globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku
9.6.2018 v 08:47
Chtěl bych se s Vámi o něco podělit. Než mě začnete odsuzovat, čtěte prosím.... Asi před rokem jsem hnal z práce a bylo dost vedro. Najednou motorka začala postupně slábnout až jsem při dojezdech ke křižovatce přestal cítit odpor motoru, kompresi. Myslel jsem že mám podpálené ventily. V servisu po rozebrání řekli že ventily těsní a vůle jsou ok.
Nechali přeměřit válec a přišli stím že kroužky nevypadají přichycené ale válec je vyběhaný. To mě dorazilo a začal jsem beznadějně shánět válec a písty. Sehnal jsem levně ale po novém přeměření řekli že jsou ještě horší jak ten můj válec. Naštěstí se mě povedlo to vrátit kupci. Řekli že zbývá poslední varianta zkusit dát nové kroužky nebo Nikasil, tak jsem zvolil první levnější variantu, kroužky za pouhých 5tis. . Nebudu psát ostatní ceny jako těsnění pod válec, hlavu, práce atd. ale ranec. Po dokončení se nějaká ta komprese vrátila ale žádná sláva, asi jako bych přesedlal na pětistovku a míň. Už jsem se pomalu smiřoval stím že takhle hold budu muset jezdit protože ani najetí tisíce kilometrů moc nepomohlo, ropzhodl jsem se vyzkoušet něco jako Lubrifilm, něco do oleje. Těchto výrobků existuje spousta např. Metabond, různé plechovky pod názvem Doktor motor atd. nepoužitelné většinou pro motorku, protože obsahují keramiku a klouže pak spojka. Nebo obsahují Chlor a ten ničí motor. Nakonec jsem mezi spousty výrobků vybral REWITEC Powershot S. Horší je že se člověk nikde moc nedočte jestli je to dobrý a videa také moc nejsou, tak jsem se nechal ukecat texty. Kde nejslibněji vypadala věta že...výrobek REWITEC dokáže obnovit výkon motoru a tlak oleje na původní hodnoty. Navíc byl tento přípravek přímo určen pro motorky s mokrou spojkou. Říkám si to pětikilo mě nezabije, už stála daleko víc, už nemám co ztratit . Když to přišlo říkám si musím vytáhnout 60ml oleje a nahradit ho tímto. Nakonec jsem zjistil že mám risku kousek nad půlkou, takže v pohodě, bez odebrání. Ten Rewitec vypadal jak vyjetej volej. Říkal jsem si jestli mě ty ku.. neposlali vyjetej volej za pětikilo tak ať si mě nepřejou. Zahřál jsem motorku, toto protřepal a nalil to tam. Nechal jí na volnoběh asi 10minut. Pak jsem jel 10Km pro benzín. Nejdřív mě přišlo že jde řazení trochu víc ztuha, pak se to srovnalo. Zatím beze změny, během cesty zpět asi v půlce cesty jsem si najednou uvědomil že skoro neslyším motor. Musel jsem si otevřít helmu abych ho slyšel. Když jsem dojel, hodil na stojan, chodím a poslouchám a musel jsem se smát, jak má najednou až skoro trapně tichej chod. Motor měl zvuk jak tichá babeta a bylo slyšet jen tikání ventilů a bublání z koncovky, berte to s nadhledem. To byl první efekt. Dalšíma jízdama jsem jezdil spíš v klidu ale začal jsem pociťovat zesílení tlaku. Během stovky(Km/h) motor začal tak správně jakoby drnčet a ne jako předtím jak skůtr bez síly. Dostávám se do finále. Olej mám hned pod spodní riskou,měřeno na stojanu, takže v pohodě. Nyní mám najeto kolem sto kilometrů a dostavuje se jedna zajímavost, předtím když jsem to prohnal nebo víc vytáčel, pomalu se spíš vytrácela komprese a když bylo horko nechtělo se jí taky moc, nyní čím víc to roztancuju tím víc hned zesílí komprese, asi jako by se to buď vyhlazovalo nebo něčím potahovalo, nevím, ale asi to potřebuje teplo a tření. Teď když dojíždím ke křižovatce na pětku a pustím plyn, cítím jak mě protitlak motoru rve ruce do řidítek, to mě kdysi štvalo že z toho bolej ruce, nyní se na to těším protože cejtím jak stoupá komprese. Ostaní kvalty taky super, jak to roztahuju, mám skoro problém udržet řidítka, fakt mazec. Předtím když jsem cestou z práce dojížděl k baráku a dával kvalty dolů jelo to stále dál a dál jak skůtr. Nyní už stačí jet na pětku a pustit plyn a je to jako když zmáčknu brzdu. Tak jo, díky za pozornost a pokud k tomu budete chtít napsat svou zkušenost tak klidně, jen bych chtěl říct že toto píšu pro ty co by měli podobnej problém a byly v beznaději jako já. Teď se mě moje kočka vrací zpět a jsem za to rád. Kompletní Revitalizace by měla být ukončena po ujetí 1500Km. Pak se má dát nový olej. Nano povlak by měl vydržet asi sto tisíc nebo kolik tam psali. Pak doporučujou opakovat, ale tou dobou už tady nebudu ps olej měním po 2500Km dřív Motul nyní Bel-Ray, neklouže po něm spojka. Nechci tomu výrobku dělat reklamu, nemám za to nic, ale třeba to někomu pomůže se stejným nebo jiným problémem. Jinak dělaj to i do auta. Stojí litr, ale ten jsem nezkoušel takže nevím.

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

9.6.2018 v 22:11 | Nahoru | #31
nic nepromazávej, jsem zvědav, jak to bude pokračovat Pořád mám podezření, že by stejnou službu udělal hustější olej. Ber to tu jak v hospodě, když se blíží půlnoc - spousta rýpavých řečí, ale skoro nikdo to nemyslí opravdu zle

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

9.6.2018 v 22:34 | Nahoru | #32
diky za info.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

9.6.2018 v 23:16 | Nahoru | #33
Měl jsem podobný problém! Ale já jsem na to šel postaru! Zašel jsem za profíkem přes GO motorů, přeměřili jsme ovalitu válců a zjistili to co ty. Pak jsme hledali vhodné písty a ejhle našli jsme. Tak jsme dali nové písty tvarově a váhově stejné, jen o 1mm větší. Na válcích masa dost, tak se to přebrousilo a po ujetí 2500 Km to rve ruce jak zamlada Narval jsem do toho tolik peněz co ty i s tím přípravkem, jen mě to vydrží cca 100000 Km

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 07:33 | Nahoru | #34

DucS píše: ... Nebudeš ty prodejce té chemie?



Nee, to nebude. Deli se o poctive nabyte zkusenosti z lasky k motorodine.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 07:34 | Nahoru | #35

zdenysrx6 píše: za A je spravně -sedli si kroužky,



Správně je - sedlY si kroužky

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 07:41 | Nahoru | #36

BextrH píše: ... protože od toho tu to forum je, aby si motorkáři pomáhali a ne se jen navzájem uráželi. Pak by ztratilo smysl i to naše zdravení na silnici, kdybychom byly v jádru stejně jen sobci, který zvednou ruku jen proto že se to tak dělá.



Jestli vsemu co tu pises fakt veris, tak ten matros chci vic nez nanosracku do oleje.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 07:42 | Nahoru | #37

Lad22 píše: ... spousta rýpavých řečí, ale skoro nikdo to nemyslí opravdu zle



Ja jo.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 08:17 | Nahoru | #38
Nebudu tě tady kamenovat.Hezký že jsi napsal,tak vyčerpávající zkušenost,ale k těm kroužkům.
Nový kroužky ve vyběhaných válcí si taky musí sednout a to neni hned.
Takže komprese rozhodně po výměně není na špičce..Spíš si myslím,že ti s přibývajícími kilometry sedají kruhy a projev motoru je lepší..Možná že ta kejda zahustila olej ...
Toť můj názor...

