Všichni víme, že nové běžné gumy kloužou dokud se "nezajedou", což je nějakých 100-150km. Nicméně člověk může tíhnout k tomu jet připosraně a "zajet" si jen poser pruh uprostřed gumy.
Zajímalo by mě, jak se taková guma začne po těch 100km chovat při náklonu, kdy se styčný bod vozovky a gumy dostane mimo poserkruh? Bude to klouzat, protože tam ta guma není "zajetá"? Nebo se i poserjízdou "zajede" celá pneumatika? Díky!
j3nik píše: přihodím ještě k tématu nedávno jsem vyrazil na hlubokou a tam je takovej šikovnej kopeček do zatáčky a když si předemnou tatra podřadila a v tej zatáčce mi hodila před kolo tak 5 lopat písku páni to byl POSERpruh
Přede mě takhle frajer vysypal na silnici 10cm vrstvu pšenice - nezavřel si šufle na vleku, blb... Ještě že to bylo v tak blbým úseku kde jsem jel fakt pomalu, (protože mi tam frajer frkl z pole) jinak jsem si vytahoval zrní z prdele ještě na vánoce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poserpruhy
j3nik píše: přihodím ještě k tématu nedávno jsem vyrazil na hlubokou a tam je takovej šikovnej kopeček do zatáčky a když si předemnou tatra podřadila a v tej zatáčce mi hodila před kolo tak 5 lopat písku páni to byl POSERpruh
piš k tématu, tady se řeší guma a ne spodní prádlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poserpruhy
GL1 píše: piš k tématu, tady se řeší guma a ne spodní prádlo
Nene - pokud měl ten poserpruh dost širokej, tak to do tématu rozhodně patří!