globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Generálka motoru Monstra 600, 2004
Čau.
Prosím o radu.
Koho požádat o generální opravu motoru Monstra 600?
Prosím Olomouc a nejbližší okolí ... chci ho dát dopucu.

Děkuji !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004

17.10.2017 v 15:47 | Nahoru | #1
t_freedom> Zvuk: při řazení nahoru 1-2-3 to při přeřazení udělá ,, PUC ,, krásně zapadne a krásně zařadí i ten zvuk je takovej pěknej, taková střela. Není to jako, když
dře kov o kov. Dolů je to horší, ano přesně to se dělo ... spojka nevystavovala dobře. Podotýkám mokrá. Motorka táhla i při plném zmáčknutí spojky,
ne moc, ale ano. Zavzdušněná není, kontroloval sem - odvzdušňoval. Po přeházení lamel je to dobré, ,,teda,, netáhne, stojí a je v poho. ... až na
stále častější nepřesně podřazování. Viděl sem jak rozevírá a myslím, že rozevírá dost. Olej 15W50. Tyčinka - viděl sem ji a vypadá normálně. Kulisa,
co to je? Nejspíš tu spojku ještě rozeberu a lamely odmastím, jenže zatím teda nevím jak ??? Koš je tam novej na 100%, tak sem to koupil, lamely
sou už celkem jetý. Myslím si ale, že je to něco ve spojce, snad ty lamely.

Motorku nemám v plánu prodat nikdy .. osobně zastávám názor, že motorky se neprodávají. Klidně jich budu mít více, ale neprodám !!!
Chci tohle vše vyřešit a GO se stejně nevyhnu, má už najeto 54000. Pak budu mít tuto nádhernou motorku s motorem po GO.

Děkuji, těší mě zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Generálka motoru Monstra 600, 2004

17.10.2017 v 16:14 | Nahoru | #2
Machichichi> řeš vystavování spojky a nic jinýho... já vím, že je mokrá, to mi nemusíš psát
Chod přítlačáku nemusí bejt moc velkej, je to jen několik milimetrů, ale musí jim dát prostor se rozestoupit. Koš nesmí bejt osekanej v místech od lamel - píšeš na 100% dobrej (jak to víš? Poznáš to?) - co to znamená ? Viděl si jak vypadá, není v místech lamel zubatej ? Lamely se musel lehce rozeskakovat, nesmí jim bránit zuby na koši, nebo zlučený vnější výstupky lamel. Jestli jsou jetý, měly by mít spáíš tendenci klouzat - tím to nebude. Spíš možná maj ztlučený hrany vnějších zubů a třeba se zamykaj mezi sebou ke koši
Kontrolovat a odvzdušňovat neznamená vždy opravdu odvzdušnit ... má to ventil i na páčce? nebo jen dole? Koukni se hlavně jak odskakuje přítlačák když k tomu přijdeš po delší době a vystavíš a jak když to několikrát promačkáš - tím opravdu vyloučíš zavzdušnění. Lamely neodmašťuj, k čemu ? Naliješ tam olej a je to znovu to samý ...
Proboha a řečí o 54000km... ... moje S4RS má po 9letech 71t km...a SS900 po dvaceti asi 78tkm...a na generálku fakt nejsou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Origo výfuky na Monster 600 Ducati Monster 600 TheMoses 3 30.5.2023 v 20:41 honzabiker
Synchronizace karburátorů Ducati Mo... Ducati Monster 600 Ducati88 1 12.3.2022 v 13:08 Ariete
Prosím o rady - koupě Ducati Monster [1, 2] Ducati Monster 620, Ducati Monster 600 blahi 55 14.8.2021 v 20:40 eMnatřetí
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... adrianosciro 14 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild
Jakou značku baterie doporučíte [1, 2, 3, 4] Ducati Monster 600 chatra 102 28.7.2020 v 12:05 kratkej01


TOPlist