globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Michelin anakee WILD
Zdarec motorkářská veřejnosti
Máte někdo osobní zkušenosti s pneu na velké endura Michelin Anakee Wild . Myslím tím chování na cestě za sucha/mokra, výdrž, schopnosti mimo asfalt. Odpovědi typu "Jsou to mrdky" mi nepomůžou. Předem díky za smysluplné informace



Naposledy editováno 14.11.2017 22:50:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:37 | Nahoru | #1
to vilemx : Nelítám s tím dvě kila, moje provozní rychlost se pohybuje do 150 km/hod. při předjíždění apod. +/- 170 km/hod., takže problém bude možná formální či psychický. Nehodlám zkoušet gumu rozstřelit

to Bafan21 : Taky jsem o Scoutech hodně přemýšlel. Pokud pojedu někam dál, mimo ČR a budu mít v plánu drandit po zpevněném povrchu /myšleno i šotoliny nebo ujetou hlínu / určitě Scouty nazuju. Právě ten středový pruh na šířce 150 vnímám jako drobný handicap. Ale nebude tan jen tak pro srandu, že?

Naposledy editováno 15.11.2017 10:43:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 11:48 | Nahoru | #2

Mann píše: Nelítám s tím dvě kila, moje provozní rychlost se pohybuje do 150 km/hod. při předjíždění apod. +/- 170 km/hod., takže problém bude možná formální či psychický. Nehodlám zkoušet gumu rozstřelit


Jsem na tom podobně - nad 150 km/h (dle GPS) se začíná motorka na špuntech (převážně E-09 + TKC80) vlnit, takže jsem flákul nálepku M+S, nad 150 jdu pouze krátkodobě při předjíždění (na německé dálnici, samozřejmě) a víc rychlostní indexy neřeším.

Naposledy editováno 15.11.2017 11:49:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

16.11.2017 v 21:53 | Nahoru | #3

Mann píše: to vilemx : Nelítám s tím dvě kila, moje provozní rychlost se pohybuje do 150 km/hod. při předjíždění apod. +/- 170 km/hod., takže problém bude možná formální či psychický. Nehodlám zkoušet gumu rozstřelit

to Bafan21 : Taky jsem o Scoutech hodně přemýšlel. Pokud pojedu někam dál, mimo ČR a budu mít v plánu drandit po zpevněném povrchu /myšleno i šotoliny nebo ujetou hlínu / určitě Scouty nazuju. Právě ten středový pruh na šířce 150 vnímám jako drobný handicap. Ale nebude tan jen tak pro srandu, že?



k prvnímu...rychlostní index znamená, že v plné zátěži při správném nafouknutí vydrží hodinu v této rychlosti bez jakékoli újmy na aktuálních/budoucích vlastnostech gumy (kromě sjetí vzorku)

k druhému... v případě mokré trávy/bahna a podobných je středový pruh velký handicap...obvzlášť, když už drandíš na něm
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S brožík. 0 10.5.2022 v 21:48 brožík.
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Reklamace přední gumy Pirelli Scorp... KTM LC8 950 Adventure S Doubi8 17 13.7.2021 v 17:47 nevo7
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
ulívání 950 adv KTM LC8 950 Adventure S bolux 4 24.11.2020 v 16:04 bolux


TOPlist