že jsem napsal že jsem to zkoušel rovně.....a ty z toho vydedukuješ tohle. Nebyla to moje motorka, neměl jsem ji ošahanou, to je snad logické, že maximalní výkon jsem zkoušel tak, jak jsem napsal.
Viditelně se každý bavíme uplně o jiných věcech, co spolu nesouvisí....
Naposledy editováno 25.09.2018 10:58:11
Eso_Rimmer píše: je evidentni, ze jsi plny vykon zrejme nikdy nevyuzival pri vyjezdech ze zatacek, pri predjizdeni ve dvou s nalozenou masinou do kopce a pod. obcas by si clovek opravdu ukroutil heft, jak psal Dolph. takze tve tvrzeni o tom, ze se to vyuziva pri jizde rovne je blbost. ok, TOBE to nevyhovuje, nevyuzijes to, tak tu porad dokola prestan presvedcovat lidi o tvem nazoru. neni svetoborny, smir se s tim.
Já v takovejch situacích prostě podřadím. Je to o dost levnější řešení (ale ne tak pohodlný)
EDIT: 200 koní při výjezdu ze zatáčky nevyužívá nikdo, ani v moto GP.
Naposledy editováno 25.09.2018 11:04:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |