globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK
 
7.3.2018 v 14:26
Čus, chci se zeptat, jak je to teď s STK... Je mi jasný, že všude to je trošku jiný, ale kamarád byl dnes na STK a nedali mu to, protože jednak měl motorku otevřenou na 88 kw, ale papírově byla 25, takže tam musí dát škrtící sadu, a jednak i když má original Leo Vince s ,,ečkem", tak ho musí vyměnit za puvodní originalni... Tak se ptám, jestli je to normální, nebo jen tady u nás řeší zbytečnosti. Zítra chci jet taky se svým GSem r.v. 92 a mám tam taky laďák bez homologace, tak jestli mám rovnou předělat na originál. (někde jsem totiž četla, že ty starší motorky tu homologaci nepotřebují)

Lad22 píše: Chápu to dobře, že technik tam nemá žádné kurty, balancuje na válcích na cizí motorce na jedné noze a do toho drží obě brzdy?



Nejdřív přední kolo a pak zadní kolo, jako u auta.

FJRPEPA píše: Nejdřív přední kolo a pak zadní kolo, jako u auta.



jasně, že si tam s tou motorkou nevleze napříč Ale když testuje auto, tak musí zabrzdit druhou nápravu, aby mu auto nevyskočilo z válců. Navíc auto drží stabilitu samo tím, že má čtyři kola. Proto se ptám, jak to dělá s motorkou? Drží technik třeba i několikametrákovou mašinu na jedné noze, aby mohl jednou brzdou držet motorku na místě a druhou testovat? Nebo to dělají ve více lidech a další ho drží ze stran?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist