globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBF 1000 - nejde nastartovat
27.2.2008 v 18:24
Řeším tento problém zde a už si nevím rady
Startování cbf 1000
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

4.3.2008 v 18:38 | Nahoru | #31

ilcik>ZIPP>

Tak co, nějaké nové zprávy z opravy ?
Jinak s tím levým plastem máš pravdu, ten šroub co Ti nejde musíš přidělat jako první, on se ten díl totiž dotýká cca v úrovni blinkru z vnitřní strany rámu. Je v tom místě i kousek molitanové pásky - značně promáčklé.
A nehaž flintu do žita, zajisté s CBF zažils a ještě zažiješ spoustu zábavy


Měli bychom založit nějaké fórum pro majitele CBF 1000, nebo přímo stránky, kde bychom si předávaly rady a informace jak na to atd... Já neumím udělat internetovou stránku . Jinak ze servisu žádné zprávy, prý v pátek mi dají vědět...uvidíme co mi řeknou a určitě info jak jsem dopadl sem dám.

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

4.3.2008 v 20:36 | Nahoru | #32
ZIPP>
Ty stránky CBF 1000 jsou super nápad, ale jsem taky webově negramotnej.
Já si stejně myslím, že u tvé motorky to není zazimováním, ale něco s elektrikou.

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

4.3.2008 v 21:25 | Nahoru | #33
Tak jako vyndat svicky, ohrat nad plamenem horaku trouby (dokud nebude ohrata cela horni kovova cast), potom ocistit jemnym dratenym kratacem - takovej kartacek na zuby . Poradne ze vsech stran. Motor bez svicek par seknud protocit, pak nechat pres noc. Druhy den nasroubujes vycisteny svicky, startujes bez plynu. Bude kuckat a jakmile zacne kuckat tak ze to zni jako by bezela na ty nizky otacky starteru tak ji trosku pridas plynu (fakt jenom trochu, pokud ovsem nechytne normalne), aby se chytla na otacky pres 1000(jak se zvysi otacky prestanes startovat), pak ji pridas vic. Takhle nejak to vypadalo u me i kdyz karbce, predtim sem vymlatil baterku a nasledne roztlacoval (tech 400m do kopce zpet docela mazec ). Svicky byly uchcany, vycisteny, pak znova uchacany pak sem je vycistil a postupem nahore nastartoval. Taky sem pres tu noc dobil baterku svicky NGK, od ty doby jezdi normalne, stejny starty jako predtim.

jo jeste dodam ze mi pri startovani nez sem vymlatil baterku strelila z vyfuku, pak kdyz sem ji roztlacoval tak z obou vyfuku (to sem si rekl ze to asi nebude dobry tak sem tomu dal trochu casu at se to vypari)

Naposledy editováno 04.03.2008 21:29:48

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

5.3.2008 v 16:50 | Nahoru | #34
Doporučil bych Ti sehnat nějakého strojaře, nebo někoho, kdo dělá v nějaké nástrojářské dílně a nech si ty svíčky "otryskat". Strojaři vím, o čem mluvím - je to daleko efektivnější, než to někde nahřívat a pak z toho drbat nečistoty - které notabene kolem elektrody stejně nedostanete pryč..

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

5.3.2008 v 17:08 | Nahoru | #35
Proč se musí svíčky nahřívat?? Proč ulitím se svíčky zničí? :o

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

5.3.2008 v 18:04 | Nahoru | #36

ZIPP>Proč se musí svíčky nahřívat?? Proč ulitím se svíčky zničí? :o


Zas tolik bych to s těma svíčkama nedramatizoval.. Nikdy jsem po ulití svíček svíčky nevyměňoval a vždycky to pak jelo tak, jak mělo..

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

5.3.2008 v 18:11 | Nahoru | #37
Píšu to tu proto, protože když jsem hledal v různých fórech podobný problé co se stalo mě tak to tam psali. Tak jsem si řekl, že jsou asi odborníci přes svíčky a já už nejsem in a totální zaostalec

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

5.3.2008 v 18:12 | Nahoru | #38

ZIPP> Proč se musí svíčky nahřívat?? Proč ulitím se svíčky zničí? :o



Zničí se některé. O NGK se traduje, že mají pórovitější izolátor a když se póry napijí benzínu a ten pak vzplane, zůstanou v nich vodivé úsady, které můžou způsobovat přeskok jiskry mimo jiskřiště. Důkladným vypálením se občas podaří tohle uvést do stavu, kdy jsou tyhle tendence omezenější.
Moc nesouhlasím s tím kartáčováním nebo otryskáváním kontaktů. Jejich povrch má mít určitou zrnitost a mechanickým čištěním se tohle může pozměnit. Poškrábané nebo otlučené kontakty účinnost jiskry zhoršují. Většině motorů je to celkem jedno, pojedou i tak, přinejhorším trochu neochotněji startují. Ale u některých konstrukcí může jen trochu slabší jiskra úplně znemožnit plynulý chod motoru.

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

5.3.2008 v 21:03 | Nahoru | #39
tim ze je nahrejes jsou ty usady na izolatoru krehke, vypalis benzin i olej. Tim jak to vemes jemnym dratenym kartacem to vycistis. Moje 2x po sobe uchcany svicky nevykazujou jedninou vadu
jo jeste sem zapomel rict ze sem kontakty -v izolatoru i ten na "pacce" vzal jemnym smirglem. Toto plati u normalnich svice a ne u iridiovych a podobnych!

Naposledy editováno 05.03.2008 21:05:18

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

6.3.2008 v 20:01 | Nahoru | #40
Tak když jsem ji měl polorozebranou tak jsem se mrknul jak je udělaná elektroinstalace. HRŮZA! Ty Italové nedokážou ani obyčejný svazek vodičú dát kvalitně do bužírky. Ta je normálně ukončená cca 15 mm od ukončení vodičů na každé straně - zástrčky. Tak tam na mě koukal svazek barevnejch drátů, místo toho aby byly schovaný aby do zástrčky se nedostala vlhkost.Ať už jdou do prdele!

Není to odfušovaný! Je to tak schválně! Má to samozřejmě i můj Japonec (pokud by to bylo zaizolovaný až ke konektoru a omotaný i konektor, tak se tam dostane voda a vlhkost a už se nodostane ven !!! co to pak způsobí s kontaktama netřeba psát - oxidace. Pokud je konektor otevřenej - může "dýchat" a vlhkost se v něm nedrží!!! A voda ti ve 12V instalaci neudělá nic - žádný problém!!!

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

6.3.2008 v 21:16 | Nahoru | #41
To Dingo.co to je za blbost??? To jsem teda ještě nežral.

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

7.3.2008 v 01:55 | Nahoru | #42
ZIPP> no tak ochutnej lol lol lol

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

7.3.2008 v 17:31 | Nahoru | #43
ZIPP> Tak co, neco noveho? Co mašina už je doma?

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

7.3.2008 v 18:48 | Nahoru | #44
První info ze servisu, když jsem tam volal jak to vypadá. Vodní pumpa bude až v pondělí a když jsem se zeptal jestli se jim podařil nahodit motor tak se stalo přesně to co jsem předpokládal...celý týden jsem to zkoušel nahodit, měním benzín, vyměňuji staré svíčky za nové (vyplácnul jsem za ně 1200,-), startuji skorem do vybití baterky, přes noc nechávám nabít to vše dokola asi 7X a motor nenaskočí. Ve finále den pře odvozem vracím staré svíčky, ještě naposled zkusím startovat a žádná změna k dobrému. Tak motorku s polovybitou baterkou odvážím do servisu. Borec v servisu baterku vyndá, nechá jí nabít, vrátí do motky a na stré svíčky ji nastrtuje...no nejeblo by vás???!!! Jsem mu řek, že si určitě dělá srandu a co by mi k tomu mohl říci, řekl , že neví co by mi řekl.jsem se cítil tedy pěkně trapně...trapas jak sviňa! . Teď jde o to jestli mi nekecaj a v úterý si pro ni na 99% jedu tak s ním hodím řeč. Tohle přeci není možný, dělal jsem přeci vše možný proto aby mi naskočila. Já opravdu nevím, jsem z toho hotový.

Naposledy editováno 07.03.2008 18:51:01

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

8.3.2008 v 10:13 | Nahoru | #45
ZIPP>

To je normální lol , to je stejný jako když ti v autě něco chvilku jde a nejde, přijedeš do servisu a ne a ne se to projevit. Jedeš teda domů a u garáže lup... lol lol lol

Buď rád , že jede, on Ti to stejně nikdo nevysvětlí proč...

Jinak jsem byl včera na výstavě a docela slušné. Už mám vybráno, NOLAN 103 v modré, ale budou až v dubnu.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

8.3.2008 v 17:57 | Nahoru | #46
ilcik.co říkáš na žlutou barvu na CBF 1000 2008???

