V polovině videa jde vidět při vyndání staré vložky filtru drátěnou vložku.
Na programovatelného ignitecha nemám peníze a ani zkušenosty, ani čas.....
Dojem je takový že motorka jde do otáček živěji, akcelerace je o něco lepší dokonce i maximálka je něco přes sto(dle tachometru) to v životě nebylo a z těží jsem vytáhnul na cbčku devadesát, jen pro drobnou informaci je tam kolečko na sekundáru o 1 zub menší-do síly.
Svíčka je bílá, ano je to chudé, mít karbec tak bych si pohrál s tryskama.
Zjistil jsem že na hondu crf250 dokonce jsem na zahraničních serverech četl že závodní oddělení HRC doporučuje odstranit tento drátěný element ale nedávají to na papír protože se stává že ve 2% motocyklů to může chytnout zpětnou šlehu do sání a filtr bez této drátěné síťky vyhoří.....
Co obsahuje?-3x jemná drátěnka něco jako síťka na komáry do oken, tato je uzavřena do performovaného plechu-díry o pr.8mm.
Takže jsem udělal kompromis- jedna drátěná síťka ze tří šla ven a dám to tam zpátky.
(nezapomeň že výrobce je vázaný hlukovými a emisními normami).
1 reakcí na tento příspěvek drátěnka pod vložkou filtru vzduchu
honda cbf125 má lambdu pro složení výfuk.plynů, dle složení výfuk.plynů si řídící jednotka sam upravuje směs (v určitých hranicích) takže pokud dám více průchodnější filtr vzduchu jednotka si upraví složení směsy dle optima.
Samozřejmě kdybych dal bez filtru vzduchu tak už by to jednotka nestíhala tak moc obohacovat, záleží na naprogramování jednotky.
mira76 píše: Tak ještě jeden dovětek:
honda cbf125 má lambdu pro složení výfuk.plynů, dle složení výfuk.plynů si řídící jednotka sam upravuje směs (v určitých hranicích) takže pokud dám více průchodnější filtr vzduchu jednotka si upraví složení směsy dle optima.
Samozřejmě kdybych dal bez filtru vzduchu tak už by to jednotka nestíhala tak moc obohacovat, záleží na naprogramování jednotky.
toto je naprostá blbost! Jednotka umí ladit bohatost jen na volnoběžné otáčky, takže jakýkoliv zásah do sání nebo výfukového potrubí zůstane beze změny bohatosti. Proto se kupovej PC, nebo ignitech apod. Případně přes origo jednotku, ale to zase neumí každej.
No nevím palivová mapa třeba u aut je v širším rozsahu a myslím si že přece musí být i u motocyklů, předsatav si že bys jel v +35ti st.C a pak druhý extrém v mínus 20ti st.C, vstřik. jednotka musí přece reagovat....musí ochudit a pak v mínusové teplotě obohatit, takže s tímto s tebou nesouhlasím.
Je fakt otázkou jak moc do jaké míry dokáže ochuzovat a obohacovat.....
No chtěl jsem to zkusit, je ale pravda že po vyndání drátěného restriktoru to jelo jako nikdy.........
V DK Praha kde brzdí motorky mě bylo řečeno že každá motorka to má(regulaci) samozřejmě tam nebrzdili 125tku, ale když dáte přímou koncovku výfuku u některého motocyklu se nemusí ani hrabat do vstřikování a u jiného se to hodně ochudí....a musí se udělat zásah pro obohacení směsy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 | lukomil | 30 | 19.4.2024 v 14:09 rg250 |
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 | Wiwien | 5 | 13.3.2024 v 10:43 fzr |
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 | Leee | 1 | 20.12.2023 v 20:36 jardad |
palivové cerpadlo Honda CBF 125 | karavanista | 2 | 6.10.2023 v 11:27 karavanista |
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 | J-Girl | 37 | 1.9.2023 v 11:24 Metric |