globalmoto_duben_nolan





Téma: Poserpruhy
 
10.3.2018 v 20:27
Ahoj. Jako obvykle je to žhavé téma, které bych chtěl otevřít z jiné strany.
Všichni víme, že nové běžné gumy kloužou dokud se "nezajedou", což je nějakých 100-150km. Nicméně člověk může tíhnout k tomu jet připosraně a "zajet" si jen poser pruh uprostřed gumy.
Zajímalo by mě, jak se taková guma začne po těch 100km chovat při náklonu, kdy se styčný bod vozovky a gumy dostane mimo poserkruh? Bude to klouzat, protože tam ta guma není "zajetá"? Nebo se i poserjízdou "zajede" celá pneumatika? Díky!

1 reakcí na tento příspěvek Poserpruhy

11.3.2018 v 09:14 | Nahoru | #1
S tou tvojí lokomotivou ty gumy zajedeš během 50km. Poser pruhy na takovém klunkru budeš mít pořád, protože bys musel předělat výfuky a plotny,aby ses dodtal na kraj. U některých cestovních pneumatik to ani není možné /bočnice je téměř svislá/

(reakce na) Poserpruhy

11.3.2018 v 09:57 | Nahoru | #2

Benda1 píše: S tou tvojí lokomotivou ty gumy zajedeš během 50km. Poser pruhy na takovém klunkru budeš mít pořád, protože bys musel předělat výfuky a plotny,aby ses dodtal na kraj. U některých cestovních pneumatik to ani není možné /bočnice je téměř svislá/



Tak definice "poserpruhu" sice nikde asi neexistuje, ale já mám spíše za to, že to je neojetá oblast gumy, kam by to sice na dané gumě a stroji klopit ještě šlo, ale kam už to pilot nenaklopí - pro, poněkud neuctivě vyjádřeno, "připosranost". Toť můj pohled na věc...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist