globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Conti Road Attack 3
14.6.2018 v 14:25
Máte někdo zkušenost s Conti Road Attack 3 ? Nebo porovnání s jiným pneu?
Vloni ježděna sada Pirelli Angel GT dala 16k km až na dráty na zadním. U letos nasazených Michelin Pilot Road 3 začala po 10k km zadní podkluzovat a přední je sjetá na značky minimální hloubky vzorku, takže další sadou Michelin nebude. Ve výběru mě limituje zadní 18" 160/60, mnoho nových modelů pneu je jen 17". Do užšího výběru se mi dostaly následující sady v ceně +- 6k Kč:
Pirelli Angel GT (vloni dobrá zkušenost)
Conti Road Attack 3
Metzeler Roadtec Z8 Interact

2 reakcí na tento příspěvek Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 17:33 | Nahoru | #1
já bych se těm vietnamským konti vyhnul obloukem, motocyklové pneumatiky continental jsou pěkné mrdky, na maxiskůtru na obou kolech mám po 3500 km nerovnoměrně sjeté plošky, přední kolo při ostřejším průjezdem zatáčkou po srovnávání rozkmitá málem jsem se zabil

KONTI obejít obloukem, pirelka je tutovka ale rychleji ubývá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti Road Attack 3

14.6.2018 v 20:49 | Nahoru | #2

CRF1000 píše: já bych se těm vietnamským konti vyhnul obloukem, motocyklové pneumatiky continental jsou pěkné mrdky, na maxiskůtru na obou kolech mám po 3500 km nerovnoměrně sjeté plošky, přední kolo při ostřejším průjezdem zatáčkou po srovnávání rozkmitá málem jsem se zabil

KONTI obejít obloukem, pirelka je tutovka ale rychleji ubývá

Sport Attack 2-3, Road Attack 2-3 a Race Attack Competetion, Race Slick, Rain Slick jsou vyráběny pouze v Reichu, jiné modely jsou pak vyráběny jinde, většinou Korea, ale to jsou už staré modely. Třeba i slavná předni Rosso II od Pirelli, se vyrábí poslední dobou v Číně, ale když to byl Top model tak se dělala pouze v Reichu a tak to dělá i Continental, top modely si drží u sebe a starší pustí do výroby kdekoliv... Nějaký Conti Motion, Twist atd... jsou gumy tak na zalepení rozměrové řady výrobce a na výkonej bajk si je dá jen magor co šetří nebo to prodává, či je chce jen spálit na letišti

(reakce na) Conti Road Attack 3

18.6.2018 v 11:47 | Nahoru | #3

CRF1000 píše: já bych se těm vietnamským konti vyhnul obloukem, motocyklové pneumatiky continental jsou pěkné mrdky, na maxiskůtru na obou kolech mám po 3500 km nerovnoměrně sjeté plošky, přední kolo při ostřejším průjezdem zatáčkou po srovnávání rozkmitá málem jsem se zabil

KONTI obejít obloukem, pirelka je tutovka ale rychleji ubývá


Co to je za moudra?
Continy jezdím na CBR už 5 let, vpředu pravidelně Conti Sport Attack, vzadu Road Attacky.
Najeto na gumách od nich mám celkově cca 30 000km.
Ještě se mi nestalo, že by mi guma uklouzla (její vinou, cukne leda na štěrku nebo nerovnosti).
V provozu nemám jedinou vítku.
V náklonu na suchém asfaltu mám vyzkoušeno 190km/h - bez problému.
V náklonu za deště 160km/h - bez problému.
Na okruh jsou měkčí, takže dost žmolkovatí, ale drží pěkně.

To, že je máš sjeté šišatě a mašina ti cuká v zatáčce je problém tvého jízdního stylu a ne pneumatik!

Jinak, co se týče mých zkušeností, tak nájezd je cca 8000km na zadek, přední o něco více.
Drží hned od nazutí, po 30ti kilometrech (slovy třiceti) jsem gumu bez problému sjel až do kraje a jel jsem ve dvou.
Studené mi nijak znatelně nekloužou.

Naposledy editováno 18.06.2018 11:51:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS Martin50 11 6.2.2024 v 17:20 FrancisR
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS Martin50 3 19.1.2024 v 10:21 xbabka
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS novekostatko 15 14.2.2023 v 22:13 Brůča.
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS Obdélník 9 7.4.2022 v 08:46 FrancisR
Přední víko motoru BMW R 1100 RS Obdélník 5 25.2.2022 v 10:36 Tazitaz


TOPlist