globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odvzdušnění karburátoru
4.10.2017 v 11:00
Nevíte někdo proč mají karburátory třeba až 3 odvzdušnění, které jsou vyvedeny hadičkama většinou všechny svázané. Uvnitř karburátoru jsou téměř v jednom místě - jedna vlevo, druhá vpravo a třetí uprostřed zespodu.
Důvod?

1 reakcí na tento příspěvek Odvzdušnění karburátoru

11.10.2017 v 15:53 | Nahoru | #1
To zespodu bude spíš z vypouštěcího šroubu plovákové komory. A proč jsou 2 hadičky každá na jednu stranu? Řekl bych, že to bude souviset s nakláněním motorky a tedy i hladiny v plovákovce.

(reakce na) Odvzdušnění karburátoru

11.10.2017 v 19:04 | Nahoru | #2
klubko> Z vypouštěcího šroubu žádná nevede - v něm je hlavní tryska. Je vyvedena z plovákové komory nad hladinou paliva - dolu. Další 2 jsou vyvedeny z téhož místa nahoru - jedna vlevo a druhá vpravo od šoupátka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva mito sp525 přívěra Cagiva Mito SP525 Admm 1 Včera v 22:20 Kohlstein
Vibrace motoru Cagiva mito sp525 Cagiva Mito SP525 Kamy_m 4 17.3.2024 v 21:41 Kohlstein
Jaká "nejlepivější" guma na silničk... [1, 2, 3] Cagiva Mito SP525 mito7 65 29.7.2022 v 22:57 mito7
Chetel wanted zavodni mito sp nebo ... Aprilia RS 125, Cagiva Mito 125 SP, Cagiva Mito 125 ... wanzap1 8 4.5.2020 v 21:19 strakon
Náhradní díly - elektro Cagiva Mito SP525 mito7 6 24.4.2020 v 14:36 gugo


TOPlist