paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati s najezdem 100000km a vice
Ma nekdo Ducnu s 100000km a vice? Zajimaji me jen duc, duc. Vim, ze Honda to da levou zadni a klidne 2x tolik, ale duc, vubec nevim, neznam..

Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..

Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..

A dik
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

31.3.2018 v 17:04 | Nahoru | #181

prodamCBR píše: Nejsem mechanik ale na dvouventilu sem si remeny udelal sam, ventily taky troufnu si rict ze ventilove vule lepe jak v autorizaku protoze sem podlozky zbrousil na setinu presne na testasttrete sem si udelal remeny taky a zadny pripravky sem nepotreboval. Sam sem si upravil i 3D mapu v ridici jednotce a to si myslim neda unas ani autorizovany servis... dal sem to do autorizaku jen na ventily takze nejaky keci ze ducati do autorizaku musi je kravina, kdyz sem v autorizaku rikal ze chci pro jistotu zkontrolovat i synchronizaci klapek a podtlaky tak na me koukal jak spadlej z visne a porad se ptal jestli to chcipa nebo co je za problem, rikam ze zadny problem to nema ale ze je tam ta kontrola predepsana. Trochu si myslim ze na to stejne nesahli.... nejradeji bych si to udelal stejne sam Jinak duc duc je urcite drazsi nez japonec, remeny se u vetsiny meli delat co dva roky a ventilovy vule jsou na 4V taky drazsi a vetsinou castejsi. Mel sem cbr a nestala me na servisu ani polovinu



Japonec je nesporně spolehlivější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

31.3.2018 v 17:24 | Nahoru | #182

t_freedom píše: A že sis jí člověče nenechal... Ten technický skvost



Uz sem nechtel japonskou tuctovku no ale neco italsky pekneho, kdyz se po dvou letech jezdeni s testatrettou sednul znovana cbr 600 prislo mi to jak pionyr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

31.3.2018 v 19:25 | Nahoru | #183
prodamCBR> to lze chápat... Jen ti, co se zaseknou ve svejch proklamacích jako bulldogbiker budou nadosmrti odkázáni na svý neempirický rozhodnutí budiž mu zač

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.4.2018 v 19:48 | Nahoru | #184
Zdar, Cagiva Elefant s motorem Ducati 650 Pantah, aktuálně 200.000 km. S pravidelným servisem není důvod pro obavy. Dokonce jsem občas zanedbal a interval protáhnul. Výměna regulátrou napětí, jinak nic. Ale chybí už výkon, tak koukám po Multistradě.
Článek na motoroute.cz

Naposledy editováno 25.04.2018 19:50:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.4.2018 v 22:36 | Nahoru | #185
t_freedom>
Vis prd kolik co stoji. Ne vsichni musi sundavat hlavy na desmoquattro kvuli pulkrouzkum a vulim.A homosexual nejsem.
Tak nazdar.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 11:29 | Nahoru | #186

miaa píše: t_freedom>
Vis prd kolik co stoji. Ne vsichni musi sundavat hlavy na desmoquattro kvuli pulkrouzkum a vulim.A homosexual nejsem.
Tak nazdar.



tak mi to prosím spočítej ...jak to i s matrošem děláš za 5500CZK, ...prosím...moc prosím.
je totiž úplně jedno jestli ty palice sundaváš nebo ne (když se bavíme o takový částce)... já dělám servis na TST 998 už po sedmý, tak neplácej že nevím kolik co stojí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 11:43 | Nahoru | #187

t_freedom píše: prodamCBR> to lze chápat... Jen ti, co se zaseknou ve svejch proklamacích jako bulldogbiker budou nadosmrti odkázáni na svý neempirický rozhodnutí budiž mu zač



mno kdyz srovnam japonsky a italsky V2 tak zas tak moc rozdilny nejsou, rozhodne nemam po presednuti zpet na TL pocit ze sedim na pionyru. urcite japonec vyjde levneji na provoz. nechce se mi empiricky zkoumat jestli 999 vydrzi to co TL, ale vsadil bych ze ne...

Naposledy editováno 26.04.2018 11:43:45

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 14:21 | Nahoru | #188
assassin> To je furt jak u blbjech a dokola.

Já se rád svezu a s velkým potěšením si užívám všechny moje motorky. Ale střízlivě musím zhodnotit, že Monster je z nich nejlepší - má kurva silnej motor, jedový brzdy, super podvozek ... ale stejně sedám na SSo, který není tak hravý, má o dvě třídy horší brzdy a podvozek je jak prkno. Prostě to těm bajkům rád promineš, protože maj i tak něco do sebe. Nic to ale nemění na faktu, že jsou některý lepší a jiný hroší ...podvozkem, brzdama atd.
A jako u všeho - dotahováním k dokonalosti stoupají náklady ...takže ty předražený italský mrdky nebudou asi zase o tolik lepší a nebudou mít zase o TOLIK navrch ... ale něco ano... tak sis to 999neměl kupovat, woe

Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 16:04 | Nahoru | #189
freedom: to je, ja napisu fakt, ze u ducati je servis narocnejsi a drazsi a ty zacnes placat o naky stary mrdce a o tom jak je ducati lepsi...a ze si stezuju na cenu servisu.
ne ja nemam s cenou servisu premiove znacky problem, ale vy mate potrebu bud to rozporovat nebo obhajovat... ja jen konstatoval fakt.

nepsal jsem o biku, kterej prestoze je o dost horsi tak me bavi, ja psal o srovnatelnem stroji, kterej je navic v dost vecech lepsi.

Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 16:57 | Nahoru | #190
nevím co tu teď taháš z paty...

psal jsi toto:

mno kdyz srovnam japonsky a italsky V2 tak zas tak moc rozdilny nejsou, rozhodne nemam po presednuti zpet na TL pocit ze sedim na pionyru. urcite japonec vyjde levneji na provoz. nechce se mi empiricky zkoumat jestli 999 vydrzi to co TL, ale vsadil bych ze ne...



a na to jsem reagoval... nechápu proč se otáčíš na něčem jiným... TL ko podle mýho názoru není v žádný mne známý vlastnosti o moc lepší než 999 nebo dokonce 998... ale ty rozdíly směřující k "dokonalosti" jsou už pak jen v detailech...sic za velký peníze
a proto jsem psal, že po "přesednutí" z čehokoli nepociťuješ extra velký rozdíly ty joudo... musel bys chvilku přemýšlet kvůli čemu a jak to píšu.

Já nikdy nepsal nic o tom, že servis u Ducati není dražší...ale odmítám ty přiblblý kecy že to je 2x tolik a podobný píčoviny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 19:49 | Nahoru | #191
t_freedom> Tak jo
At je to na motorky ktere asi znas.
S4r 996 remeny dayco 1100,pulkrouzky 1340,prace 4-6hod(podle toho v jakem stavu jsou vule po vymene pulkrouzku)2000-3000kc.
S4r 998 remeny dayco 1200,pulkrouzky 1340,prace 4-6hod(podle toho v jakem stavu jsou vule po vymene pulkrouzku)2000-3000kc.
Ceny plati pouze pri pouziti remenu dayco a za predpokladu ze vahadla a vacky nejsou poskozene nebo neni s motorem jiny problem jako napriklad vydrene ulozeni vacek,prilis volny ventil ve voditku atd. Ceny jsou za dva remeny a 16 pulkrouzku.
Co dal?

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 20:17 | Nahoru | #192
miaa> pokračuj, dotyčný tu mluvil o komplet servisu. Olej, filtry, nedej bože palivák a práce s jeho výměnou. Při velkým servisu by se měl dělat hrubý filtr nečistot v oleji... Psal si že nevím ceny, chápu že dojdeš k lepšímu číslu než já, když vyjmenuješ půlku.
Jestli umíš Dayco řemeny na 998 za 1200CZK s DPH rád ti příští rok napíšu a cenu si budu pamatovat, to se hodí

Naposledy editováno 26.04.2018 20:18:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 20:25 | Nahoru | #193

miia píše: Ja mám Ducati ešte krátko, servis pri 30000km mi robil borec ktorý robil v Ducati. Výmena remeňov, olej, filtre, polkrúžky, chladiaca kvapalina, brzdová kvapalina a celková kontrola, za čo som zaplatil 5500kč. Myslím že 2750kč ročne mení až tak moc, ale ten zážitok z jazdy na tom úžasnom dvojválci je na nezaplatenie.



Toto dotyčný psal za 5500...jen aby jsme měli jasno a zas se tu za každou cenu někdo nesnažil vymyslet jak nemám pravdu. Buď to co vyjmenoval, někdo nedělal všechno... Nebo neplatil jen 5500.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 21:39 | Nahoru | #194
t_freedom> Je to uz asi 2 roky,ceny byly alespon u pulkrouzku a prace o neco mensi,jestli se delalo vse co psal nebo platil o neco vic uz nevim a nechce se mi to hledat.
Remeny aktualne tolik stoji,co bude za rok nevim,stava ze dily za dobre ceny jsou a pak uz jenom v katalogu a koupit se nedaji,momentalne treba v.filtr vicma na 1098,1198mts1200 atd,v nabidce je,ale neznam nikoho kdo by ho opravdu mel.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

26.4.2018 v 21:53 | Nahoru | #195
miaa> myslím že se oba shodneme, že 998 se dá za 7-8t CZK poctivě oservisovat... U 916-996 to může bejt třeba krapet víc... Slyšel jsem že se to dá dělat i bez sundání hlav, ale je to prej jak plombovat 8mičku per rectum...

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

27.4.2018 v 04:56 | Nahoru | #196

assassin píše: mno kdyz srovnam japonsky a italsky V2 tak zas tak moc rozdilny nejsou, rozhodne nemam po presednuti zpet na TL pocit ze sedim na pionyru. urcite japonec vyjde levneji na provoz. nechce se mi empiricky zkoumat jestli 999 vydrzi to co TL, ale vsadil bych ze ne...



Jasný
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaky starter pro Ducati Monster M620 Ducati Monster 620 BigMonster 8 3.5.2022 v 13:45 honzabiker
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 blahi 55 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí
motorka točí ale nestartuje (dá se ... Ducati Multistrada 1000 Milo_CBR900RR 29 21.7.2021 v 14:22 Maxipes_Fík
Jaké pneu??? Ducati Multistrada 1000 machy83 19 19.7.2021 v 20:08 Jirka.46
Problém při startování Ducati Monster 1000 altea 11 14.6.2021 v 18:56 Koumes


TOPlist