globalmoto_kveten





Téma: octavia 1.9tdi
 
20.9.2017 v 09:43
Ahoj všichni. Přestože to sem nepatří, byl bych moc rád za věcné poznatky. Jedná se mi o to, že jako druhé auto v rodině nám jezdí octávka 1.9 tdi 66kw. Začínáme s manželkou zvažovat možnost, že by šla do světa a koupili bysme něco mladšího. Přestože mám zhlídnuto mraky inzerátů a rukama mi prošlo celkem dost aut, nastává problém. Nechce se mi prodat za cenu, která je víceméně +- stejná daná rokem výroby, počtem km a bla, bla, bla. Mohl by mi někdo, kdo chápe, o co mi jde, nastřelit cenovku ? Jde o max. opečovávaný auto.Takže nějaký info. Rok v. 02, koupená jako nová v čr, první majitel, nehavarovaná, stříbrná metla ( původní orig. lak ), najeto poctivých 238tis., řádně vedená serviska, doložitelná serviní historie,výbava elegance ( 4xokna, climatronic, výhřev př, sedaček, construct, alarm, alu kola, PC, vyhř. el. zrcátka atd.).Veškeré faktury ze servisu. Komplet nové brzdy, po opravě př. nápravy, nové tlumiče4x + přední pružiny, po rozvodech ( řemen, pumpa, kladky ). Bez sebemenších investic, vše plně funkční, absolutně bez koroze. Jo, před rokem nová aku. Je to takový pracant, ale na ty roky pořád hezký auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi

21.9.2017 v 14:18 | Nahoru | #1

assassin píše: me tohle prijde jako takova mantra... osobne nemuzu nic takoveho potvrdit.



Možná,že mám vyjímečné auto,ale jako přibližovadlo do práce a po městě používám už leta Corsu C a v servise mi mechanici ukazovali pro srovnání stav podvozku mého auta (r.v.2001) a dva roky staré Corsy.Rozdíl byl fakt markantní v neprospěch novějšího auta.Původní koncový díl výfuku mi vydržel do 100 000km.Do současného stavu km (160 000) jsem měnil to samé už podruhé.Vždy originály....Něco je v systému hodně špatně,bych řekl..

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi

21.9.2017 v 14:27 | Nahoru | #2

restore píše: Možná,že mám vyjímečné auto,ale jako přibližovadlo do práce a po městě používám už leta Corsu C a v servise mi mechanici ukazovali pro srovnání stav podvozku mého auta (r.v.2001) a dva roky staré Corsy.Rozdíl byl fakt markantní v neprospěch novějšího auta.Původní koncový díl výfuku mi vydržel do 100 000km.Do současného stavu km (160 000) jsem měnil to samé už podruhé.Vždy originály....Něco je v systému hodně špatně,bych řekl..



zrovna ochrana proti korozi, ze by byla driv lepsi nez dnes - to si nemyslim. ono dost zalezi na konkretnim kusu a jeho pouzivani, ja mam treba auto co jich moc neprohnilejch uz nezbylo a kastle zdrava a to jsem se o nej nijak nestaral....

koroze vyfukoveho systemu ma spojitost s magementem motoru a jeho emisema. ono se porad nadava na kurvitka, ale lidi uz trosku zapomeli, ze i s nakou jebkou s motorem 1000-1300 (a to se ted smeji 1.4kam) jezdili za 10+ ...

ale me to je fuk, klidne at lidi jezdi ve 20let starejch oktavkach, corsach a toyotach... ja bych to na bezny jezdeni nechtel. jo klidne si jednou za cas priplatim za vymenu nejakyho kurvitka, me to za ten komfort stoji...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist