Padací rámy Přidat reklamu

Téma: Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
8.9.2017 v 22:42
Zajímalo by mne, jak máte nastavený karbec Mikuni TMX u KTM exc 250(2017), konkrétně do těchto podzimních teplot(10-15'C)
V létě jsem tam měl nastaveno od předch.majitele:
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
450 hl.tryska
35 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi
Za jízdy nebo při pozvolné akceleraci(otevření plynu 1/4-1/2) se motor jakoby "hádá"(něco jako když je v omezovači)

Naposledy editováno 21.09.2017 06:59:12

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

14.9.2017 v 18:12 | Nahoru | #1
mám na mojí 2014 ten samý karbec (Mikuni TMX38),..je to "Italka", předchozí majitel se asi nechtěl vzdávat Keihinu tak si nechal to na co je zvyklí a Mikuni hodil na ted už moji mašinu,..všiml jsem si toho až doma že je to Mikuni a co tam ten taloš naladil mě není známo, ale určitě něco na teplejší klima,...když bylo 30°C a víc, tak to šlapalo jak hodinky,...ale jak je pod 20°C tak uplně slyším jak to trošku dél dobíhá když pustím plyn nebo mám zaspojkované, ale výkon furt dostatečný,...takže to budu dávat přetryskovat až jak se víc ochladí,..tak ti pak napíšu co sem tam měl a co dle mechanika bude ideální,..na poprvé si to nechám radši poladit od zkušených,.. jinak co jsem
tak koumal dle tabulky tak bych se nebál dat hlavní trysku 480,..kámoš ted pořídil 2017 tak přesně zjistím co jezdí za setup,..

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

18.9.2017 v 12:47 | Nahoru | #2
mikespikes: To, co píšeš je originální nastavení KTM, že?
Já to tak taky měl...a motorka byla hrozně bohatá a ulejvala se. Tobě to tak taky dělá?
Dal jsem trysku 440 a jehlu o jednu drážku utopil. Pořád to není ono, ale je to určitě lepší. I spotřeba se podle mě zlepšila. Předtím to žralo jak tank...teď jak poloviční tank.

Pořád se mi ale ulejvá , když ji nechám déle na volnoběh. Dal jsem volnoběžku 30 a mělo to takvou hádavou díru při otevírání přívěry. Takže jsem to vrátil zpátky a zatím jezdím toto:
2. pozice z vrchu 4373
440
35
2 otáčky

Dokonalé to ale ještě není.

Naposledy editováno 18.09.2017 12:48:11

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

20.9.2017 v 16:08 | Nahoru | #3
Ještě jedna věc, nepadají mi volnoběžné otáčky rychle dolů. Falešné přisávání?Příruba nemá praskliny a gufero motoru by mělo být ok,pač to nehulí a nefluše hafo oleje z výfuku.Přeci jen je to nový karbec 25mth(ikdyž Mikuni),šoupátko má vůli, ale to je asi standartní.Koukal jsem na klapky a ty teda nejsou top kvality,zitra si jdu vyzvednout V-Force 4 tak snad se to trochu vyhladi za ty prachy 😂

Naposledy editováno 20.09.2017 20:21:50

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

21.9.2017 v 07:02 | Nahoru | #4
Rischwon> Předem díky za odpověď a jsem zvědavý na to nastavení.Ikdyž to bude asi kus od kusu.

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

21.9.2017 v 07:17 | Nahoru | #5
griffon> Prvně když jsem kouknul na svíčku než jsem se v tom začal hrabat,tak byla taková "zahumusená",prostě bohatší směs. Jenže já se s 2t začal teprve seznamovat a netočil jsem jak bych měl. To je jedna věc. Druhá,že jsem naolejoval air filtr víc než je záhodno(s mojí předchozí exc530 jsem nikdy neměl problém). A další zajímavá věc,že jsem v dobré víře zkoušel dávat benzín typu Verva100 či MaxxMotion100 místo klasické 95. A to té dvěpade nedělá moc dobře. Dal jsem tedy zpátky pětadevadesátku a znovu vypral a s citem naolejoval filtr + nová svíčka. Už to zase fungovalo jako předtím.

Naposledy editováno 21.09.2017 07:21:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

21.9.2017 v 09:33 | Nahoru | #6

mikespikes píše: Ještě jedna věc, nepadají mi volnoběžné otáčky rychle dolů. Falešné přisávání?Příruba nemá praskliny a gufero motoru by mělo být ok,pač to nehulí a nefluše hafo oleje z výfuku.Přeci jen je to nový karbec 25mth(ikdyž Mikuni),šoupátko má vůli, ale to je asi standartní.Koukal jsem na klapky a ty teda nejsou top kvality,zitra si jdu vyzvednout V-Force 4 tak snad se to trochu vyhladi za ty prachy 😂



Mě ty otáčky taky nepadají rychle dolů,...technik mě říkal že to není uplně špatně a že když by to přeladil aby to spadlo okamžitě ty otáčky po zavření plynu,..tak to bude víc žrat,...prostě něco ve smyslu že u endur to není na škodu,..je pravda že mám nižší spotřeby než kámoši,...ale jsem s tím spokojen,...pri otevření plynu mezi 1/8 až 1/4 plynu,..je to takové gumové, ale při 1/2 to začíná řádně chytat saze,...takže jede v pohodě jak při nizkých otáčkách, tak v plném,....musím říct že mi to dobíhání trošku dělalo starosti,..ale technik říkal že dokud se to nedusí a má výkon tak je to v pohodě,...prej při nižších teplotách by se mě to mělo začít dusit, ne nijak zásadně že bych nemohl jezdit,...jinak ten setup kámoše co jezdí republiku nemám,..ale říkal že normálně dle tabulky a jede jak pila,..

Naposledy editováno 21.09.2017 09:40:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

21.9.2017 v 12:23 | Nahoru | #7
Rischwon> Super díky za info,mě to "dobíhání" plynu taky zas tolik netrápí, víc mne vadí to tarokování v přechodu z nízkých do středních ot. Pak už to letí jako kráva.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

21.9.2017 v 13:00 | Nahoru | #8
mikespikes> to já mám přechod plynulý ale když to moc podtočím tak se to pomaleji sbírá ale to je jasné,... kámoš jezdí nastavení co je pro 16 - 24 stupnu a výšku 300 až 750m, tzn to co si zmínil nahoře + červená pružina,...s tím si měl tedka problém?? a druhý borec co má tu samou co ty na fotce akorád 300,..tak to nerozebíral a jezdí s tím od unora až do tedka v cajku prej,...zkus třeba poladit trošku tu bohatost,..má to prej minimální vliv ale lehce to pomuže třeba pul tam pul zpět,..uvidíš,...mě to hádání jak si popsal nahoře přijde když mám motor studený,...ale po zahřátí bez problémů,...

jinak jak se ještě trošku ochladí tak chce dat kámoš tohle,..
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
460 hl.tryska
37,5 vzdušník

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

21.9.2017 v 14:11 | Nahoru | #9
Rischwon> Jj uvidim jaké budou teploty venku a zkusim tam dát právě to nastavení jak uvádíš na konci.Většinu času jezdím v nadm. výšce pod 300mnm a teď bylo ráno docela i zima co jsem jezdil, kolem 12°C. Každopádně ještě jednou díky za info a pak dám vědět jak to funguje i s těma V-Force klapkama.

Naposledy editováno 21.09.2017 18:54:31

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

22.9.2017 v 11:12 | Nahoru | #10
mikespikes:
Já ji na původním nastavení měl taky zakarbonovanou jako blázen. Teď už je to lepší, skoro bych řekl super barva. Ale chvilku jsem teď nejezdil. Tak až vyjedu, tak ji vyndám a schválně vyfotím.
To tarokování mám taky, jak píšeš. Jezdím často motokros a tam jak to člověk vyplachuje, tak to nepociťuju

Padání otáček mi taky nevadí...naopak je to možná i lepší. Ale příznaky, co jsi napsal bych řešil u 20 let staré motorky...ne půl roku

Jinak já dal měkkou pružinu na přívěru a je to na enduro určitě lepší.

CHtěl jsem se trochu inspirovat na cizojazyčných fórech...a trochu mě překvapilo, že není žádné rozuzlení..každý to má nastavený diametrálně jinak a pochvaluje si to.
Je na to i ofiko svolávačka...https://www.dirtriderz.com/topic/14216-2017-ktmhusqy-2t-jetting-carb-issues/
Docela mě ale pobavilo, že máš uříznout kus té příruby a karburátor natočit...to je teda "Ready to race" řešení

Naposledy editováno 22.09.2017 11:17:14

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

22.9.2017 v 13:08 | Nahoru | #11
griffon> Jj s tím natočením karbce jsem už taky slyšel Aspon vidíš jak to má každej jinak nastavený,tobě vyhovuje měkčí pružina a spousta lidí co jsem se ptal jezdí zase standart žlutou. Někdo má radši ostřejší jízdu, jinej zase když je to víc gumový. Ještě jsem koukal na důležitou věc a to hladina plováku. Zobáček plováku byl lehce přiohlý směrem k ventilu plováku, což vede ke snížení hladiny. Od výroby je zobáček plováku rovně a mělo by to snad fungovat nebo se pletu?Proč bych měl u nové motorky přenastavovat hladinu plováku, nechápu. Každopádně nastavím hladinu dle výrobce a uvidíme. Předtím nemá smysl něco ladit na tryskách a jehle.To že visí otáčky je koukám tedy celkem běžný jev u 2t ...U mojí předchozí exc 530(08) jsem řešil taktéž visící otáčky a nakonec jsem musel kupovat novej karbec, pač šoupě i drážky v samotném karbci byly takové že to nešlo opravit.Ale ten karbec měl svoje léta za sebou.

Naposledy editováno 22.09.2017 13:14:47

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

23.9.2017 v 10:29 | Nahoru | #12
klapky musi byt ok,pokus sou ostipane vymenit,vzdusnik zkus 1-1,5 otacky

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

25.9.2017 v 14:16 | Nahoru | #13
foxdive>

Velká pecka ve zpracování to teda není, prosvítaj i na několika místech samotné klapky. Když to srovnám s V-Force 4 tak to je noc a den. A cena za origo stejná jako V-Force.

Naposledy editováno 25.09.2017 14:20:53

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

26.9.2017 v 18:43 | Nahoru | #14
no to je spatne,nesmi byt tak odchliple

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

26.9.2017 v 19:04 | Nahoru | #15
foxdive> A to mají jen 25mth, každopádně tam už mám V-Force4.

Naposledy editováno 12.10.2017 14:44:39

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

4.12.2018 v 11:34 | Nahoru | #16
zdarec, vím že už je to trošku starší vlákno ale zajímalo by mě jak to hodnotíš po roce a jaké si nabral zkušenosti? já tedka dával moto na výměnu pístu + seřízení karbecu,..tak jsem se konečně dozveděl co sem tam pres rok jezdil,..jen pro připomenutí mám sice moto EXC250 2014 ale karbec tam mám Mikuni TMX38 z 2017

měl jsem tam setup viz níže, a pocity asi takové,..na začátek a seznamování se strojem mě to nevadilo,..v létě to jelo docela obstojně,..ale na podzim-jaro se mi to zdálo ve spodku takový dost přidušený,..všeobecně to bylo takové hodně gumové a chytalo to saze až za 1/2 neli 3/4 plynu,...

2.pozice(od vrchu) jehla 4373
430 hl.tryska
35 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi

teď po výměně pístu mě tam dal setup níže, osobně jsem na tom nejel ale říkal že to tedka jede tak jak to jet má,..

3.pozice(od vrchu) jehla 4373
460 hl.tryska
40 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi

jak bude zase léto,..tak my z toho vychazí vyzkoušet hl. trysku 440-450 a vzdušník 35 popř 37,5
díky za každou zkušenost

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

26.12.2018 v 00:27 | Nahoru | #17
Rischwon> Ahoj, za tu dobu jsem se celkem naucil jezdit na 2t a jsem zatim spokojenej.Co se tyce karbce tak jezdim v lete 3.poz./35vzdusnik/450hl.tr./ 2ot. smes.V zime vzdusnik 37,5. Prijde mi ze to funguje nejlepe tak pri teplotach kolem 15-20'C. Problem s tim prubehem chodu pri zvysovani plynu nebo pri jizde ve strednim pasmu otacek se vyresil vymenou origo kolene(bylo celkove ohle ve smeru k ramu a priruby) za fmf gnarly, ted to jde krasne,zadne zaskubavani atd.Co ted budu resit je uprava prednich vidlic.Rozdil v nastaveni neni skoro znat a celkove je az moc mekka,zvolim asi tvrdsi pruziny a pohrajem si trochu s podlozkama tlumicu vidlic.Daval jsem na to v lete ventilator s nastavitelnym sepnutim,ale v podstate jsem varil minimalne,dvepade chladi fakt dobre.Jeste k tomu karbci,jelikoz jsem si v srpnu zlomil clunkovou kost v zapesti a nemohl jezdit,tak jsem aspon cas od casu nastartoval motor a nechal chvili bezet kvuli "proplachnuti" karbce.Po delsi dobe se z bezinu odlouci sracky a hur to startuje.Nic hroznyho.Mam ted najeto 80mth,tak pist jeste resit nebudu, az tak v cca.100-120mth.Pouzivam olej do benzinu motul 800(1:60) a do prevodovky davam motul 300V kvuli spojce.Ikdyz to neni asi zapotrebi tak menim olej max po 15mth.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výběr endura pro začátečníka [1, 2, 3, 4] KTM EXC 250, KTM EXC 300, Suzuki DR-Z400S, KTM EXC 2... JaraXRS 92 15.2.2019 v 11:41 sirr
Eletricky starter nenastartuje ktm ... KTM EXC 250 pendulum25 6 28.1.2019 v 07:36 assassin
2t vs 4t Kawasaki KX 250, KTM EXC 450, KTM EXC 250, Kawasaki ... Ivo123 13 5.1.2019 v 19:23 prackarr
EXC 17, jakou pružinu zadního tlumiče KTM EXC 250, KTM EXC 300 BAFO 4 15.12.2018 v 22:27 alexa7
Muddy Winter KTM EXC 250, KTM EXC 450 F, KTM EXC 300 Six Days Kohlstein 11 13.12.2018 v 17:09 Kohlstein

TOPlist