Mám problémy s přihlášením motorky s papírama ješte z NDR.
Motorku jsem koupil s tím pocitem že jsou papíry platné a motorka pujde bez problému přihlasit na bíle značky.
Problém nastal když jsem to šel přihlásit na ůřad. Chlápek mi řekl že mi to nepříhlásí .. prý potřebuje EU techničák. a řekl že mám 3 (4) způsoby jak to vyřešit.
1. motorku přihlásit na veteránský papíry- což nehci.
2.Od 1.7.2018 by prý měly vyjít nějaká vyhláška která by tento problém umožnila vyřešit a mělo by to jít přihlásit. Vyhláška samozdřejmě nevyšla ....
3. Zajet na německý úřad kde by to neměl být problém ... papíry jsou totiž jen v depozitu. Pro Němce je to prý platný doklad. Oni by mě prý vystavily papíry na základě kterých by to on tady mohl v Česku přihlásit. To je pro mě zatím poslední možnost
4. Řekl mě něco ve stylu.... Já ti to nepříhlásím ale někdo jiný (hloupější) by mohl. A tak se ptám - Nevíte kde a na jakým úřadě by mě to přihlásily ?
Popřípadě budu rád když mi řeknete jakou zkušenost s tímto máte Vy.
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblémy s přihlášením motorky z NDR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poblémy s přihlášením motorky z NDR
Když to řeknu stručně...každý členský stát měl poskytnout Bruselu vzory platných registračních dokladů...a Brusel je následně poskytl všem členským státům...SRN poskytla Bruselu pouze vzory, kde je poslední - evropský typ dokladu a navíc českému MDCR ten předposlední....Takže jak české ministerstvo tak česká i evropská registrační místa mají k dispozici pouze vzory dokladů, používaných v SRN...s tím že jde o vzory doklaldů které jsou v SRN platné
Nejde tedy vůbec o problém českého registračního místa, pokud jsou staré socialistické doklady platné, měla to SRN sdělit Bruselu a dát všem členským státům k dispozici příslušný vzor...a pokud náš zákon číslo 56/2001 Sb. používá pojem "jiný členský stát", který definuje jako státy EU, státy dohody o EHP a švýcarskou konfederaci, tak je snad i malému chlapci jasné že to není NDR. A proto nelze použít postup o přeregistraci....pouze postup schvalování....a ten jsem vyčerpávajícím způsobem popsal....
kdyby chtěl český zákonodárce ošetřit případnou transformaci NDR a NSR na SRN, nebo rozpad jugoslávie a vznik novách členských států a následní uznávání dokladů...ošetřil by to nějakým textem v přechodných ustanoveních, napsal by tam například že po dobu 3 let se budou uznávat doklady NDR, nebo Jugoslávie.
bud předložíš doklady v SRN nebo získáš potvrzení od výrobce že typ motocyklu byl schválen v některém z členských států a požádáš o schválení
no a když jsem někdo další napíše že to jde, tak mu dej ty doklady at ti to rovnou přihlásí bez schvalování, já celou dobu tvrdím že to nejde
Naposledy editováno 11.07.2018 21:38:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3870, 3871] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116128 | Dnes v 11:07 laďa-prášil |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |