mám laický dotaz, ale snad tady najdu odpověď.
Mám hodně zašlé šrouby na čelním víku motoru u R 1100 RS.
Když bych je chtěl vyměnit za nové a začal je měnit vždy pouze starý ven a nový zašroubovat, pěkně jeden po druhém, je šance, že nezačne téct olej ?
Nebo je to jasné, že to takhle nejde a jakmile povolím jeden, olej začne rosit a je to na celou výměnu těsnění ?
Děkuji všem za odpověď.
Ono to keď jedna skrutka za bežnej prevádzky praskne, nemusí hneď presakovať olej, aj keď raz určite začne...
Ale nerob tú výmenu v "poradí", ale krížom, ďalšiu skrutku meniť vždy naproti.
Dofrasa, teraz som si prečítal (uvedomil), že už to máš!
Naposledy editováno 28.01.2022 22:06:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Dominator na BMW 1100 RS BMW R 1100 RS | Martin50 | 11 | 6.2.2024 v 17:20 FrancisR |
Prasklý výfuk, možnost opravy výměn... BMW R 1100 RT, BMW R 1100 RS | Martin50 | 3 | 19.1.2024 v 10:21 xbabka |
Přídavná světla R1100RS BMW R 1100 RS | novekostatko | 15 | 14.2.2023 v 22:13 Brůča. |
R 1100 synchronizace BMW R 1100 RS | Obdélník | 9 | 7.4.2022 v 08:46 FrancisR |
Kolik brzdovky v okénku BMW R 1100 RS | Obdélník | 26 | 18.1.2022 v 21:35 Czuba |