globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Schody na zadní pneu
Zdravím a chci se poradit. Vyfocená pneu Michelin Pilot Road II má najeto cca 10 tis. km a po poslední dovolené (najeto cca 3000 km) ve dvou s plnou bagáží se udělaly takovýhle schody. Ta vyšší část vzorku je úplně jako skokanskej můstek. Je to tím, že je špatně nastavený tlumení nebo jen tím, že jsem řezal v Alpách zatáčky, někdy i dost brzdil a takhle naložená motorka tu gumu prostě odrovnala? Nebo je to ještě něčím jiným? Ve předu jsou taky schody, ale menší a stejně to v určitý malý rychlosti v zatáčce (30 - 50 km) vibruje do řídítek. Budu gumy měnit a nerad bych to tam měl hned od začátku... Díky za postřehy

2 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu

19.7.2017 v 11:20 | Nahoru | #1
Mam to na vsech gumach. Je to umerne sile motorky a agresivite jizdy. Podle me je to dusledek elasticke deformace gumy pri zaberu/brzdeni. A vubec to nesouvisi s nastavenim tlumicu. Nastaveni tlumicu se projevi uplne jinym oskakanim. A protoze jeden obrazek zvici tisice slov, tak..

Naposledy editováno 19.07.2017 11:21:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

19.7.2017 v 18:23 | Nahoru | #2

DrDNA01 píše: Mam to na vsech gumach. Je to umerne sile motorky a agresivite jizdy. Podle me je to dusledek elasticke deformace gumy pri zaberu/brzdeni. A vubec to nesouvisi s nastavenim tlumicu. Nastaveni tlumicu se projevi uplne jinym oskakanim. A protoze jeden obrazek zvici tisice slov, tak..



Moc hezky napad s grafickym znazornenim.

Nicmene provedeni je lehce diletantske. Jsem malicko od fochu, nebo spis byl, studoval jsem aplikovanou mechaniku, a nemuzu se smirit s tim, ze mas pravdepodobne smysl momentu od brzdeni i akcelerace ve stejnem smyslu. Ten znazorneny smer je z akcelerace a dostava do tela hrana vpravo, cili pri pohledu na gumu shora ta zadni. Od brzdeni zejmena motorem je na zadni pneu odrbana ta shora predni, na obrazku leva, to je kdyz moment pusobi v opacnem smyslu. Je to tedy s prominutim znazorneno uplne spatne. Ale napad hezky.

Vetsine lidem, co jsem tu vypozoroval, se delaji schody tak, ze zadni hrana je vyssi. Takze to neni od toho jak v zatackach topi, ale jak do zatacek uberou spis a pridavaji, kdyz uz maji dost srovnano.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu

21.7.2017 v 10:40 | Nahoru | #3

DrDNA01 píše: Mam to na vsech gumach. Je to umerne sile motorky a agresivite jizdy. Podle me je to dusledek elasticke deformace gumy pri zaberu/brzdeni. A vubec to nesouvisi s nastavenim tlumicu. Nastaveni tlumicu se projevi uplne jinym oskakanim. A protoze jeden obrazek zvici tisice slov, tak..



zvlastni je, ze to mam jen na hranach a pritom v naklonu ani nebrzdim ani netopim... smerem doprostred nic - to se trosku pere s tou teorii o obrusovani hran namahanim od prenosu momentu....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 35 16.5.2024 v 15:08 Gahan37
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist