globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: NC750X
Potřeboval bych info od nějakého většího jezdce jestli je NC rozměrově vhodné pro chlapa nad 190 cm.

Naposledy editováno 12.03.2018 08:20:17

1 reakcí na tento příspěvek NC750X

13.3.2018 v 11:18 | Nahoru | #1
Výsledek výše zveřejněnýho video testu: Je to dobrá motorka pro toho, kdo nechce předjíždět Motor je super, jen skončíte v omezovači vždycky, když chcete záběr... A taky je výborná pro toho, kdo nechce moc brzdit Je fakt spolehlivá, to dokázala během pěti let výroby Jasně, pro začátečníka nebo toho, kdo se vrací do jedné stopy po letech motopauzy, je dobrá, ale půjde to třech let do světa, protože ten výkon je pro dva málo a pro jednoho se taky omrzí... A dálnice? Tam se nakonec rozjede i Škoda 120

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) NC750X

13.3.2018 v 14:46 | Nahoru | #2
 

Mike70 píše: Výsledek výše zveřejněnýho video testu: Je to dobrá motorka pro toho, kdo nechce předjíždět Motor je super, jen skončíte v omezovači vždycky, když chcete záběr... A taky je výborná pro toho, kdo nechce moc brzdit Je fakt spolehlivá, to dokázala během pěti let výroby Jasně, pro začátečníka nebo toho, kdo se vrací do jedné stopy po letech motopauzy, je dobrá, ale půjde to třech let do světa, protože ten výkon je pro dva málo a pro jednoho se taky omrzí... A dálnice? Tam se nakonec rozjede i Škoda 120



** Je to dobrá motorka pro toho, kdo nechce předjíždět **

Ahoj, přeložím to do normálního jazyka:
Myšleno pro motorkáře, kterému nevadí, když někdo jiný chce (nebo má potřebu) jet rychleji než on sám.

 

** Motor je super, jen skončíte v omezovači vždycky, když chcete záběr... A taky je výborný pro toho, kdo nechce moc brzdit **

To je právě ta otázka cílové krevní skupiny. Já třeba jsem "nízkootáčkovej", a do omezovače v cca 6500 až 6800 ot/min jsem šel na NC zatím pouze jednou nebo dvakrát - schválně a jen proto, abych si prubnul, jak se to chová. Normálně NC točím tak do 3500 až 4000 ot/min, víc fakt není při klidných jízdách potřeba. Ten motor má skoro lineární zátah už od nízkých otáček, krouťák ve spektru od 2200 ot/min do 6500 ot/min neklesá pod 60 Nm (maximum 68 Nm), výborně se dávkuje a není ani při popojíždění ucukaný. Žádnou divočinu od něho nepožaduju.

 

** Je fakt spolehlivá, to dokázala během pěti let výroby **

Letos bude na trhu 8. sezónu (počínaje Hondou NC 700 představenou ve 2. polovině roku 2011, s původním 670 ccm motorem) a všeobecně ten stroj platí za spolehlivého a na provozní náklady i servis nenáročného pracanta.

 

** Jasně, pro začátečníka nebo toho, kdo se vrací do jedné stopy po letech motopauzy, je dobrá, ale půjde po třech let do světa, protože ten výkon je pro dva málo a pro jednoho se taky omrzí... **

Ty ses své staré dobré CBF 250 se zlomkem výkonu NCčka nezbavil ani po ještě delší době. A mimochodem, byl jsi inspirací mému synovi, který si toho slabého čtvrtlitra taky pořídil - má ho už pátou sezónu. Když si se synem vyjedu (on na CBF 250, já na NC), tak on na slabší mašině jede první a já na silnější ho "doháním". Jezdíme si - s dodržováním rychlostních limitů - po okreskách (převážně) a státovkách (občas), kam nás oči zavedou, a světe div se, výkon nám stačí (mně bohatě a jemu asi tak akorát - na CBF 250 by samozřejmě dálkové trasy jezdit nechtěl, a s batůžkem ani ty kratší ne). Přičemž on na té slabší a lehčí mašině má spotřebu něco okolo 3.5 litru a já na NC pod 3 litry (na o dost těžším dvouválci s trojnásobnou kubaturou a 2.5x větším výkonem, navíc kdy se ještě musím přizpůsobovat jiné motorce).

Ale konkrétně k Tvé poznámce:
Věřím tomu (a souhlasím s Tebou), že většina začátečníků bude chtít po čase vyzkoušet zase něco jiného, silnějšího, rychlejšího atd. - to je skoro u každý první (druhý/třetí) motorky úplně normální. Ale spousta těch zkušenějších, starších, vybouřených a zklidněných, kteří to po těch letech v sedle nemají (už a/nebo hlavně) na vyplavování adrenalinu, postrádá důvody ke zbavování se svého NC.

 

** A dálnice? Tam se nakonec rozjede i Škoda 120 **

Nu, i skladník ve šroubárně si může přečísti Vergilia v originále, ovšem dálnice asi není primárně to, proč si člověk pořizuje motorku.
Ale když už to občas musí být, tak i to nepřekoňovaný NC drží +- 170 km/h, kopec nekopec. A i se svým nízkým litrovým výkonem se z nuly na sto rozmotá za zhruba 5 sekund. Což je asi tak doba, kdy ta škodovka má přeřazeno z jedničky na dvojku a chystá se atakovat smrtících 40 km/h.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist