1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
assassin píše: me tohle prijde jako takova mantra... osobne nemuzu nic takoveho potvrdit.
Možná,že mám vyjímečné auto,ale jako přibližovadlo do práce a po městě používám už leta Corsu C a v servise mi mechanici ukazovali pro srovnání stav podvozku mého auta (r.v.2001) a dva roky staré Corsy.Rozdíl byl fakt markantní v neprospěch novějšího auta.Původní koncový díl výfuku mi vydržel do 100 000km.Do současného stavu km (160 000) jsem měnil to samé už podruhé.Vždy originály....Něco je v systému hodně špatně,bych řekl..
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
restore píše: Možná,že mám vyjímečné auto,ale jako přibližovadlo do práce a po městě používám už leta Corsu C a v servise mi mechanici ukazovali pro srovnání stav podvozku mého auta (r.v.2001) a dva roky staré Corsy.Rozdíl byl fakt markantní v neprospěch novějšího auta.Původní koncový díl výfuku mi vydržel do 100 000km.Do současného stavu km (160 000) jsem měnil to samé už podruhé.Vždy originály....Něco je v systému hodně špatně,bych řekl..
zrovna ochrana proti korozi, ze by byla driv lepsi nez dnes - to si nemyslim. ono dost zalezi na konkretnim kusu a jeho pouzivani, ja mam treba auto co jich moc neprohnilejch uz nezbylo a kastle zdrava a to jsem se o nej nijak nestaral....
koroze vyfukoveho systemu ma spojitost s magementem motoru a jeho emisema. ono se porad nadava na kurvitka, ale lidi uz trosku zapomeli, ze i s nakou jebkou s motorem 1000-1300 (a to se ted smeji 1.4kam) jezdili za 10+ ...
ale me to je fuk, klidne at lidi jezdi ve 20let starejch oktavkach, corsach a toyotach... ja bych to na bezny jezdeni nechtel. jo klidne si jednou za cas priplatim za vymenu nejakyho kurvitka, me to za ten komfort stoji...