bbg_listopad_2





Téma: DR-Z 400sm ložisko krku
5.8.2018 v 00:02
Zdravím, chystám sa meniť ložiská v krku riadenia (DR-Z 400sm),
Podla partsdepot je rozmer ložisiek 30x52x16....Pozeral som teda na nejaké moto obchody a vcelku ma prekvapila cena 50-60€ za sadu... Vybehol som teda do bežného obchodu s ložiskami a tam mi povedali že rozmer 30x52x16 nikto nevyrába a jediná varianta je 30x55x17...Myslíte si že sa bude jednať rozmerovo o rovnaké ložiská ? Alebo sa schválne robia ATYP rozmery aby človek musel kupiť 10x predražené ložisko ?

Vopred diky.


DR-Z 400sm ložisko krku

5.8.2018 v 01:02 | Nahoru | #1
Zkus tady





1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400sm ložisko krku

5.8.2018 v 06:57 | Nahoru | #2

(reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

5.8.2018 v 17:31 | Nahoru | #3
Humusus> Skusím sa na to pozrieť, nejde mi do hlavy len jedna vec...na niektorých e-shopoch sú zvlášť ložiská pre DR-Z 400S/E a zvlašť pre SM...rozmery sú podla partsdepot rovnaké len cena je skoro o polovicu vačšia pri SM verziách...

DR-Z 400sm ložisko krku

6.8.2018 v 02:09 | Nahoru | #4
Pozri toto,už som od neho pár vecí kupoval,dobrý obchodník.

https://www.ebay.de/...6:g:iVMAAOSwmfhX7MfL

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400sm ložisko krku

6.8.2018 v 02:15 | Nahoru | #5
teda dúfam,že som neposlal link na ložiská do kolies

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

6.8.2018 v 07:14 | Nahoru | #6
Forstwirt> Diky, ale vyzerá to na ložiská do kolies :D Dneska skúsim prevolať ešte zopar obchodov či majú presne ten rozmer čo potrebujem...ked nie tak skúsim kupiť tie za 850kč...Len ako som písal vyššie neviem prečo pre SM verziu bývaju niekedy o polovicu drahšie aj ked sa jedná o rovnaké rozmery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

6.8.2018 v 14:23 | Nahoru | #7
Martin458 , píšeš "Vybehol som teda do bežného obchodu s ložiskami a tam mi povedali že rozmer 30x52x16 nikto nevyrába"

Tak ti takto odpoviem ... vyser sa ty na také obchody , kde nevedia , že ložisko v tom rozmere má v prevedení guličkové číslo 51206 a v prevedení valčekové číslo 81206 .

Príklady (nájdeš na nete milión iných firiem) : guličkové 51206 a valčekové 81206

Stačí ?

Naposledy editováno 06.08.2018 14:26:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

6.8.2018 v 14:38 | Nahoru | #8
brazel> Axiální ložiska, do krku nejlepší volba.

DR-Z 400sm ložisko krku

7.8.2018 v 07:41 | Nahoru | #9
Jenom taková drobná věc - doporučuju pod spodní ložisko nedávat těsnění.
Zvlášť pokud se hodlá jezdit v těžkém terénu.
Protože nahoře tohle těsnění netěsní až tak úplně dokonale, stává se, že vrchem do uložení nateče sajrajt, který, je-li dole smíchaný s mazivem, tak dokonaleji utěsní odtok a spodní ložisko vyrezne...teda pokud nemá tento motocykl olejovou nádrž jako Honda - tam je teplo a případná vlhkost vyschne...

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400sm ložisko krku

8.8.2018 v 07:26 | Nahoru | #10
Zdenda: co prosím? A co bordel který lítá do ložiska zespodu, nebo prach?

(reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

8.8.2018 v 10:53 | Nahoru | #11

DRN. píše: brazel> Axiální ložiska, do krku nejlepší volba.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

8.8.2018 v 19:31 | Nahoru | #12

Tača píše: Zdenda: co prosím? A co bordel který lítá do ložiska zespodu, nebo prach?


