globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček
Po tom co jsem na Stromkovi dělal ventily (avšak nejsem si úplně jist souvislostí a proto se ptám) mi Strom trošku hůře táhne v nízkých otáčkách. nejsem si jistý jestli táhne lépe ve vysokých, ale netáhne v nich hůře.

Ventilové vůle byly na dolním limitu, některé trochu pod, tzn. byly natěsno. Já jsem udělal to, že jsem všechny při jednom nastavil na maximální přípustnou hodnotu. Tedy ventily se teď později otevírají a dříve zavírají.

Mohlo by to být příčinou toho, proč Strom od 3000ot. do cca 5000ot. táhne hůře, než předtím? Rozdíl není moc velký, ale cítit jde.

Už na hornetovi jsem si po seřízení ventilových vůlí (mechanik mi tak taky dával na maximální mez) všiml změny v projevu motoru, ale nějak si nevybavuju, že by jel hůře odspodu.

Naposledy editováno 24.08.2018 23:21:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

28.8.2018 v 13:50 | Nahoru | #1
Beauty> A jsi si jisty, ze to nemuze motor nejak jinak rozhodit, nez jen zkracenou dobou plneni pri vetsich vulich? Protoze zrejme to neni uplne tak jednoduche, co kdyz je to treba nejak vyladene i na nejake ty kmity, nakolik tomu nerozumim.

Naposledy editováno 28.08.2018 13:56:57

(reakce na) Posunou velké ventilové vůle výkon do vyšších otáček

28.8.2018 v 14:33 | Nahoru | #2
Mufiozo> bud v klidu, ten (minimalni) cas i ta desetina o kterou se volnej ventil mene otevre se krasne ztrati v celkove tlakove ztrate v sani - ten ventil saozrejme funguje jako clonka v potrubi, ale na tu celkovou tlakovou ztratu (tedy ovlivneni plneni nebo dokonce smesi) bude mit vliv celej kanal (vcetne prip.karburatoru) takze to dejme tomu procento ovlivneni primo v sedle ventilu, bude jeste korigovany tim ze ta ztrata primo v sedle ventilu bude treba 5 nebo 10% z ty celkovy ztraty... tudiz ovlivneni nebude (treba, ted placam od boku) to 1% ale v globalu treba 0,1..0,05%.. a to, jak jsem Ti psal uplne na zacatku, fakt nepoznas ani TY ani ten motor, i chyba valcovy brzdy bude v radu procent, to ma (jak tu uz nekdo velmitrefne napsal) vetsi vliv ta nadmorska vejska a vlhkost vzduchu

E: samozrejme ze i procenta se daji honit ledas jak, tohle je z HRC manualu pro VFR400 na TT.. ale za jakou cenu ? ..a to si troufam tvrdit ze ta uprava kanalu bude mit 10x vetsi vliv nez desetina na ventilovy vuli


Naposledy editováno 28.08.2018 14:37:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 10 24.4.2024 v 18:57 Gahan37
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489


TOPlist