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 09:05 | Nahoru | #39
mam tady jednu R6 kde jsou komprese na polovicni hodnote na vsech valcich nez jake by mely bejt... tak ze bych majiteli usetril mnoho penez a zkusil to? :D :D

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 09:32 | Nahoru | #40
awaxcs>

https://www.nanoprom...torky-do-600ccm.html

Naposledy editováno 10.06.2018 09:33:13

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 09:39 | Nahoru | #41
Tak ja mam zkusenost s pripravky na uvolneni pistnich krouzku (auto), asi to uvolnilo vsechno, protoze od ty doby to zere litr oilu na 800km, predtim na 1500. Tohle koupim a pak kdyz to tady najdu vam napisu, ze to zase nefunguje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 10:01 | Nahoru | #42
Rutti> Tak já ani netvrdím že to pomůže na totálně vylágrovaný auto. Balení bys měl volit podle obsahu. Píšou tam že to nenahradí žádný těsnění a nevyřeší ti to pokud máš někde únik oleje. Je to k ošetření kovových ploch a snížení tření. Pokud někdo má třeba nějakých 40tis na lehčí generálku motoru tak proč ne. Já jsem se rozhodl že zkusím vyzkoušet toto jako poslední nenáročnou možnost, protože cena pístů, kroužků, válce a dalších věcí se rovná ceně staršího motoru. A kdybych měnil poctivě za originál vše co je potřeba, tak jsem na ceně této motorky bazarově, možná víc. Jen jsem koupil nějaký neznámí produkt, vyzkoušel ho a podělil se o zkušenost, nic víc.Vždy když tady někdo napsal svou zkušenost s přípravkem na motor ať už to je Metabond, nebo ty další srajdy s chlorem, vždy ho lidi začali urážet.

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 10:14 | Nahoru | #43
Všechny tyhle přípravky jsou v podstatě aditiva do oleje. Některé ku prospěchu jiné ke škodě.Kvalitní ( myslím originální olej např..Od Yamahy nebo Hondy ) je většinou už z výroby naaditivový tak, že další složky jeho vlastnosti poškodí. Takže pokud jde o Motul nebo jinou srágoru ( taky to mám v motorce kvůli předchozímu majiteli pokračuju kvůli lamelám ve spojce- do výměny pak tím zatopím ) tak ten to možná i vylepší

Naposledy editováno 10.06.2018 10:14:42

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 10:23 | Nahoru | #44
Rn01> jen jsem obtáhl text.....
REWITEC Powershot S slouží k ochraně motorů motorek do 600 ccm a benzinových a naftových motorů s objemem do 1000ccm. Nejedná se o žádné aditivum, ale o nanokoncentrát, který dlouhodobě chrání motor, sníží spotřebu paliva a prodlouží životnost.

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 10:33 | Nahoru | #45
zavzpomínal jsem na Horsta :

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 10:47 | Nahoru | #46
Lad22> Já taky

Zvlášť když ten popis produktu naprosto koresponduje s tím, co tu Horst tehdy po revoluci tlačil!

Naposledy editováno 10.06.2018 10:48:22

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 11:16 | Nahoru | #47
Je jasný že kdyby reklama na tento přípravek probíhala že nějakej borec přivalí po zadním na Hayabuse a pak bude ukazovat jak to tam stále leje a jak je spokojenej, asi by vlna prodeje byla jinde. Říká se že dobrá věc nepotřebuje reklamu. Já reklamu nedělám, jen jsem myslel že by bylo dobré něco nového vyzkoušet a napsat na to svůj názor. Než jsem to koupil, tak jsem psal prodejci jestli to může pomoct při mém problému a on psal že to jen vyzkoušel v Fábce a u tý se nepatrně snížila spotřeba a hlučnost, ale že i předtím chodila dobře. Tak samozřejmě že mě toto moc nepřesvědčilo. Tak jsem začnul přemýšlet jako Čecháček, že by mě mohli poslat vzorek, nebo když to nebude fungovat tak vrátit peníze. Pak si říkám....tvl. co tady blbneš za pětistovku. Jako jsou to peníze, ale zase to není částka kuli který bych byl pak měsíc ohladu. Jestli jsem vám tím mím obyčejným selským kecáním připadal jako Horst tak teda díky. Jak už jsem psal, všichni máte určitě motor v cajku tak toto vlákno klidně přeskočte. Tato varianta je určena pro lidi co chtějí se pokusit motor oživit a nemají desetitisíce na kroužky písty atd. Třeba je pomoc dočasná, třeba ne, ale to ukáže až čas, mě stačí, že mému motoru to momentálně pomohlo a jezdí zase jako dřív. K úplné spokojenosti ještě trochu chybí, ale zas tak dlouho to tam nemám. Teď už se alespoň nebojím to vytočit až do červenejch, aniž bych zase přišel o kompresi jako předtím. Naopak mě připadá že to urychluje vyhlazování válce. Samozřejmě to neznamená že jezdím jak hovado, jen už se nemusím bát za to vzít i v pařáku.

Naposledy editováno 10.06.2018 11:16:50

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 12:01 | Nahoru | #48
a naozaj teda ani náhodou nepripúšťaš možnosť, že si len sadli nové krúžky?
si presvedčený, že je to tými býčími kvapkami?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 12:43 | Nahoru | #49
kilix> nevím kdo to vyrábí, ale tyto jak říkáš (býčí kapky) mě přišli z Komárna, tak jsem doufal že si zo mě kolegovia zo Slovenska neurobily len pi... a bude to alespoň k něčemu dobrý.
Pokud bych tady začal psát že mě tento produkt nadchnul a že o něm uvažuji, tak mě všichni napíšou... tak o tom nekecej a kup si to a pak nám řekneš co ti to udělalo, protože jak se říká z cizího krev neteče. No a teď když jsem si to teda opravdu koupil, vyzkoušel a rozhodl se podělit o zkušenost, budou všichni chtít abych dokazoval že to vážně funguje. Já nemusím nic dokazovat, to ať si dělá Horst za balík, já z toho nemám ani halíř, ale pokud mě na tu lahvičku budete chtít přispět, samozřejmě že se na nikoho zlobit nebudu. Každý ať si udělá svůj názor. Já když jsem našel možnost jak mohu pro motor něco udělat jen tím že budu dál jezdit do práce na dvanáctky jako do teď a nebude mě to stát už další peníze ani čas, tak jsem to zkusil a výsledek se dostavil a to poměrně brzo. V reklamách všechny ty srajdy do motoru chválej sotva to tam nalili já to pocítil výkonově po 100Km a snížení hluku asi po 15Km. Spotřeba mě připadá že s přibívající kompresí možná nepatrně vzrostla, ale na tuto otázku je taky ještě brzo.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 14:53 | Nahoru | #50
je to marny, JE TO MARNY, JE TO MARNY
V PRIPADE AUTORA VLAKNA POMUZE JEDINE:

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 19:31 | Nahoru | #51
BextrH>

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 19:41 | Nahoru | #52
Neodsuzuji názor autora. Prostě se chtěl podělit o zkušenosti, a někdo si řekne tady z fóra, jo já to zkusím.