To, co sem napsal, je ověřený fakt.
Nicméně nikomu nenařizuju, aby tam to těsnění nedal, jen přispívám malinkým dílem nejenom mých zkušeností.
Spodní těsnění dokonale zachytí všecko, co se tam shora dostane...a spodní ložisko se zničí.
Když tam těsnění není, bordel pokračuje dál - teorie žebřiňáku .
To, co by se tam dostalo zespod je úplný prd...například ložiska krku na soutěžní Jawě nejsou krytá vůbec (shora jen plechová krytka přes krk rámu) - a třeba horní ložisko je normální kuličkové a spodní dvouřadové s kosoúhlým stykem...takže se nemusí nic náročně seřizovat a funguje to...
Právě na Hondě CR ta těsnění byla a to spodní sem vyhodil na základě doporučení svého "dvorního" mechanika.
Kamoš měl též Hondu, půllitra a temu řídítka nešla dobře - spodní ložisko bylo vyrezlé...
Tak sme těsnění po opravě uložení vyhodili a od té doby byl pokoj.
Největším nebezpečím je možnost vniknutí a nevytečení vody.
Pokud teda není v rámu olej (jako u Hondy XR, třeba). Tam to teplem uschne.

(reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

9.8.2018 v 06:53 | Nahoru | #13

Zdenalbenal píše: To, co sem napsal, je ověřený fakt.
Nicméně nikomu nenařizuju, aby tam to těsnění nedal, jen přispívám malinkým dílem nejenom mých zkušeností.
Spodní těsnění dokonale zachytí všecko, co se tam shora dostane...a spodní ložisko se zničí.
Když tam těsnění není, bordel pokračuje dál - teorie žebřiňáku .
To, co by se tam dostalo zespod je úplný prd...například ložiska krku na soutěžní Jawě nejsou krytá vůbec (shora jen plechová krytka přes krk rámu) - a třeba horní ložisko je normální kuličkové a spodní dvouřadové s kosoúhlým stykem...takže se nemusí nic náročně seřizovat a funguje to...
Právě na Hondě CR ta těsnění byla a to spodní sem vyhodil na základě doporučení svého "dvorního" mechanika.
Kamoš měl též Hondu, půllitra a temu řídítka nešla dobře - spodní ložisko bylo vyrezlé...
Tak sme těsnění po opravě uložení vyhodili a od té doby byl pokoj.
Největším nebezpečím je možnost vniknutí a nevytečení vody.
Pokud teda není v rámu olej (jako u Hondy XR, třeba). Tam to teplem uschne.


Na soutezni motorce tu kratsi zivotnost prekousnes. Na civilni ne. Navic je rec o sm. Tam asi moc blata a tak nebude co?
Kazdej ma svuj pohled na vec, ale prvne to chce kouknout komu ho cpes

(reakce na) DR-Z 400sm ložisko krku

9.8.2018 v 08:16 | Nahoru | #14
Zdenalbenal> No DR-Z má olej v ráme takže dám tam aj to spodné tesnenie a uvidíme ako dlho to vydrží

DR-Z 400sm ložisko krku

10.8.2018 v 17:12 | Nahoru | #15
Martine, když to má olej v rámu, tak to tam namontuj, jak to má být.
Hlavně to pořádně nababli vazelínů...
Co se týče mého příspěvku a některých reakcí - nikomu nevnucuju to, co není pořádně vyzkoušené.
Motorka se nemusí topit ve sračkách, stačí ju párkrát pořádně umýt a je to (řešili sme ložiska v krku u motorky, kerá nemá olej v rámu).
Ať si tam namontuje každý, co chce, mě je to uhlák kovový (=putna), ale ať potom nebečí, že mu cukajů lenkry .
Jo a na tý Jáwě - ta má za sebů tři sezóny mistráků (to sme byli eště Československo), jednu 6D v Považské a ložiska v krku (a nejenom tam) sů furt v cajku...opravdu mizerná životnost .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Karburátor Keihin fcr 39 Suzuki DR-Z400 SM Buggan 1 9.9.2019 v 15:05 Propiska7
Malá výška jezdce - výběr motorky Suzuki DR-Z400 SM pankalhotaq 11 6.9.2019 v 14:34 Metric
DR-Z 400 Brno a okolí Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S Libor67 1 4.6.2019 v 09:54 Bemonkey
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe

TOPlist