globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brutale 910 nebo FZ1n
Rozhodují se mezi těmito dvěma.
Má někdo přímé porovnání?
Anketa: Brutale 910 nebo FZ1n
MV Agusta brutale 910
33%
5
Yamaha FZ1n
67%
10

1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n

16.7.2023 v 07:24 | Nahoru | #1
Tak srdce je pro Brutale, rozum pro FZ1... Stačí kouknout na cenovky dílů. Ale bejt to pouze víkendovka tak Brutale... FZ1 je blbuvzdornej stroj, takže leješ benzín, olej a jezdí furt, Italové holt už nějakou údržbu vyžadujou, ale 910 se nějak moc neserou...

Brutale 910 nebo FZ1n

16.7.2023 v 08:12 | Nahoru | #2
Záleží jestli chceš jezdit nebo jen servisovat

Brutale 910 nebo FZ1n

16.7.2023 v 09:26 | Nahoru | #3
Brutale 910R jsem měl a na FZ1 jezdil a nedá se to moc srovnávat. FZ1 je pocitově mnohem větší, těžší motorka, silný motor, rychla, funkční. Brutale je jak sestistovka, drobná, úzká, hodně nervózní geometrie a plyn co funguje jen jako on/off tlačítko. Záleží na co to chceš. Pokud na blbnutí a čistě požitek z jízdy, tak Brutale. Jestli chceš nějak víc jezdit, třeba cestovat tak FZ1.

Naposledy editováno 16.07.2023 09:27:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

16.7.2023 v 13:18 | Nahoru | #4

dewwil píše: Tak srdce je pro Brutale, rozum pro FZ1... Stačí kouknout na cenovky dílů. Ale bejt to pouze víkendovka tak Brutale... FZ1 je blbuvzdornej stroj, takže leješ benzín, olej a jezdí furt, Italové holt už nějakou údržbu vyžadujou, ale 910 se nějak moc neserou...



...twl...není možná...

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

16.7.2023 v 13:50 | Nahoru | #5

t_freedom píše: ...twl...není možná...

njn, ještě mi přijde pár těsnění a jdu ten motor kuchnout a zgenerálkovat, abych ho mohl pak opět hvízdnout na klice Ale už jsem dělal 2x převodovku na FZ1N, takže taky to není nesmrtelný

1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n

17.7.2023 v 10:40 | Nahoru | #6
Jel jsem po sobě Brutale 910 - FZ1 a to bylo jak přesednutí na Goldwing
Brutale 910 = sport 10, cestování 0, a je menší pro lidi nad 180cm
FZ1 = sport 6, cestování 8, a velikost akorát pro lidi nad 180cm

1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n

17.7.2023 v 17:30 | Nahoru | #7
Pockame na nazor Fizzera

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

18.7.2023 v 13:53 | Nahoru | #8
JollyJoker> A co ta spolehlivost? Četl jsem dost negativ na elektriku a ložisko zadního kola.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

18.7.2023 v 14:36 | Nahoru | #9
KulímR1> Já jí měl jen něco přes rok a neměl jsem jediný problém. To ložisko tu někdo řešil, a četl jsem, že dokonce jde sehnat u našeho výrobce - má stejné parametry jako MV. Ale nejčastěji za to může špatná/žádná údržba. O elektrice nic nevím....

Jinak s FZ1 jsme jezdili Červenohorské sedlo, Skřítek apod. a ta motorka měla na každém výjezdu dost navrch

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

18.7.2023 v 21:40 | Nahoru | #10
JollyJoker> která měla na vrch?

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

19.7.2023 v 14:28 | Nahoru | #11
KulímR1> Brutale...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

19.7.2023 v 14:36 | Nahoru | #12

StiefTomas píše: Pockame na nazor Fizzera



Proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

19.7.2023 v 14:57 | Nahoru | #13

KulímR1 píše: JollyJoker> A co ta spolehlivost? Četl jsem dost negativ na elektriku a ložisko zadního kola.