Ale můj názor na aditiva do oleje je, že je to jenom efekt placebo. Kvalitní olej by měl mít přísady v sobě, a pak je to samozřejmě o četnosti výměn oleje a filtrů. Jediné co uznávám tak jsou aditiva do paliva, ale nakonec asi i ty mají funkci placebo.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 20:19 | Nahoru | #53
Uni33> stím placebo u aditiv do paliva bych skoro souhlasil, ale zase na druhou stranu, bral jsem u jedný pumpy a začlo to cukat a blbě chytat, začal jsem brát jinde a dobrý, od tý doby co do benzínu dávám VIF můžu brát i u tý blbí pumpy a nic to nedělá. Karburátory jsem měl rozdělaný a jsou čistý i klapky. Ventily a písty jsem viděl v servisu, jen špinaví, karbonu minimum. Ale jak už jsem psal, tahle Nano srajda je opravdu znát, jen doufám že ten nárůst síly(komprese) není jen dočasný. Docela mě mrzí že jsem to tam nedal dřív než jsem vyhodil 5tis za nové kroužky a další částky. Jinak beru to že si dělaj srandu, ty jejich obrázky mě vždy alespoň pobaví.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

10.6.2018 v 20:30 | Nahoru | #54
BextrH-
Nic si s toho nedělej, chybama se člověk učí, a kdo nic nedělá nic neskazí.
Vif jsem dával do nafty tak to kouřilo o něco méně, ale stejně už jsem poslal naftu z baráku a mám zpět benzin.
A tenkrát v karburátorech v motorce jsem měl taky dost bordelu, tak jsem to dal na ultrazvuk a už dávám vif i do benzínu.

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

16.6.2018 v 08:38 | Nahoru | #55

BextrH píše: ............ps olej měním po 2500Km dřív Motul nyní Bel-Ray, neklouže po něm spojka.........



a po Motulu ti klouzala spojka a kdyz jsi ho vypustil a nalil tam Bel-Ray tak klouzat prestala?

Naposledy editováno 16.06.2018 08:38:40

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

16.6.2018 v 13:26 | Nahoru | #56

předtím když jsem to prohnal nebo víc vytáčel, pomalu se spíš vytrácela komprese a když bylo horko nechtělo se jí taky moc, nyní čím víc to roztancuju tím víc hned zesílí komprese

Jak se tak za jízdy pozná zesílená komprese?To že to brzdí víc motorem nemusí naopak znamenat že je to dobře...

(reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

16.6.2018 v 15:02 | Nahoru | #57
Kratzmar1> tak samozřejmě že základem brzdění motorem je komprese. Když komprese nebude tak to hold po povolení plynu brzdit a zpomalovat nezačne, čili přesně tak jak jsem to měl když byla v háji, mohl jsem před křižovatkou podřazovat jako divej a valilo to dál bez bez jakéhokoliv odporu. Nyní to je velká změna, když za to začnu tahat, začne to rvát řidítka z rukou a při brždění motorem mě to i na pětku tlačí na řidítka až z toho bolej ruce a zatáhnu a vylítne to, ne jako předtím. Ale nikoho nebudu přesvědčovat, jestli vám motor šlape jak má tak to neřešte, já chtěl jen pomoct těm co mají stejný problém jako já měl.

ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

16.6.2018 v 20:44 | Nahoru | #58
Pochopil bych kdyby jsi neměl tlaky, nalil do oleje nějaký sajrajt (třeba aditivovanou naftu to mám vyzkoušeno) tak se můžou uvolnit zapečené kruhy,pokud ale máš změřené válce že jsou k.o. máš tam nové kruhy a nemáš tlaky, tak nevěřím že to nějaká nano přísada zachrání(možná zvedne tlak stejně jako když tam naleješ PP90H).

1 reakcí na tento příspěvek ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

17.6.2018 v 08:53 | Nahoru | #59
mně spíše zajímá přesný typ motorky.
že to furt rve ruce.motorky měním jako ponožky,na obsahy pod 1000 se už ani nedívám a pořád mi příjde,že to nic moc nejede....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZR-7 komprese zpět pomocí NANO přípravku

17.6.2018 v 18:36 | Nahoru | #60

Dolph-cz píše: mně spíše zajímá přesný typ motorky.
že to furt rve ruce.motorky měním jako ponožky,na obsahy pod 1000 se už ani nedívám a pořád mi příjde,že to nic moc nejede....



To je sporný, mně přijde, že mě tahá za ruce i 125ccm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist