paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)
Ahoj, pokukuju po nové motorce pro motogymkhanu, chci zůstat u dvoutaktu, je to moje srdcovka a sedí mi to. Teď jezdím na jawě 350 a pomalu mě začíná limitovat, předevsím podvozek. Do oka mi padla Cagiva Planet, pro svoji stavbu. Potřeboval bych se ale na takovou motorku před koupí podívat blíže a zkusit, jestli to nebude příliš slabé. Sháním proto nějakou dobrou duši, která vlastní nějakou z jmenovaných motorek (výkon je u všech cca stejný), který by se chtěl zastavit pokecat a pojezdit mezi kuželkama, dojedu kamkoliv ve středočeském kraji a nebo se může stavit na trénink v praze a zkusit si to taky. Děkuji!

Naposledy editováno 12.06.2018 12:26:25

1 reakcí na tento příspěvek Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

23.9.2019 v 09:10 | Nahoru | #1
Laďák od Arow jsem vypálil a vyčistil. Neskutečné množství nečistot (škrtící kužel byl zarazen do svodu a lítal v něm), ten jsem vytahl a asi i díky tomu byl výfuk totálně zanesen. Po dokonalém vyčištění jsem ho zvážil - váží 1,6 kg, a koncovka 0,7 kg. Originální svod váží 4,6 kg, a koncovka 1,6 kg. Celkem je montáží laďáku ušetřeno 3,9 kg hmotnosti a to si mně líbí.
Beranidlo prosím o odpověď na předchozí příspěvek, a ještě dotaz jak se projeví velikost průměru výstupu z válce včetně kolena? Konkrétně na tomto laďáku jsem se dostal na průměr 34 mm a na těch předchozích 36 mm. Jak se liší chování laďáku s jedním úhlem protikuželu proti dvoustupňovému? Díky.

(reakce na) Někdo s 125ccm 2T z Prahy (Mito, Planet, RS125, NSR125)

23.9.2019 v 22:17 | Nahoru | #2
mito7> Na jeden 125ccm výfuk je potřeba obvykle asi 0,2 metru čtverečního plechu, a asi 0,4 metru čtv. i s odpadem, podle toho, jak se podaří poskládat nástřihy.
Metr čtvereční 1mm plechu váží 7,85kg - to pro další kupecké počty.
Pokud váží 1,6kg, tak je to přesně 1/5 z těch 7,85kg, tzn. 1mm plech. A nebo 0,8mm plech + držáky a koncovka.
I můj seriový výfuk váží kolem 5 kg, potěžkáno v ruce. Ale je evidentně předchozím majitelem rozříznutý flexou, nějak vykuchaný a svařený zpátky. Takže jsem sám zvědavý, co uvnitř váží 3 kila navíc.
Jestli je na vstupu do výfuku 34mm nebo 36mm nemusí hrát žádnou roli. Důležitá je změna průřezu celého potrubí, bez prudkých změn, nebo skoků. Obecné pravidlo samozřejmě říká, že pro vyšší výkon a otáčky je větší průřez potrubí, ale všechno má svoje meze.
Co se týká tvaru, tak ten tvůj Arrow není žádný laďák, ale mrzák. To nemyslím zle, ostatní komerční výfuky na Mito možná vypadají líp, ale k dokonalosti tomu pořád ještě něco chybí. Tím se dostáváme k tvojí poslední otázce - Jak se liší chování laďáku s jedním úhlem protikuželu proti dvoustupňovému? Dva stupně jsou blíž ideálnímu tvaru, než jeden kužel.
Na odkaze si můžeš přečíst, jak borci úplně bez rozmyslu posvařovali 11 výfuků na pincka a trápili to na brzdě, aniž by zjistili, proč se jim někdy daří a jindy nedaří.
http://www.fichtl-en...cz/jawaracing50.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2895 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist