Je to marketing, motorky jsou hobby, tak za to lidi vic utrácejí, nebo jsou tam vážně rozdíly?
1 reakcí na tento příspěvek Nekorektní dotaz
obecne ale treba chladici kapalina u plechovky musi primarne vydrzet zimu, protoze vetsina plechovek jsou vlastne takovy bezdomovci(bezgarazovci ), a to prestoze ty nemrznouci slozky (velijaky glykoly) maji mensi tepelnou kapacitu nez samotna voda a tudiz jsou pro maximalizaci odvodu tepla z tohohle pohledu vlastne horsi,..
brzdovku u auta taky nejspis neuvaris (samozreje jak kdo) jako kdyz budes litat nekde v brne nebo v moste na doraz.. atd atd..
u oleje je to pak jasny, vetsina seriovek ma mokrou spojku...
_Hans_ píše: Divej se na detailni parametry. Treba u brzdovych kapalin neni DOT4 jako DOT4. Napriklad Motul 600 Racing Brake Fluid ma vyssi suchy i mokry bod varu nez bezne kapaliny Majitele Ducati muzou vypravet o problemech se zadni brzdou, ktera se kvuli blizkosti vyfukovych svodu prehriva a prestava fungovat kvuli varici kapaline. A "Racing" brzdovka funguje lepe a vydrzi dele.
ATE typ 200 je na tom podobne jako Motul.
U chladicich kapalin u motorek by nemely byt silikaty (pevny castice) ktery nedelaj dobre tesneni vodni pumpy (auta to nemaj), ale tady to neni uplne potvrzeny, protoze jsou i kapaliny pro motorky ktery je maj. Nicmene da se najit auto specifikace ktera je nema, myslim ze g12+. Takze ja tam leju Sheron MaxiD.
Stejně to dřív bylo s žárovkama pro moto ty měly jinou watáž ( ted už se do motorek většinou dávají automobilové žárovky )
U levnějších tzn podprůměrných náplní rozdíl není .... tam to šikmé oko za louží v Taiwanu a Malajsii samo navalí do všech pixlí to samé jak pro auta tak pro motorky ... proto nedoporučuju šetřit. a kupovat náplně třeba v AutoKelly