globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motorem
14.6.2018 v 13:49
U BMW se tím u novinky moc nechlubí, ale takhle se svolává, když motory vyrábí čínský Loncin a pro zbytek motorky jsou dodavatelé dílů kdoví odkud.
http://www.motocicli...roblema-motore-70057


Naposledy editováno 14.06.2018 13:50:17
Předchozí
1 2
Následující

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 11:56 | Nahoru | #31
.

Naposledy editováno 18.06.2018 12:17:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 13:29 | Nahoru | #32
Buracek> Tobě to báwo musí ležet solidně v žaludku
Ale na druhou stranu jestli jim ten motor zase zakuká a ještě po 1200km, tak je to docela výsměch
Fakt jsem rád, že jsem dal přednost oranžový

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 14:23 | Nahoru | #33
karf> To vůbec ne. Pravda, že mě spíš mrzí, že značka, ve které jsem se docela vzhlédla a okouzlila mě, co se týče kvality a spolehlivosti, jde takhle do kelu. Pořídila jsem si 7kilo 2013 a byla jsem strašně překvapená, jak dobře a jednoduše je ta motorka udělaná. A předpokládám, že se mnou nějaké ty desetitisíce, třeba i sta, tahle motorka vydrží. Tak trochu byla můj vlhký sen hlavně po tom, co jsem se dostala do dění servisu BMW motorek a mohla vidět, v jakém stavu, s jakými kilometry a jak po servise odjíždějí. 11, 1150, 12, s x statisícema kilometrů přijedou na servis, vymění se náplně, filtry, udělá se základní prohlídka a servis a druhý den jdou k majiteli. Díly chodí vždy druhý den po objednání, někdy ještě ten den. Všechny ty báwa jsou v 98 případech naprosto spolehlivé a bezporuchové. To bylo u mé předešlé kawasaki neprosto nemyslitelné, tam se čekalo 2 měsíce na šroubek, který ještě dodali úplně blbě. Takže proto jsem s čistou hlavou do toho 7kila šla.
No a když pak vidím, když přijede nové LC a po 10 tis má nějakou závadu, to samé afrika nebo, sory, ale i v některých případech KTMka (jednoho nejmenovaného, co si přivezl funglovku z prodejny a po najetém prvním tisíci mu na 1 začala chcípat, odešlo mu čidlo stojánku a jiné peprnosti..) A nakonec, po prvních dnech prodeje nových malých GS, přijdou s vadou motoru, tak je něco někde špatně. A normálně průměrně myslící člověk si přece nebude chtít koupit motorku, u které si bude tak 50/50 jistý, že dojede na Dubou. Momentálně vím, že mám stroj, který se mnou objede svět. A když mu dám správnou péči, tak to zvládne xkrát dokola.
Ale stejné je to s auty, taky bych si horko těžko vybírala z nových. Aby za mě řídil počítač a po aktualizaci SW se mi potkaly stěrače a odsouvala sedačka po zapnutí blinkru...

Naposledy editováno 18.06.2018 14:24:54

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 19:20 | Nahoru | #34
To jsou hrozný řeči, ale vedou se v každý době. Připomněla si mi souseda, ten mi nekdy pred dvaceti lety rikal zhruba to co ty. Ze auta uz stojej za hovno, vsechno je to hned rozbity a nikam se s tim neda dojet. A ze je rad ze ma toho svyho 20 let staryho escorta, protoze je to to nejspolehlivejsi a nejpohodlnější auto a uz nikdo nic tak dobryho nevyrobi. A ze to novy petkovy bmw co jsem si prave privezl stoji za uplny hovno.

Buracek píše: karf> To vůbec ne. Pravda, že mě spíš mrzí, že značka, ve které jsem se docela vzhlédla a okouzlila mě, co se týče kvality a spolehlivosti, jde takhle do kelu. Pořídila jsem si 7kilo 2013 a byla jsem strašně překvapená, jak dobře a jednoduše je ta motorka udělaná. A předpokládám, že se mnou nějaké ty desetitisíce, třeba i sta, tahle motorka vydrží. Tak trochu byla můj vlhký sen hlavně po tom, co jsem se dostala do dění servisu BMW motorek a mohla vidět, v jakém stavu, s jakými kilometry a jak po servise odjíždějí. 11, 1150, 12, s x statisícema kilometrů přijedou na servis, vymění se náplně, filtry, udělá se základní prohlídka a servis a druhý den jdou k majiteli. Díly chodí vždy druhý den po objednání, někdy ještě ten den. Všechny ty báwa jsou v 98 případech naprosto spolehlivé a bezporuchové. To bylo u mé předešlé kawasaki neprosto nemyslitelné, tam se čekalo 2 měsíce na šroubek, který ještě dodali úplně blbě. Takže proto jsem s čistou hlavou do toho 7kila šla.
No a když pak vidím, když přijede nové LC a po 10 tis má nějakou závadu, to samé afrika nebo, sory, ale i v některých případech KTMka (jednoho nejmenovaného, co si přivezl funglovku z prodejny a po najetém prvním tisíci mu na 1 začala chcípat, odešlo mu čidlo stojánku a jiné peprnosti..) A nakonec, po prvních dnech prodeje nových malých GS, přijdou s vadou motoru, tak je něco někde špatně. A normálně průměrně myslící člověk si přece nebude chtít koupit motorku, u které si bude tak 50/50 jistý, že dojede na Dubou. Momentálně vím, že mám stroj, který se mnou objede svět. A když mu dám správnou péči, tak to zvládne xkrát dokola.
Ale stejné je to s auty, taky bych si horko těžko vybírala z nových. Aby za mě řídil počítač a po aktualizaci SW se mi potkaly stěrače a odsouvala sedačka po zapnutí blinkru...

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 20:22 | Nahoru | #35
No ale má pravdu Všechny ty felicie, favority, babbetty, jawy, čízi, ty všechny budou ještě jezdit, až tyhle nový báwa budou dávno ve šrotu..

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 21:38 | Nahoru | #36

bledemon píše:
Uvidíme jak si povede komplet skútr z číny bmw400.
Ale jak to vypadá, půlka lidí to neřeší a ještě omlouvá, tak si to asi bmw může dovolit


To je tak škaredé že bych to nechtěl ani kdyby to stálo půlku a montovalo se to v bývalé Adolfovo stodole v Mnichově

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

19.6.2018 v 15:08 | Nahoru | #37
V Čechách máme hovno, jen staré dobré časy.
Když přišlo R1150GS říkalo se že poslední dobrá byla 1100GS, že šest kvaltů je na hovno.
Pak přišla 1200 a šlo to nanovo. Poslední dobrá byla 1150, dvanáctka stojí za hovno.
Pak přišla dvouvačka a jelo se dál. Poslední dobrá byla jednovačka. Dvě stojej za hovno.
Pak přišlo LC a rázem byla poslední dobrá dvouvačka a LC plný elektroniky stojí za hovno.
Brzy bude 1250 a bude se říkat že poslední dobrý byli LC 1200 a že starý dobrý časy sou v prdeli.
Když fabrika najde problém a udělá svolávačku je na hovno.
Když ji neudělá a motor se posere, je fabrika na hovno.
Za starejch dobrejch časů by se tohle stát nemohlo pane.
Tenkrát i tma byla poctivá a né jako ta dnešní

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

6.9.2018 v 15:03 | Nahoru | #38
Update po 3 měsících od začátku akce.
Nové motocykly mají zákazníci k dispozici od konce srpna. Příčinou byla údajně špatně dotažená matice řetězového kola na pohonu olejového čerpadla. V katalogu BMW je tato položka škrtnutá, takže předpokládám špatně vyrobenou matici (rozměry závitu, materiál?).


Naposledy editováno 06.09.2018 15:04:34

Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

6.9.2018 v 16:59 | Nahoru | #39
Člověk by čekal že si BMW po těch problémech s 800vkama dá pozor a 850tky už budou dokonalé.

Buracek> Ty jsi si nějak jistá spolehlivostí svého pár let starého BMW 🙂 Takže 700vky jsou úplně bez chyby? 😉
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava originál držáku navigace BMW... BMW F 750 GS, BMW F 850 GS Adventure Vikou 2 27.4.2024 v 09:10 Woodpec
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
Pojeď do Italie [1, 2] BMW F 850 GS lábuss 35 31.3.2024 v 20:22 Rohal
Pujcovna Bmw BMW F 750 GS jfh271947 2 28.2.2024 v 10:43 FaktNeníCoŘešit
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist