globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha - problém
21.7.2018 v 18:33
Yamaha

Naposledy editováno 25.07.2018 16:18:04

Yamaha - problém

21.7.2018 v 18:44 | Nahoru | #1
Že by to nedobijelo? takové podpětí umí v aute vygenerovat takové závady a chybové kódy,ze to ani není možné...prvé bych dal do pořádku dobíjení a pak pokračoval dál...nezatsjil to před tebou prodávající?

Yamaha - problém

21.7.2018 v 19:28 | Nahoru | #2
Myslím že to možná bude tohle.

Yamaha - problém

21.7.2018 v 20:13 | Nahoru | #3
V případě závady na elektronice ti to může hlásit i jinou chybu než jaká to ve skutečnosti je...v případě kolísání napětí nebo nějakého přepětí může diagnostika hlásit kde co. Elektrikáři a kompletní diagnostice se nevyhneš skoro určitě.

Baterku ti může vybíjet cokoliv co se nueuspí a zůstává pod napětím nebo jak se psalo výš může být na vině vadné dobíjení respektive kterákoliv jeho část včetně regulátoru což bývá nejčastější závada...sám to asi nespravíš pokud nemáš druhý regulátor na výměnu a zkoušku a kupovat ho na slepo se může nevyplatit v případě, že je problém jinde.

Naposledy editováno 21.07.2018 23:11:01

Yamaha - problém

21.7.2018 v 22:13 | Nahoru | #4
Takže ti to vycucá dvě baterky a tebe nenapadne změřit, jestli to dobíjí?

Yamaha - problém

21.7.2018 v 22:56 | Nahoru | #5
Nedobiji ti to...aspoň to natoč a změř jaké napětí to tlačí do baterky, to snad zvládneš...aspoň těch 13,5 V by do toho lézt mělo...

Yamaha - problém

21.7.2018 v 23:13 | Nahoru | #6
Joo to už mě taky napadlo nevěděl jsem jen jakou to má spojitost s tou chybou kterou mi to vykoplo. Zítra proměřim. Nejpravděpodobnější by byl jinak regulátor nad zadním kolem ?

Yamaha - problém

22.7.2018 v 01:18 | Nahoru | #7

Yamaha - problém

24.7.2018 v 12:36 | Nahoru | #8
Tak jsem zkoušel proměřovat alternátor všechny tři konektory proti sobě a odpor byl stejný na všech kombinacích, ovšem napětí 50V jsem schopnej naměřit nebyl páč nemám měřák s tím rozsahem proto jsem měřil odpor. Ještě jsem zkoušel zapojit žárovku H4 přes dva kontakty a tu to nerozsvitilo. Zkoušel jsem měnit regulátor a stále nedobiji. Když sundám víko altiku poznám vypálenej stator. Co jsem koukal na statory replika se pohybuje kolem 4 tisíc, jety jsem sehnal za 2tis, a na originál nový jsem raději nekoukal. Nemáte zkušenosti s replikami ? Vydrží něco. Diky

Yamaha - problém

26.7.2018 v 19:27 | Nahoru | #9
Podívej se na rotor jestli nejsou v háji magnety často se vylámou.

Yamaha - problém

29.7.2018 v 09:14 | Nahoru | #10
tak lidi se ti tady s tím serou,snaží se pomoct a ty smažeš dotaz a napíšeš tam yamaha
třeba to mohlo pomoct i někomu jinému se stejným problémem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
FZ1 N 2009 - rotor a stator - amazon Yamaha FZ1 N luke_87 4 24.8.2023 v 21:42 slejir
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker


TOPlist