paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

1.12.2017 v 13:42 | Nahoru | #1
NemaLbc>
Jak tak čtu tvé příspěvky, asi spojíme proti Hondě síly. Včera jsem s nimi jednal. Řekli mi, že to střílení je normální (to je hloupost) a ostatní je problém, o které vědí a řeší ho v záruce. Také mi sdělili, že u jedné motorky hledali důvod toho střílení, vyměnili co se dalo a motorka střílí pořád. Jsem připravený to dohnat do extrému a v případě, že se nedohodneme na záruční opravě a odstranění problémů, budu věc řešit soudní cestou. Je to sice běh na dlouhou trať, ale už jsem to absolvoval a vždy jsem vyhrál.

(reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

4.12.2017 v 22:20 | Nahoru | #2
6yx> Jsem skoro přesvědčen, že o střílení do sání u Hondy vědí. U mě postupovali "úskokem zpět". Tedy ne konfrontace, ale také žádné uznání reklamace. Spíš je mi divné, že na tolik prodaných motorek si vlastně nikdo nestěžuje. Když to vezmu z druhé strany, kdyby se ta moje první chovala jako (zatím) ta druhá, asi bych nad tím mávnul rukou a nikde to nezveřejňoval. Spíš mě překvapuje, jak k tomu střelení do sání dojde zcela náhodně a bez nějaké předchozí souvislosti. Tedy u té nové zatím vždy POUZE po vrknutí plynem. Pokud by jsi potřeboval nějaké vyjádření, určitě se ozvi. Naopak pokud by jsi něco zjistil ohledně opravy, dej vědět. Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin robozaho 71 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin Zbyněkl 4 11.8.2024 v 20:15 Fratr
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 22 24.7.2024 v 19:21 Juraj22
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... AfricaXena 30 8.7.2024 v 10:38 fanda5
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin MirSe 68 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO


TOPlist