globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motorem
14.6.2018 v 13:49
U BMW se tím u novinky moc nechlubí, ale takhle se svolává, když motory vyrábí čínský Loncin a pro zbytek motorky jsou dodavatelé dílů kdoví odkud.
http://www.motocicli...roblema-motore-70057

Naposledy editováno 14.06.2018 13:50:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 14:23 | Nahoru | #1
karf> To vůbec ne. Pravda, že mě spíš mrzí, že značka, ve které jsem se docela vzhlédla a okouzlila mě, co se týče kvality a spolehlivosti, jde takhle do kelu. Pořídila jsem si 7kilo 2013 a byla jsem strašně překvapená, jak dobře a jednoduše je ta motorka udělaná. A předpokládám, že se mnou nějaké ty desetitisíce, třeba i sta, tahle motorka vydrží. Tak trochu byla můj vlhký sen hlavně po tom, co jsem se dostala do dění servisu BMW motorek a mohla vidět, v jakém stavu, s jakými kilometry a jak po servise odjíždějí. 11, 1150, 12, s x statisícema kilometrů přijedou na servis, vymění se náplně, filtry, udělá se základní prohlídka a servis a druhý den jdou k majiteli. Díly chodí vždy druhý den po objednání, někdy ještě ten den. Všechny ty báwa jsou v 98 případech naprosto spolehlivé a bezporuchové. To bylo u mé předešlé kawasaki neprosto nemyslitelné, tam se čekalo 2 měsíce na šroubek, který ještě dodali úplně blbě. Takže proto jsem s čistou hlavou do toho 7kila šla.
No a když pak vidím, když přijede nové LC a po 10 tis má nějakou závadu, to samé afrika nebo, sory, ale i v některých případech KTMka (jednoho nejmenovaného, co si přivezl funglovku z prodejny a po najetém prvním tisíci mu na 1 začala chcípat, odešlo mu čidlo stojánku a jiné peprnosti..) A nakonec, po prvních dnech prodeje nových malých GS, přijdou s vadou motoru, tak je něco někde špatně. A normálně průměrně myslící člověk si přece nebude chtít koupit motorku, u které si bude tak 50/50 jistý, že dojede na Dubou. Momentálně vím, že mám stroj, který se mnou objede svět. A když mu dám správnou péči, tak to zvládne xkrát dokola.
Ale stejné je to s auty, taky bych si horko těžko vybírala z nových. Aby za mě řídil počítač a po aktualizaci SW se mi potkaly stěrače a odsouvala sedačka po zapnutí blinkru...

Naposledy editováno 18.06.2018 14:24:54

(reakce na) Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motor...

18.6.2018 v 19:20 | Nahoru | #2
To jsou hrozný řeči, ale vedou se v každý době. Připomněla si mi souseda, ten mi nekdy pred dvaceti lety rikal zhruba to co ty. Ze auta uz stojej za hovno, vsechno je to hned rozbity a nikam se s tim neda dojet. A ze je rad ze ma toho svyho 20 let staryho escorta, protoze je to to nejspolehlivejsi a nejpohodlnější auto a uz nikdo nic tak dobryho nevyrobi. A ze to novy petkovy bmw co jsem si prave privezl stoji za uplny hovno.

Buracek píše: karf> To vůbec ne. Pravda, že mě spíš mrzí, že značka, ve které jsem se docela vzhlédla a okouzlila mě, co se týče kvality a spolehlivosti, jde takhle do kelu. Pořídila jsem si 7kilo 2013 a byla jsem strašně překvapená, jak dobře a jednoduše je ta motorka udělaná. A předpokládám, že se mnou nějaké ty desetitisíce, třeba i sta, tahle motorka vydrží. Tak trochu byla můj vlhký sen hlavně po tom, co jsem se dostala do dění servisu BMW motorek a mohla vidět, v jakém stavu, s jakými kilometry a jak po servise odjíždějí. 11, 1150, 12, s x statisícema kilometrů přijedou na servis, vymění se náplně, filtry, udělá se základní prohlídka a servis a druhý den jdou k majiteli. Díly chodí vždy druhý den po objednání, někdy ještě ten den. Všechny ty báwa jsou v 98 případech naprosto spolehlivé a bezporuchové. To bylo u mé předešlé kawasaki neprosto nemyslitelné, tam se čekalo 2 měsíce na šroubek, který ještě dodali úplně blbě. Takže proto jsem s čistou hlavou do toho 7kila šla.
No a když pak vidím, když přijede nové LC a po 10 tis má nějakou závadu, to samé afrika nebo, sory, ale i v některých případech KTMka (jednoho nejmenovaného, co si přivezl funglovku z prodejny a po najetém prvním tisíci mu na 1 začala chcípat, odešlo mu čidlo stojánku a jiné peprnosti..) A nakonec, po prvních dnech prodeje nových malých GS, přijdou s vadou motoru, tak je něco někde špatně. A normálně průměrně myslící člověk si přece nebude chtít koupit motorku, u které si bude tak 50/50 jistý, že dojede na Dubou. Momentálně vím, že mám stroj, který se mnou objede svět. A když mu dám správnou péči, tak to zvládne xkrát dokola.
Ale stejné je to s auty, taky bych si horko těžko vybírala z nových. Aby za mě řídil počítač a po aktualizaci SW se mi potkaly stěrače a odsouvala sedačka po zapnutí blinkru...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Únik oleje BMW 750 GS BMW F 750 GS cech18 9 13.5.2024 v 12:12 TomasNBK
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 62 5.5.2024 v 02:22 Metric
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS MartasUS 1 4.5.2024 v 11:25 Tomassino
Úprava originál držáku navigace BMW... BMW F 750 GS, BMW F 850 GS Adventure Vikou 2 27.4.2024 v 09:10 Woodpec
Pojeď do Italie [1, 2] BMW F 850 GS lábuss 35 31.3.2024 v 20:22 Rohal


TOPlist