2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
DrDNA01 píše: Mam to na vsech gumach. Je to umerne sile motorky a agresivite jizdy. Podle me je to dusledek elasticke deformace gumy pri zaberu/brzdeni. A vubec to nesouvisi s nastavenim tlumicu. Nastaveni tlumicu se projevi uplne jinym oskakanim. A protoze jeden obrazek zvici tisice slov, tak..
Moc hezky napad s grafickym znazornenim.
Nicmene provedeni je lehce diletantske. Jsem malicko od fochu, nebo spis byl, studoval jsem aplikovanou mechaniku, a nemuzu se smirit s tim, ze mas pravdepodobne smysl momentu od brzdeni i akcelerace ve stejnem smyslu. Ten znazorneny smer je z akcelerace a dostava do tela hrana vpravo, cili pri pohledu na gumu shora ta zadni. Od brzdeni zejmena motorem je na zadni pneu odrbana ta shora predni, na obrazku leva, to je kdyz moment pusobi v opacnem smyslu. Je to tedy s prominutim znazorneno uplne spatne. Ale napad hezky.
Vetsine lidem, co jsem tu vypozoroval, se delaji schody tak, ze zadni hrana je vyssi. Takze to neni od toho jak v zatackach topi, ale jak do zatacek uberou spis a pridavaji, kdyz uz maji dost srovnano.
Jarda89 píše: Moc hezky napad s grafickym znazornenim.
Nicmene provedeni je lehce diletantske. Jsem malicko od fochu, nebo spis byl, studoval jsem aplikovanou mechaniku, a nemuzu se smirit s tim, ze mas pravdepodobne smysl momentu od brzdeni i akcelerace ve stejnem smyslu. Ten znazorneny smer je z akcelerace a dostava do tela hrana vpravo, cili pri pohledu na gumu shora ta zadni. Od brzdeni zejmena motorem je na zadni pneu odrbana ta shora predni, na obrazku leva, to je kdyz moment pusobi v opacnem smyslu. Je to tedy s prominutim znazorneno uplne spatne. Ale napad hezky.
Vetsine lidem, co jsem tu vypozoroval, se delaji schody tak, ze zadni hrana je vyssi. Takze to neni od toho jak v zatackach topi, ale jak do zatacek uberou spis a pridavaji, kdyz uz maji dost srovnano.
Takže když ta šipka ukazuje směr jízdy, tak to má nakreslené dobře
...a s tímhle vysvětlením souhlasím i já.
Jinak kdyby ty schody byly od brždění v zátáčce podle tvý teorie, no, řekněme si nedovedu vůbec představit, jak bys jako tu zatáčku bez plynu chtěl projet. Navíc moje motorka zrovna motorem nebrzdí skoro vůbec. Je to právě tím plynem na výjezdu a pneu PR2 jsou na to díky tvaru těch drážek citlivý. Jestli to mám ale podle někoho přetlumený (level 3 ze 4), rád podle něčí rady vyzkouším jiný nastavení....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 35 | 16.5.2024 v 15:08 Gahan37 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |