bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)
8.9.2017 v 22:42
Zajímalo by mne, jak máte nastavený karbec Mikuni TMX u KTM exc 250(2017), konkrétně do těchto podzimních teplot(10-15'C)
V létě jsem tam měl nastaveno od předch.majitele:
3.pozice(od vrchu) jehla 4373
450 hl.tryska
35 vzdušník
2 otáčky bohatost směsi
Za jízdy nebo při pozvolné akceleraci(otevření plynu 1/4-1/2) se motor jakoby "hádá"(něco jako když je v omezovači)

Naposledy editováno 21.09.2017 06:59:12

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

22.9.2017 v 11:12 | Nahoru | #1
mikespikes:
Já ji na původním nastavení měl taky zakarbonovanou jako blázen. Teď už je to lepší, skoro bych řekl super barva. Ale chvilku jsem teď nejezdil. Tak až vyjedu, tak ji vyndám a schválně vyfotím.
To tarokování mám taky, jak píšeš. Jezdím často motokros a tam jak to člověk vyplachuje, tak to nepociťuju

Padání otáček mi taky nevadí...naopak je to možná i lepší. Ale příznaky, co jsi napsal bych řešil u 20 let staré motorky...ne půl roku

Jinak já dal měkkou pružinu na přívěru a je to na enduro určitě lepší.

CHtěl jsem se trochu inspirovat na cizojazyčných fórech...a trochu mě překvapilo, že není žádné rozuzlení..každý to má nastavený diametrálně jinak a pochvaluje si to.
Je na to i ofiko svolávačka...https://www.dirtriderz.com/topic/14216-2017-ktmhusqy-2t-jetting-carb-issues/
Docela mě ale pobavilo, že máš uříznout kus té příruby a karburátor natočit...to je teda "Ready to race" řešení

Naposledy editováno 22.09.2017 11:17:14

(reakce na) Nastavení karburátoru KTM Exc 250(2017)

22.9.2017 v 13:08 | Nahoru | #2
griffon> Jj s tím natočením karbce jsem už taky slyšel Aspon vidíš jak to má každej jinak nastavený,tobě vyhovuje měkčí pružina a spousta lidí co jsem se ptal jezdí zase standart žlutou. Někdo má radši ostřejší jízdu, jinej zase když je to víc gumový. Ještě jsem koukal na důležitou věc a to hladina plováku. Zobáček plováku byl lehce přiohlý směrem k ventilu plováku, což vede ke snížení hladiny. Od výroby je zobáček plováku rovně a mělo by to snad fungovat nebo se pletu?Proč bych měl u nové motorky přenastavovat hladinu plováku, nechápu. Každopádně nastavím hladinu dle výrobce a uvidíme. Předtím nemá smysl něco ladit na tryskách a jehle.To že visí otáčky je koukám tedy celkem běžný jev u 2t ...U mojí předchozí exc 530(08) jsem řešil taktéž visící otáčky a nakonec jsem musel kupovat novej karbec, pač šoupě i drážky v samotném karbci byly takové že to nešlo opravit.Ale ten karbec měl svoje léta za sebou.

Naposledy editováno 22.09.2017 13:14:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Teče benzin z karburátoru KTM EXC 250 Radek199 7 5.10.2023 v 15:26 Radek199
Jakou motorku KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM Duke 200 Zrustyyy 13 30.9.2023 v 19:15 papiboy


TOPlist