globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace řetězovky
20.8.2018 v 14:43
Ahoj,
chtěl bych se optat jestli někdo a případně jak úspěšně reklamoval řetězovku.

Stroj máme doma od nova a origo řetězovka vydržela 30 000 Km. Po výměně květen/2018 za novou (original - komplet sada) je nová po dalších 5 000 km zralá na výměnu (rozety i řetěz) . Podotýkám motorku jezdí jeden řidič/ka. Styl jízdy a řidič je stejný jako na předchozí řetězovce - výhradně cestování a žádná divočina.
Chápu že nová nemusí dát stejný nájezd jako původní, ale 30 000 x 5 000 se mi zdá jako nepoměr.

Po původním oťukání v servisu mi bylo řečeno, že ježděním po zadním se dá odrovnat za den a že ho dodavatel vyhodí.

Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:23

2 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky

23.8.2018 v 18:50 | Nahoru | #1
Kerut: ten plech je u nasich, ja jsem ted v risi, dam vedet az to vyzvednu.

Osobne moc nerozumim tem větším razum pri stejnym převodu.
I u te motorky nevnimam ten rozdíl v prevodech az tak zasadne - jsem zvyklej jezdit nejakou rychlosti pri nejakejch otáčkách a delam to tak na obou motorkach, je na duc jezdím to same na jedničku a na TL na dvojku... da se rict, ze tim zkrácením převodu u TL jsem se o 1ku připravil, tu v podstate nepouzivam, takze je otazka jestli ty krátký prevody maji nejakej zásadní smysl...

(reakce na) Reklamace řetězovky

23.8.2018 v 19:16 | Nahoru | #2
assassin> vetsi kolo = vetsi obvodova rychlost a mensi sila (pri stejnym momentu a tockach), mensi kolo = vetsi sila ale mensi rychlost po obvodu (tedy mensi rychlost pohybu retezu) ..Raz je silovej ucinek, (napeti v retezu neni konst. i kdyz tak v integralu v delsim case vypada.. viz screamery vs. bigbangy), a cim vetsi je ta zakladni sila (ta prumerna, zintegrovana v case) tim vetsi budou i ty peaky a razy ...nehledě na to že i víc vytahává řetěz (ale to spíš na tom kole kde je moment jak kráva a řetízek lehoučkej.. bezna 520 udrzi pres 35kN )

ohledne kratsich prevodu, tak kratkej bude pomalejsi na maximalce ale s vetsim momentem, dlouhej naopak, zalezi co od toho chces vid.. na mereni maximalky na solny plani je dlouhej lepsi, do provozu je zas vyhoda mit v zasobe dobry zrychleni.. u 2V nevim, ale 4V tahnou az v otackach, tam to smysl podle me urcite ma..

+ad plechy DÍKY !! seš zlatej !!

(reakce na) Reklamace řetězovky

23.8.2018 v 19:59 | Nahoru | #3
assassin>... Twl, jde o to, že třeba při podřazení ti na převodu víc do pomala bude spíš blokovat kolo, je na něm větší převod, takže všechny akcelerace i decelerace jsou razantnější... Větší síla v řetězu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
PRO blaze H sada tašek Suzuki SFV 6... Suzuki SFV 650 Gladius Beek 1 15.4.2024 v 13:17 jardad
Řídící jednotka na 35kw na Suzuki G... Suzuki SFV 650 Gladius motorkar_na_baterky 5 7.11.2023 v 21:59 beavis
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius Pepekmotorkář 4 9.7.2023 v 19:01 Pepekmotorkář
Montáž pancéřových hadic - napětí v... Suzuki SV 650, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki SFV 650... tempest 22 3.4.2023 v 23:23 Ozzy_
Napínák rozvodového řetězu Suzuki SFV 650 Gladius bezdaz 4 15.1.2023 v 18:58 wáca


TOPlist