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

10.3.2008 v 07:42 | Nahoru | #47
ZIPP> Žluta neni špatna, ale ja sem konzerva lol jedině modra

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

10.3.2008 v 15:12 | Nahoru | #48
Jj, modrá je nejhezčí( a to říká více lidí ) a jsem docela rád, že se v této batvě již nevyrábí.aspoň jich tu nebude hodně..

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

13.3.2008 v 16:53 | Nahoru | #49
Tak už je doma...cesta až na ten vítr v pohodě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

13.3.2008 v 19:12 | Nahoru | #50

ZIPP>motky a na stré svíčky ji nastrtuje...no nejeblo by vás???!!! .jsem se cítil tedy pěkně trapně...trapas jak sviňa! .



To je rukama lol
Jinak uchcat svíčky u vstřikování je teda umění :o

Na co vodní pumpu?!!

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

13.3.2008 v 22:27 | Nahoru | #51
bub1> sakra to se to tady čte...v sobotu mě to čeka taky...ta nechytne ani když se poseru.asi...ale hodim to z kopce a jedu rovnou do servisu k panu doktorovi(a ten mě ji poladííííí)konec sezony jsem uzavrel krasnou tlamou na Buchlovakach

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

14.3.2008 v 00:43 | Nahoru | #52
Nevím co zde řešíte. Pokud je v záruce, tak ať se na to podívají v servisu!!! Tyto dohady u Vás co zde čtu je jen typ opravy pokus výměnou..co kdyby!

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

14.3.2008 v 09:17 | Nahoru | #53

Kovi_VTR>ZIPP>motky a na stré svíčky ji nastrtuje...no nejeblo by vás???!!! .jsem se cítil tedy pěkně trapně...trapas jak sviňa! .

To je rukama lol
Jinak uchcat svíčky u vstřikování je teda umění :o

Na co vodní pumpu?!!


Stačí, když nemáš 100% baterku v pořádku a stříkačka ti nenahodí a to nepoznáš, jestli je baterka OK. Startér točí jak o život, motor kucká a nenaskočí. Na diagnostice mi zjistili, že 1 článek v baterce se netváří 100% OK. Je zajímavé, že karburátor mašinu s tím nahodí v pohodě, ale stříkačku ne, protože baterka už nemá takovou sílu, aby ti dala pořádnou jiskru, protože veškerý proud sežere startér a vstřikování...
A proč vodní pumpu??? Protože mi zkrz ní prolínala chladící kapalina tak mi ji v rámci záruky vyměníli za novou...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

17.3.2008 v 01:24 | Nahoru | #54
Tak gratuliji k vyřešení problému!!! Měl jsem něco podobného letos, ale po nějaké době naskočila. Typuji to vodou v benzínu. Svíčky jsem ještě neměnil a mám najeto 16tis, tak k těm svíčkám a radám místních borců. Je pravidelně servisovaná v Hondě a v záruce a oni vědí kdy svíčky měnit!!!

(reakce na) Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

17.3.2008 v 18:58 | Nahoru | #55

Amstaf.r>Tak gratuliji k vyřešení problému!!! Měl jsem něco podobného letos, ale po nějaké době naskočila. Typuji to vodou v benzínu. Svíčky jsem ještě neměnil a mám najeto 16tis, tak k těm svíčkám a radám místních borců. Je pravidelně servisovaná v Hondě a v záruce a oni vědí kdy svíčky měnit!!!


Já mám kontrolu svíček po 12000 km a výměnu po 24000 km.což je pozitivmí

Naposledy editováno 17.03.2008 18:59:42

Honda CBF 1000 - nejde nastartovat

23.2.2009 v 12:50 | Nahoru | #56
ZIPP napisal si ze baterku mechanik v servise vybral nabil a dal spat, preto sa chcem spytat ci tvoj problem s nastartovanim bol urcite v baterke. Lebo dalej si pisal ze baterka, jeden clanok nebol na 100% dobry a tam mohol byt problem. Ale mechanik v servise pouzil tvoju staru baterku, alebo dal novu? Pre ujasnenie problemu, ty mas motorku v garazi? Garaz je vyhrievana? Ked bola v servise a tam sa ju podarilo nastartovat nebola nahodou garaz vyhrievana? Mohol byt aj tu problem, ja ked startujem svoju XT v zime a nechce naskocit fukam zo susicu na vlasy horuci vzduch na sviecku a potom bez problemov nastartuje, preto sa pytam ci tvojej CBF nebola nahodou "zima". Aj ked mechanik nie som, len taky napad.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist