chtěl bych se optat jestli někdo a případně jak úspěšně reklamoval řetězovku.
Stroj máme doma od nova a origo řetězovka vydržela 30 000 Km. Po výměně květen/2018 za novou (original - komplet sada) je nová po dalších 5 000 km zralá na výměnu (rozety i řetěz) . Podotýkám motorku jezdí jeden řidič/ka. Styl jízdy a řidič je stejný jako na předchozí řetězovce - výhradně cestování a žádná divočina.
Chápu že nová nemusí dát stejný nájezd jako původní, ale 30 000 x 5 000 se mi zdá jako nepoměr.
Po původním oťukání v servisu mi bylo řečeno, že ježděním po zadním se dá odrovnat za den a že ho dodavatel vyhodí.
Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
t_freedom píše: patotn> víš co je zajímavý, na tom KALENÍ... já mám vzadu adapter jen na rychlou výměnu vnějšího okruží, jako místo rozety, nesundaváš kolo. To okruží je z duralu... Takže nač kalit? Nikdy řetěz nepřežil rozetu...
U pastorku to třeba chápu... Ten dá 3x víc než rozety.
Pastorek dá 3x víc než rozeta?? Ten bych chtěl vidět..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
je taky fakt ze pastorek je sice mensi takze se urcite vic "obrusuje" zasunovanim valecku i vyssima otackama, ale rozetu zase pekne "fackuje" plandajici retez (jako od spoda, ne v nahore v zaberu, v tomhle ma hnaci kolecko taky vyhodu)
takze pokud budou ze stejnyho materialu meli by vydrzet tak nejak podobne, nejvic dostava na prdel samozrejme retez, plocha na ktery clanky visej v cepech je podstatne mensi takze se vytaha prave tam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
..nicmene uznavam ze to samozrejme muze zaviset na spouste dalsich veci,...
qwert píše: kerut> Měl jsi to zakončit: tolik teorie..Já popsal co se s těma zubama opravdu děje.Žáden pastorek mi nevydržel tolik co rozeta..
Souhlas teď budu mít najeto na origo řetězovce 60000km a pastorek je oproti rozetě úplně v píči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
jen mě špatně chápeš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
kerut píše: ...co se tyka praxe tak ja ale porad souhlasim s freedomem (tedy v tom ze pastorek vydrzi vic, ne v presnosti vyroby)
..nicmene uznavam ze to samozrejme muze zaviset na spouste dalsich veci,...
myslel jsem to " že toho naběhá" ...musí "dát" 3x víc... takže pastorek nikdy nepřežije rozetu ze stejnýho matroše a se stejnou povrchovkou
t_freedom píše: myslel jsem to " že toho naběhá" ...musí "dát" 3x víc... takže pastorek nikdy nepřežije rozetu ze stejnýho matroše a se stejnou povrchovkou
jj vidis, tohle jsem fakt nezohlednil, ale treba tri pastorky na rozetu je taky blbost, takze s tou uvahou zivoztnosti hnaci-hnany kolo tak uplne vedle nejsem, hnany kolo je na tom mechanicky vzdycky hur nicmene predpokladal jsem od zacatku ze pises o tech alu rozetach
kerut píše: ten ocelovej, kalenej, da 3x vic nez duralova rozeta - me to prijde logicky a v praxi to tak byva..
..a tam to i docela plati ze ji kvalitni pastorek (o dost) prezije, i kdyz se toci rychleji ( ).. a retezovka je spotrebak, neni tak draha aby sebou clovek musel vozil treba kilo hmoty zbytecne navic jen proto ze je linej a lakomej ji jednou za rok vymenit
2 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
Určitě to není tak že 3x pastorek = 1 rozeta... Ale pastorek je na tom vždy hůř... To je pravda
A ještě tu někdo psal, že ma taky dvouvál a že má na řetězu 30tkm...ono, dvouval a dvouvál. Některý Duckny maj ten motor jak akcelerátor vs. motobrzda... Moje 999ka brzdí motorem nehorázně hned jak zavřeš plyn. A v těhle cukatůrách to bude, myslím.
Naposledy editováno 22.08.2018 19:23:53
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
jo jo.. vsak ty razy v systemu jsou presne to vono co ten prevod "nici", vzdyt to celou dobu rikam(pisu)
t_freedom píše: Míň zubů v záběru, větší síla na zub. Vyšší otáčky, menší síla na obvodu... Jenže zase menší průměr... Kurva spočítejte to někdo ... Už se v tom ztrácím...
Určitě to není tak že 3x pastorek = 1 rozeta... Ale pastorek je na tom vždy hůř... To je pravda
A ještě tu někdo psal, že ma taky dvouvál a že má na řetězu 30tkm...ono, dvouval a dvouvál. Některý Duckny maj ten motor jak akcelerátor vs. motobrzda... Moje 999ka brzdí motorem nehorázně hned jak zavřeš plyn. A v těhle cukatůrách to bude, myslím.
Ja porad nevim jestli mas stejnej motor jako ja, ale jestli jo tak to je hodnej motor... zadna divoká akcelerace ani brzdění, jen cukání pod 4tis :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
t_freedom píše: Míň zubů v záběru, větší síla na zub. Vyšší otáčky, menší síla na obvodu... Jenže zase menší průměr... Kurva spočítejte to někdo ... Už se v tom ztrácím...
Určitě to není tak že 3x pastorek = 1 rozeta... Ale pastorek je na tom vždy hůř... To je pravda
A ještě tu někdo psal, že ma taky dvouvál a že má na řetězu 30tkm...ono, dvouval a dvouvál. Některý Duckny maj ten motor jak akcelerátor vs. motobrzda... Moje 999ka brzdí motorem nehorázně hned jak zavřeš plyn. A v těhle cukatůrách to bude, myslím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
Assasin> máš o dost delší převod a je to znát... Jel jsem na tom.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
Edit :celou dobu je řetěz mazaný pouze teflonem
Naposledy editováno 23.08.2018 07:40:22
t_freedom píše: foxdive> twl, kde bych ji já vzal ...
Assasin> máš o dost delší převod a je to znát... Jel jsem na tom.
Ja nevim, co tam mas Ty a Assassin za rozety, ale jen doplnim (protoze jsem chtel puvodne kupovat ST4S, tak jsem si to zjistoval) - primarni a prevodovy pomery jsou stejny, ale sekundarni prevod se lisi o ctyri zuby:
ST4S: 15:38
S4R : 15:42
A zase nevim, jestli to mate oba otevreny na obe strany a premapovany, ale u ST4S je jiny airbox, svody a vyfuky se kterymi ma ST4S o pet koniku a tri Nm vic. A kupodivu se podle zkusenosti uzivatelu talianum podarilo temi vyfuky a airboxem z ST4S vytlouct plunulejsi vykon.
Naposledy editováno 23.08.2018 09:23:54
2 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
Prevod ma 999dlouhej, to ma Freedom pravdu. Ale průběh motoru se převodem nemeni, na TL jsem uz mel prevody vselijaky... jezdím porad stejne rychle a ve stejnejch otáčkách - takze s kratkejma prevodama jezdím jen o kvalt vejs :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
assassin píše: Dr.DNA: STjsem chtel taky, to jindrejovo - jenze jsem zjistil ze to je supersport zkrizenej s cestakem a vysledek je supersport kterej nezataci a neda se na nem cestovat :) motor ale jede pekne, krasne to brzdi a mas ohlins, brembo a marchesini za par drobaku
Prevod ma 999dlouhej, to ma Freedom pravdu. Ale průběh motoru se převodem nemeni, na TL jsem uz mel prevody vselijaky... jezdím porad stejne rychle a ve stejnejch otáčkách - takze s kratkejma prevodama jezdím jen o kvalt vejs :D
Ach jaj ja si to poplet. Ja myslel, zes tu st4s nakonec mel (to je ten Tvuj neaktualni profil). Tak to se omlouvam za informacni sum a zapomente na muj predchozi prispevek..:)
DrDNA01 píše: Ach jaj ja si to poplet. Ja myslel, zes tu st4s nakonec mel (to je ten Tvuj neaktualni profil). Tak to se omlouvam za informacni sum a zapomente na muj predchozi prispevek..:)
Jo, ja uz to radeji do profilu nedavam, jsem paranoidní :D a taky trochu linej :D
assassin píše: Dr.DNA: STjsem chtel taky, to jindrejovo - jenze jsem zjistil ze to je supersport zkrizenej s cestakem a vysledek je supersport kterej nezataci a neda se na nem cestovat :) motor ale jede pekne, krasne to brzdi a mas ohlins, brembo a marchesini za par drobaku
Prevod ma 999dlouhej, to ma Freedom pravdu. Ale průběh motoru se převodem nemeni, na TL jsem uz mel prevody vselijaky... jezdím porad stejne rychle a ve stejnejch otáčkách - takze s kratkejma prevodama jezdím jen o kvalt vejs :D
ale samozřejmě že se tím převodem mění brzdnej moment na kole... to mi prosím zase nechtěl vyvrátit... laboroval jsem s převodama na Monstru docela dost a vím, že na origo 15:42 je to úplně jinej pocit než na např. 14:43 …
999ky maj myslím 15:36 takže tam to zdaleka nebude s tím zadkem tak lítat a rázy do řetězu nebudou takový...prostě ti tam ten brzdnej efekt motoru tolik nepříjde
BTW Assassine - dobra paralela je prece kolo ! je to jako rozdil jezdit malou placku s malym koleckem, nebo velkou s velkym.. prevod je stejnej ale..
Naposledy editováno 23.08.2018 17:53:15
2 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
Osobne moc nerozumim tem větším razum pri stejnym převodu.
I u te motorky nevnimam ten rozdíl v prevodech az tak zasadne - jsem zvyklej jezdit nejakou rychlosti pri nejakejch otáčkách a delam to tak na obou motorkach, je na duc jezdím to same na jedničku a na TL na dvojku... da se rict, ze tim zkrácením převodu u TL jsem se o 1ku připravil, tu v podstate nepouzivam, takze je otazka jestli ty krátký prevody maji nejakej zásadní smysl...
ohledne kratsich prevodu, tak kratkej bude pomalejsi na maximalce ale s vetsim momentem, dlouhej naopak, zalezi co od toho chces vid.. na mereni maximalky na solny plani je dlouhej lepsi, do provozu je zas vyhoda mit v zasobe dobry zrychleni.. u 2V nevim, ale 4V tahnou az v otackach, tam to smysl podle me urcite ma..
+ad plechy DÍKY !! seš zlatej !!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
PRO blaze H sada tašek Suzuki SFV 6... Suzuki SFV 650 Gladius | Beek | 1 | 15.4.2024 v 13:17 jardad |
Řídící jednotka na 35kw na Suzuki G... Suzuki SFV 650 Gladius | motorkar_na_baterky | 5 | 7.11.2023 v 21:59 beavis |
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius | Pepekmotorkář | 4 | 9.7.2023 v 19:01 Pepekmotorkář |
Montáž pancéřových hadic - napětí v... Suzuki SV 650, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki SFV 650... | tempest | 22 | 3.4.2023 v 23:23 Ozzy_ |
Napínák rozvodového řetězu Suzuki SFV 650 Gladius | bezdaz | 4 | 15.1.2023 v 18:58 wáca |