globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 a co s ní dál
Zdar všem příznivcům strarejch krásnejch mašin.
Téměř po 20ti letech jsem vytáhl tuhle Jawu 350/354 rv 1961 z garáže a teď vyvstává hlavní otázka: Co s ní dál aby se na ní dalo legálně vyrazit do světa.
Velkej techničák psanej na mě sice mám, ale SPZ propadly v depozitu (kvůli mojí blbosti).
1. Přepsatelný papíry jsem po půl roce nesehnal.
2. Postavit ji na veteránský značky nebude asi snadný, kvůli barvě do který ji hodil původní majitel někdy před 30ti lety. Jinak je 99% dílů origo. (Benevolentnost veteránskejch testací a komisařů neznám)
Takže co dál??
Je to kráska i přes její “nedokonalosti” a rád bych ji oživil.
Napadá někoho nějaká spásná myšlenka?
Díky

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 a co s ní dál

3.9.2018 v 09:25 | Nahoru | #1
Xrab - než začneš brousit a sundávat ten ( pro mě hezkej bledě modrozelenej lak - mám tuhle barvu rád ) tak se optej v nějakým tom veteránklubu jestli by to neprošlo i v tomhle stavu. Je to pěkná kombinace. No ale pokud máš přepsatelný papíry a nemuselo by se s lakem čarovat, tak já bych šel asi cestou těch papírů a normálních značek. Škoda že ti propadly tvoje původní značky depozitem - to nejde už nějak obnovit, znovuoživit? Ptám se, problematice depozitů nerozumím, vždycky jsem se jim tak nějak podvědomě bránil a nějak jsem tomu nedůvěřoval, raději jsem zaplatil pár korun za pojistku než se zlobit s depozitem i když mi kamarádi doporučovali strčit značky do depozitu po udělání evidenčky a pak v klidu a bez spěchu dávat třindu do pořádku a až bude teplo tak ji dodělat a dojet na technickou. Takhle jsem to honil v zimě a mrazu (naštěstí mě drahá polovička nechala montit v letní kuchyni kde jsou kamna ).

(reakce na) Jawa 350 a co s ní dál

3.9.2018 v 10:36 | Nahoru | #2
Bimbam> snad to brousit nebude, ale šetrně stahovat , na úřadě mi taky teď depozit nabízí a kašlu na něj

(reakce na) Jawa 350 a co s ní dál

4.9.2018 v 19:17 | Nahoru | #3
Bimbam>
Taky se mi tahle kombinace barev libi a navic takovyhdle asi moc neni. Mejlka na parkovisti je vyloucena .
Tazdopadne co se toho depozitu tyce: Co bylo v depozitu dyl nez tri roky a majitel tento stav do 31.12.2015 osobne nepotvrdil, tak je vozidlo definitivne vyrazeno.
Tak jedina moznost jak se vratit na silnici jsou veteransky znacky.
Tudiz jsem dnes jako prvni krok kontaktoval vet. klub a ted cekam na jejich vyjadreni jestli jestli takto, uz spousty let barevne jina motorka, ma vubec sanci.
Na dopravnim inspektoratu jsem si vyzadal potvrzeni ze bylo vozidlo definitivne vyrazeno ( i presto ze to urednice na monitoru svyho komplu jasne vidi, tak to vytisteni a orazitkovani bude 3 dny trvat. A to za pouhych 50 korun ).
Jeste napisu jak to cely dopadlo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3871, 3872] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116155 Dnes v 02:34 FJRPEPA
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist