bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karbonové kapoty
19.2.2018 v 21:51
Nemáte typ na výrobce kvalitních a hezky udělaných karbonových kapot? Motorka není na závody, ale do provozu. Přímou náhradu OEM plastů nemůžu nikde sehnat. Šel bych tedy případně do závodních, které by se ale musely upravit (světla, otevírací podsedlovka,...), ale do toho se výrobcům kapot nechce. Neznáte někdo někoho, kdo si s tím dokáže vyhrát a upravit dle potřeby? A aby to nestálo 100 000,- Díky.

Naposledy editováno 19.02.2018 21:53:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 08:13 | Nahoru | #1
BlackSabbath> tak už Ti asi víc nepomůžu není lepší rovnou koupit novější Gixero než rvát love do staré motorky? K6 už je dávno překonaná, i kdyby jsi do ní narval cokoliv. Kup novou R1 a máš klid, bude tam všechno, a když si dáš příplatkovku, tak i ten karbon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 08:21 | Nahoru | #2
Sonicek> jenze on nepotrebuje aby to bylo rychly jak r1. To je jenom masirka tenhle bajk:) ...jo a takhle vyvonenou k6 bych za nakou, byt novou r1 nikdy nevystridal:)

(reakce na) Karbonové kapoty

22.2.2018 v 09:22 | Nahoru | #3

Sonicek píše: BlackSabbath> tak už Ti asi víc nepomůžu není lepší rovnou koupit novější Gixero než rvát love do staré motorky? K6 už je dávno překonaná, i kdyby jsi do ní narval cokoliv. Kup novou R1 a máš klid, bude tam všechno, a když si dáš příplatkovku, tak i ten karbon


Odpovím ti jednoduše. Pro mě to určitě lepší není K5/6 je pro mě (nejen pro mě) kultovní motorka. Samozřejmě těch 13 let vývoje nových se někde projevit musí - většinou mrtvý spodky, všechno v horním spektru otáček (euro normy) a elektronika. Podobnou motorku můžeš udělat i z K5, ale pro většinu okruhářů je lepší samozřejmě koupit nový stroj.
Mně nejde o to, že současné motorky jedou víc, já to nepotřebuju. Od BMW jsem jel na HP4 i posledním RR, což jsou asi nejpovedější civilní superbiky dneška, tak vím, jak to jede. Za ty prachy ve své motorce bych měl nové RR. Mě ale baví vylepšování své motorky. Chci ji mít prostě jako repliku sbk, ale se zachováním možnosti jízdy po silnici. Jinak ta stará K5, jak píšeš, měla už v roce 2005 s Yoshi kitem 215 koní, takže ani dnes není úplně mimo, což je docela mazec myslím, po takové době...

Naposledy editováno 22.02.2018 10:38:15
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35282 Dnes v 23:46 oxygen
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 Dnes v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 mara-fous-k3 62 19.10.2023 v 22:13 assassin


TOPlist