1 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
1 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
1 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
panTerek píše: Nerozumím dotazu, ty slovenská zkratko...
To není tak těžké pochopit.
Prostě má normální radost, že jezdí na motorce a ostatní ho zdraví jako motorkáře.
Sice asi jezdí jako důchodce (taky na to má věk!), ale to mu nevadí a radost z toho má velkou! °-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
panTerek píše: VladaM> A v nadpisu žádá o každou dobrou radu co s tou radostí?
Já myslím, že má fakt radost a chtěl se jen o ní podělit.
Což chápu, rozumím tomu.
Jako bonus je, že fakt dobré rady dostal, tak může mít z moto ještě větší radost.
1 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
Ale 3 tkm od vánoc je moc málo - chce to jezdit víc, abys to dostal do pazoury. Koukej to do podzimu dostat alespoň na 10 tkm a příští rok v létě budeš zdravit taky v elegantním náklonu. Takhle bys´ zůstal věčným začátečníkem a to je o hovně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
....super, vdaka za pochopenie ....neviem ci jazdim jak dochodca, sam seba nevidim......
Egon74 píše: VladaM>
....super, vdaka za pochopenie ....neviem ci jazdim jak dochodca, sam seba nevidim......
To bola ironia...
https://superdrive.sk/motoskola
1 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
A jezdi víc, 3000 km je fakt málo... A motoškola je výborná věc...
Asi takhle, teď je dost moderní individualni výcvik...cena, ale ne u každého ....je kolem 5-6t Kč. Pro někoho kdo začíná jezdit je tohle absolvovat naprosto CENOVĚ zbytečný....pokud neni úplný kopyto je ten posun u začátečníka s několika radami raketový....a za tuhle cenu lze absolvovat 2x kurz pro začátečníky kde probíhá víc cvičeni ....můj názor
1 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
1 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
1, knihu Dokonala jizda na motorce
2, motoskola ktora je zamerana na handling pri nizsich rychlostiach (naprLisy, Maty)
jazdit s tym, ze sa to naucis sam - neviem, neviem - ak si talent a citis to, takasi ano.Ale ak si nemal fakt solidny zaklad v autoskole, ako samouk budes robit mnozstvo chyb a vzijes si mnoho zlozvykov. Cim dlhsie ich budes zivit, tym horsie. Tunajsi piloti mozno budu oponovat ze napr zadnou brzdou sa nebrzi a podobne a prave preto by som doporucoval postup vyssie (tz najpr teoria v knihe anasledne prax v motoskole. A potom samozrejme jazdit a uvazuvat o tom, ci si sa naucil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
......povedal si to naprosto presne, nemam snahu jazdit superrychle ale dopohody, len pre vlastny pocit musim vycibrit techniku.....aj ked pomalsie ale technicky spravne....to je moj ciel, urcite to poznas sam lepsie ako ja, tak fakt dik za podporu a pochopenie.
PS: Na Myjave je krasne, pekne cesty, malo aut, ziadna motanica mestom........vrelo odporucam........
PS: 10 rokov som trapil styrkolku tak nejaky ten cit pre jazdu + reakcie mam , len prejazd v naklone a brzdy su na motorke ine, ale to je vyzva a je to fajn
PS: otazka: robim chybu ked pri brzdeni pouzivam na 90% prednu brzdu + si odradujem kvalty nadol cim suplujem zadnu brzdu? Moj dvojvalec krasne brzdi motorom.....?????????????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
apropo MOTOSKOLA.....som to prebehol na nete..... .casova narocnost standardne 6 hodi....skupiny po 6-8 ludi.......je to urcite supervec ale neni tych 6 hod malo??? To fakt kazdy zacinajuci biker ma za sebou motoskolu? Neni lepsie dobrého partaka do tandenu?????
Dik za odpoved.
2 reakcí na tento příspěvek Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
Ad motoškola - ne každý začínající biker ji má. Jak bylo napsáno výše, trénink i teorie, jízda v malých rychlostech, návyky a zlozvyky, to je všechno pravda. Určitě to urychlí správný vývoj. Akorát mám zkušenost, že se dost rychle zapomíná a po motoškole se vše pomalu vrací zpět v původnímu stavu - i když samozřejmě ne úplně. Není to prostě všechno, pomůže, ale sama o sobě nestačí.
Ad kamarád vodič - jo, tohle funguje dobře. Mám dva kamarády, kteří loni začínali a u obou jsem jako "vodič" fungoval. Jde to a asi to dost pomáhá. Ještě je dobře, když je tam někdo třetí vyježděný a rozumný do party, který jede za tebou a při pauze upozorní na některé drobné chyby. Posun je docela rychlý.
Ad námět - no, největší pokrok uděláš, když se sebereš, vezmeš týden volna, naložíš stan a spacák, naplánuješ trasu a vyrazíš někam do světa - klidně a možná nejlépe úplně sám. Denní nájezd tak 300 - 400 km, pokud možno mimo dálnice a do pro tebe zatím neznámých zemí, v tempu, na které se cítíš. Máš Versyse a to je na tohle opravdu moc a moc dobrá motorka. Někde se tu válí můj cestopis, jak jel osamnělý jezdec západním Balkánem - to třeba pro inspiraci.
Mám takovou zkušenost, že při těhle delších cestách, se dělají nejrychleji pokroky a hlavně se získává jistota. Na druhou stranu, musíš být rozumný a počítat s únavou a v důsledku toho i s tím, že vždycky nějaká menší krizovka přijde, ať už díky jezdecké chybě, nebo díky nějakému idiotovi od vedle.
Prostě rada zní : jestli tě to baví a chceš se jezdecky posunout dopředu, pak se seber a vyraž do světa na pořádný výlet. Na poprvé ti to bude připadat jako obrovská "adventůra", ale věř, že za nějaký čas to bude běžný výlet, jen trochu delší než ten kolem komína, tak se toho neboj.
K tomu brždění, to záleží od motorky i od situace, v principu to žádná chyba není, zvlášť u dvou válce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
my sme s manzelkou boli teraz na jar. ja som mal odjazdenych asi 15000km (za 2 sezony), zena menej (asi 8-10 000 za 4 roky). Mne to dalo dost co sa tyka extremnych situacii, manzelke to dalo vyrazne viac - istotuv handlingu, zakrutach, prehlad. Odvtedy jazdime s vacsou istotou a aj vzniknute krizovky zvladame lepsie ( a ze ich na tunajsich cestach je !)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
........dik za nazor, nieco na tom bude.......
PS: krizovky su....vcera mi nedalo prednost auto z lesnej cesty.....nesiel som rychlo cca 80 km/h.........reakcia rychla, neviem ci spravna......2x tvrdy impulz na prednu brzdu az zapiskala predna guma, zadnu som nepouzil , skratka okamih, len som pustil plyn a tvrdo predna brzda......ubrzdil som pred jeho bokom cca 3m, skoro som sa posral jak mi potom busilo srdce ale chvilku som bol hrdy ze som nespanikaril uplne a v podstate reakcia dobra.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blbec na stare kolena-kazda rada dobra
pese píše: Zkusím Ti dát pár námětů.
Ad motoškola - ne každý začínající biker ji má. Jak bylo napsáno výše, trénink i teorie, jízda v malých rychlostech, návyky a zlozvyky, to je všechno pravda. Určitě to urychlí správný vývoj. Akorát mám zkušenost, že se dost rychle zapomíná a po motoškole se vše pomalu vrací zpět v původnímu stavu - i když samozřejmě ne úplně. Není to prostě všechno, pomůže, ale sama o sobě nestačí.
Ad kamarád vodič - jo, tohle funguje dobře. Mám dva kamarády, kteří loni začínali a u obou jsem jako "vodič" fungoval. Jde to a asi to dost pomáhá. Ještě je dobře, když je tam někdo třetí vyježděný a rozumný do party, který jede za tebou a při pauze upozorní na některé drobné chyby. Posun je docela rychlý.
Ad námět - no, největší pokrok uděláš, když se sebereš, vezmeš týden volna, naložíš stan a spacák, naplánuješ trasu a vyrazíš někam do světa - klidně a možná nejlépe úplně sám. Denní nájezd tak 300 - 400 km, pokud možno mimo dálnice a do pro tebe zatím neznámých zemí, v tempu, na které se cítíš. Máš Versyse a to je na tohle opravdu moc a moc dobrá motorka. Někde se tu válí můj cestopis, jak jel osamnělý jezdec západním Balkánem - to třeba pro inspiraci.
Mám takovou zkušenost, že při těhle delších cestách, se dělají nejrychleji pokroky a hlavně se získává jistota. Na druhou stranu, musíš být rozumný a počítat s únavou a v důsledku toho i s tím, že vždycky nějaká menší krizovka přijde, ať už díky jezdecké chybě, nebo díky nějakému idiotovi od vedle.
Prostě rada zní : jestli tě to baví a chceš se jezdecky posunout dopředu, pak se seber a vyraž do světa na pořádný výlet. Na poprvé ti to bude připadat jako obrovská "adventůra", ale věř, že za nějaký čas to bude běžný výlet, jen trochu delší než ten kolem komína, tak se toho neboj.
K tomu brždění, to záleží od motorky i od situace, v principu to žádná chyba není, zvlášť u dvou válce.
Tak pod to se můžu taky podepsat. Šel jsem na to úplně stejně. Nastudoval si Bibli zatáčení a na desetidenní dovolené v Rumunsku jsem se to snažil dostat do krve. První dny jsem se kluků držel jen tak tak, ne cestě domů naprostá pohoda.
Prostě se musíš učit rychleji, než zapomínat. A na to ti každý druhý víkend kolem komína stačit nebude.
VladaM píše: To není tak těžké pochopit.
Prostě má normální radost, že jezdí na motorce a ostatní ho zdraví jako motorkáře.
Sice asi jezdí jako důchodce (taky na to má věk!), ale to mu nevadí a radost z toho má velkou! °-)
ty vole, důchodce, tak s tím jdi pro jistotu do prdele, ano?
Bafan21 píše: Tak pod to se můžu taky podepsat. Šel jsem na to úplně stejně. Nastudoval si Bibli zatáčení a na desetidenní dovolené v Rumunsku jsem se to snažil dostat do krve. První dny jsem se kluků držel jen tak tak, ne cestě domů naprostá pohoda.
Prostě se musíš učit rychleji, než zapomínat. A na to ti každý druhý víkend kolem komína stačit nebude.
Ještě drobnou poznámku: děláme to tak, že stanovíme zasedací pořádek v koloně. Na druhém místě v koloně jezdí právě ten, kdo se učí, nebo ten, kdo má třeba na danou trať "specifickou" motorku. No a ten první jede vždy na toho druhého tak, že sleduje jeho tempo a pokud je třeaba, tak zvolní a trošku se přispůsobí. Střelce s velkou praxí umístíme zásadně na konec kolony , ti si vždyzky poradí .
Zasedací pořádek porušujeme na zvláště zajímavých úsecích, tam si jede (a třeba fotí) každý jak ho napadne (třeba na Transaplině, Transfagarashanu a podobně).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 3 | 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |