Naposledy editováno 12.06.2018 12:26:25
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)
Tak nakonec ty originální výfuky by se mohly chovat lépe, než značkové laďáky, přesto, že mají menší průměry. Ještě, že jsem je nevyhodil, ale co je v nich, že jsou tak těžký. A co to "nalámané" koleno ve kterém byly katalyzátory, to už je asi na nic, že. Jaký je rozdíl vlivu na chod motoru v použité koncovce? Originál má přepážky a tuningová jen průchozí děrovanou trubku s vatou.
Naposledy editováno 24.09.2019 14:15:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2895 | 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |