mám za lubem pořídit S4R S. Co říkate na tuhle:
http://www.motorkari...stretta-1222069.html
Někdo zkušenosti s tímhle motobazarem v Hořicích?
http://www.westmxsho...ign=firmy.cz-2539140
Dík Ducatisti
Naposledy editováno 07.11.2017 12:01:57
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S
http://oppositelock....ownership-1764635389
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S
2 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S
Naposledy editováno 08.11.2017 10:32:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
micki píše: Ducati S4 další mladší klony nejsou motorky pro začátečníky, to je třeba si uvědomit. Obrovský výkon dvouválu s velkým kroutícím momentem od samýho začátku spolu se 4 pístkovými brembo vepředu je vražedný spojení. Tady většina lidí, který na to sednou a přechází ze slabších motorek, shoří a je tu highside na předek. Brzo přidáš plyn a je tu highside na zadek ..............
Pffuuu..., z toho jde hruza. Jsi borec, ze tu potvoru zvladnes ukocirovat.
Btw co je " highside na předek"?
PS. Vem si aspon flexou slajdry.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
micki píše: Agnosy> nic ve zlym, jenom jsem chtěl říct, že tohle železo nic neodpustí.
Zima je zima, no. Ono to nebude tak horky.
Branidlo píše: Ne, že by se mně Ducna nelíbila, ale mít ji spíš jako módní doplněk. Pěkně to vystihl zde:
http://oppositelock....p-1764635389 [/quote]
Podobne neduhy u motoru vysponovanych na vykon najdes u kazde znacky. Proto je dobry u Ducati nekaslat na servis. Misto pravidelneho servisu ventilu pak menis motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
Tak nevim
Naposledy editováno 09.11.2017 11:22:23
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
Padeny to asi bylo, i vzhledem k ty cenofce...
E: i kdyz to v CR spis cenu navysuje...
Naposledy editováno 09.11.2017 12:16:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
Na druhou stranu, tohle je bajk ze železa - chci tím říct že rám je klasika CrMo a dá se s ním pracovat. Otázkou je jak velká rána to byla, co na to krk...co vidle...atd.
Kdyby majitel vytáhl fotku po ráně...bylo by to asi jednodušší. Ono udělat tyhle Vöhlinsy stojí 4litry, když začnou týct ... a týct můžou kvůli tomu, že je hnutej třeba kluzák...a to je jářku jiná raketa. Krk taky není úplně sranda, ale nic co by nešlo... všechno jsem už dělal a cenovky jsou trochu jinde než běžný japonský.
Chci tím říct, že jestli je to nastrojený na prodej a majitel to má jen chvilku, nebo je to dovoz, může to bejt past kdy ani výrazná sleva nevykoupí servis.
počítej s tím, že si uděláš min jen kontrolu vent. vůlí ...cca. 2-3litry ...a to jen kontrolu
Když uděláš ventily komplet s půlkruhama a doporučil bych i řemeny jsi v tom za 12-14 ani nemrkneš...a já kdybych kupoval 10let starou Duknu, bez mrknutí oka bych to udělal a sral bych na kecy " po velkém servisu " (možná kdyby mi dal papír max rok starej, kde budou všechny položky udělaný)
To že to má v servisce záznamy jen do 28tkm... je pochopitelný... u mě to není jinak... ale já za ty roky vím co a jak a dělá mi to servisák exDucati, kterej ví co a jak...olej a zbytek věcí dělám sám... a to v kratších intervalech než je předepsáno... jsem jedinej majitel a o tý motorce bych dokázal mluvit hodinu co všechno bylo dělaný a upravovaný...znám ji. Jenže ty budeš stát u maníka s rukama v kapse co bude vědět jen že to je S4RS a nic o bourání vědět nebude...
co poradit....buď ukecat výraznou slevu...nebo musí maník kápnout božskou a do smlouvy dát, že pokud se něco z vybraných věcí (krk, vidle) vysype, bude se spolupodílet...
tož zvaž
SLEEPER píše: Pffuuu..., z toho jde hruza. Jsi borec, ze tu potvoru zvladnes ukocirovat.
Btw co je " highside na předek"?
PS. Vem si aspon flexou slajdry.
hele, já myslím že tak úplný kraviny nepsal...a slidery určitě nejsou známkou "punku".. já třeba žádný nemám a někteří s odrbanejma sliderama mi nestačí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
Beranidlo píše: t_freedom> Jak jsem předpokládal, Ducna je výborná pokladnička. V takovém případě bych preferoval něco jako Yamaha FZ1N. Je jich hafo za 100-120k Kč, s tím, že cena je to podstatě konečná.
no tak jinak... navěsiš-li na FZ1N pořádný brzdy, dobrej podvozek budeš servisovat tyhle komponenty za stejnou cenu jako já....
jediný co je na Dukárnách nákladnější je servis desma, nic jinýho a ten je po 12tkm a stojí cca. 7-8tCZK + jednou za 24tkm řemeny - 4,5tCZK. Bavíme se o čtřventilu, u dvouventilu jsou ty hodnoty o dost nižší.
Kdo ten motor má rád, rád to obětuje.
Hledači tabulkových hodnot samozřejmě budou chtít FZ1N ... ale ubezpečuji tě, že na Korscice, nebo v Itálii v Alpách by FZ1N měla oproti Dukárnám fakt horký chvilky.
Micki píše od 6 a já píšu od 4trpm ... protože když ten motor v S4RS "odlehčíš" od ECO úprav, tlačí už ve 4trpm dobrejch 60-70Nm...
Je to nekonečná debata mezi těmi, jenž na tom neseděli a študovali parametry a pak těmi co se na tom naučili. Ta motorka není úplně friendly, ale poskytuje dost "fun factoru" kterej se třeba projevuje naustále se blokující zadní pneumatikou, poskakujícím předkem, když řadíš první 4kvalty na plnej a tu a tam prsknutím do vejfuku, když dobrzďuješ motorem do zatáčky.... neříkám že je nejlepší.
Když si nekoupíš tu s "premiovým" podvozkem (tedy jen S4R), budeš ho servisovat jako japonce.
A cena "válendy" nemusí být konečná ani u japonce
Naposledy editováno 09.11.2017 14:58:07
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
Beranidlo píše: Ke každé prý v Bologni přidávali tohle přáníčko (něco jako Zlom vaz!):
Jinak tohle je něco jako "hodně štěstí s vlkem"...
Mě vždy hlavně baví jak ty nejděsivější zkazky o Ducati píšou lidi co jí nikdy neměli...
Asi maj občas problémy....
Já mám ale stále za to, že kapou hlavne na absolutní neznalost svých majitelů o to jak se o ně starat a touhu po ušetření nákladů na servis, která se doposavaď s japonci vyplácela...japko to snese, ital bohužel ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati S4R S
t_freedom píše: Jinak tohle je něco jako "hodně štěstí s vlkem"...
Znamená doslovně spíše to "Do vlčí tlamy!" a Ital ti to popřeje před plněním obtížného úkolu. Na přání se odpovídá "Crepi lupo!" , česky "Zabij vlka!"
havarka sa opravuje tak isto ako japonec, ved je to stale len motorka :-
1 reakcí na tento příspěvek Ducati S4R S
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 1.1.2023 v 10:01 marek78 |
elektro schema Ducati Monster S4 | Rafael | 8 | 25.4.2022 v 20:44 redmenn123 |
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 | Rafael | 0 | 13.1.2022 v 17:35 Rafael |
Brzdový třmen Ducati Monster S4 | Rafael | 6 | 13.8.2019 v 23:45 M_A_B |
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 | silverrrr | 11 | 2.5.2019 v 19:45 silverrrr |