Je tam pár slabin, většinou se daj řešit, nebo je vyřešil už ten před tebou. Matně si vybavuju že na tom padaly vodní pumpy, dělá se aftermarket, problémy s uložením letmáče, dá se řešit včasnou údržbou a/nebo předěláním na novější typ (dvě jehlový ložiska plus uzký kuličkový místo jednoho jehlovýho a jednoho úzkýho dvouřadýho), rozvody jsou místo morse řetězu klasickým válečkovým, takže nutné měnit (interval je tuším 36k), občas je tam problém s uložením vloženého kola (vršek se točí opačně - napínák vepředu), loupe se povrch zdvihátek a vaček, u čtyrválu je to spíš kosmetická záležitost narozdíl od tříválců, jinak je to mechanicky dost solidní. Elektrika je horší, celkem často blbnou budíky, a největší problém je asi SPU (jakási jednotka pojistek či co to je za sráč), je to drahý jak kokot a nevim ani jestli se to ještě vyrábí. Vizuálně poznáš starou od nové (stará je myslim modrá a nová černá nebo opačně, gůgl je kámoš). Ber určitě erko (pár koní navíc, lepší brzdy, podvozek a a má lehký kola).

Srovnání s FZ1 nevim, asi jako lambo vs oktávka. Odveze tě oboje, lambo bude super na okruh a na svezení. Na daily bude ale asi dost nahovno... Každopádně když se na to musíš ptát, kup si FZ1 - italský motorky se nekupujou rozumem... ten musí jít někam hodně daleko za scénu, zvlášť když je to +-20letej střep s bůhvíjakou historií A taky bys na to měl bejt buď dost bohatej nebo docela technicky zdatnej, né každému servisákovi se do těchdle exotů chce a né každej to umí, oproti konfekci je tam semtam nějakej chyták nebo nestandardní záležitost, a ti co umí, si to nechávaj náležitě zaplatit.

2 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n

19.7.2023 v 21:54 | Nahoru | #14
Noo, moc mi to neulehcujete, vzdicky byla moje srdcovka právě Yamaha, respektive R1 ale nedávno jsem zahlédl Brutale a zamiloval se do ní a po tom co jsem četl jak se s ní jezdí se to ještě umocnilo.
Nejsem boháč ale ani chudák a ledacos si zvládnu opravit sám (pokud je teda funkční servisní manuál)
Ale zase že bych chtěl strávit půl sezóny sháněním dílů a opravami se říct neda.
Tak opravdu nevím.

Brutale 910 nebo FZ1n

19.7.2023 v 22:21 | Nahoru | #15
Tak to bych se jeste mrknul nekde na speed tripla a svezl se na 890 nebo 1290 duku

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

19.7.2023 v 22:35 | Nahoru | #16
KulímR1> Kupovat jetou Brutale bude asi velká loterie, ale když celou dobu dostávala pravidelný servis a péči, pěkně se odvděčí
Ale v inzerci žádná není.
Co 1090R ? Trošku pohodlnější, větší a dá se na ní cestovat i sportovat.

Naposledy editováno 19.07.2023 22:35:39

1 reakcí na tento příspěvek Brutale 910 nebo FZ1n

20.7.2023 v 05:58 | Nahoru | #17
Tady na bazaru jsou dvě 910S, vypadají dobře, nájezd myslím není dramatický.
1090 a 1290 Duke jsou nad můj rozpočet.
Speed triple se mi nikdy moc nelíbil + nemám žádnou zkušenost s tříhrnkem,
Teď mám SV1000 a jsem dost zklamaný, takže bych radši návrat na čtyřválec, na které jsem zviklý.
Naposledy jsem jezdil R1 2004.

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

20.7.2023 v 06:05 | Nahoru | #18

KulímR1 píše: Noo, moc mi to neulehcujete, vzdicky byla moje srdcovka právě Yamaha, respektive R1 ale nedávno jsem zahlédl Brutale a zamiloval se do ní a po tom co jsem četl jak se s ní jezdí se to ještě umocnilo.
Nejsem boháč ale ani chudák a ledacos si zvládnu opravit sám (pokud je teda funkční servisní manuál)
Ale zase že bych chtěl strávit půl sezóny sháněním dílů a opravami se říct neda.
Tak opravdu nevím.



myslím, že Fizzer je schopný mechanik, takže bych dal na jeho slova, Brutale je hezčí, ale může tam být dosti problémů, FZ1 bude větší držák a dílů bude taky více a navíc při případném prodeji se bude FZ1 lépe prodávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

20.7.2023 v 07:10 | Nahoru | #19

FiZzeR píše: Proč?



Protoze tvuj denik k MV co mas tak hovori za vse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

20.7.2023 v 08:34 | Nahoru | #20
KulímR1> co te zklamalo na SV? Jestli brzdy a podvozek, tak kup nejakeho tunaka. Lepsi pomer cena/svezeni asi nesezenes a z italu se serou asi nejmin....

Jestli te zklamal dvouval, tak nic no...

Naposledy editováno 20.07.2023 08:35:15

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

20.7.2023 v 09:00 | Nahoru | #21
oioi01> Zklamal mně motor,
zvuk hezký ale ten průběh motoru mně moc nebaví. Prostě pod pojmem brutálně táhne od spoda jsem si představoval něco jiného.
Ale zřejmě je to tím, že jsem zhýčkaný z R1

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

20.7.2023 v 09:11 | Nahoru | #22
KulímR1> ja jel kousek jen na sv650, tak nevim...
Zkus si jeste nekde pujcit stareho tunaka, treba te to chytne... Podle me do 100tis, nejzabavnejsi motorky....

Navic sv je rozpoctovy nahac, tunak je ocesany supersport, tak te treba bude bavit....

Naposledy editováno 20.07.2023 09:13:05

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

20.7.2023 v 09:31 | Nahoru | #23
KulímR1> jestli jako etalon pouzivas R1 tak uz muzes z tech modernich nahacu zkouset jen ty nejsilnejsi aby na tebe udelaly dojem - 1290 a V4 tuono by dojem urcite udelaly

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

21.7.2023 v 09:03 | Nahoru | #24

StiefTomas píše: Protoze tvuj denik k MV co mas tak hovori za vse



já mám ale tříválec... s velkým nájezdem a s heftem furt nadoraz...

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

Skvělá odpověď, děkuji! 21.7.2023 v 13:16 | Nahoru | #25
KulímR1> Na Bazoši je oranžová za dobrou cenu.

Brutale 910 nebo FZ1n

11.8.2023 v 05:01 | Nahoru | #26
Tak dnes se jedu na jednu podívat.
Nějaké tipy na co se zaměřit a na co si dát pozor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

11.8.2023 v 06:24 | Nahoru | #27

FiZzeR píše: Je tam pár slabin, většinou se daj řešit, nebo je vyřešil už ten před tebou. Matně si vybavuju že na tom padaly vodní pumpy, dělá se aftermarket, problémy s uložením letmáče, dá se řešit včasnou údržbou a/nebo předěláním na novější typ (dvě jehlový ložiska plus uzký kuličkový místo jednoho jehlovýho a jednoho úzkýho dvouřadýho), rozvody jsou místo morse řetězu klasickým válečkovým, takže nutné měnit (interval je tuším 36k), občas je tam problém s uložením vloženého kola (vršek se točí opačně - napínák vepředu), loupe se povrch zdvihátek a vaček, u čtyrválu je to spíš kosmetická záležitost narozdíl od tříválců, jinak je to mechanicky dost solidní. Elektrika je horší, celkem často blbnou budíky, a největší problém je asi SPU (jakási jednotka pojistek či co to je za sráč), je to drahý jak kokot a nevim ani jestli se to ještě vyrábí. Vizuálně poznáš starou od nové (stará je myslim modrá a nová černá nebo opačně, gůgl je kámoš). Ber určitě erko (pár koní navíc, lepší brzdy, podvozek a a má lehký kola).

Srovnání s FZ1 nevim, asi jako lambo vs oktávka. Odveze tě oboje, lambo bude super na okruh a na svezení. Na daily bude ale asi dost nahovno... Každopádně když se na to musíš ptát, kup si FZ1 - italský motorky se nekupujou rozumem... ten musí jít někam hodně daleko za scénu, zvlášť když je to +-20letej střep s bůhvíjakou historií A taky bys na to měl bejt buď dost bohatej nebo docela technicky zdatnej, né každému servisákovi se do těchdle exotů chce a né každej to umí, oproti konfekci je tam semtam nějakej chyták nebo nestandardní záležitost, a ti co umí, si to nechávaj náležitě zaplatit.



Píšeš, že R má větší výkon ale já všude čtu u obou verzí stejný.

(reakce na) Brutale 910 nebo FZ1n

11.8.2023 v 09:41 | Nahoru | #28

KulímR1 píše: Píšeš, že R má větší výkon ale já všude čtu u obou verzí stejný.


R má jenom lepší podvozek, lepší kola a brzdy. Motor je stejný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N ondra-krajon 14 22.11.2023 v 20:56 Garides
Homologace výfuku - kdo umí vyrazit... [1, 2] MV Agusta Brutale 910 R, MV Agusta Brutale 910 S Eagleking 54 20.10.2023 v 16:55 Metric


TOPlist