globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 00:00 | Nahoru | #181

neznamyScooterD píše: 2stroke> já teda na STK vždy platil za práci nějakýho člověka resp. lidí, né za trest... ??? můžeme se bavit o výši, ale ne o principu asi.... a pokud "něco provedeš" platíš trest, asi v pořádku ne?

assasin> nahoď, je až pojedu do Francie složím jim tam nějakej vrak a zkusím to s dvojkou....

Torino> jak ověřuješ stav moto když jí kupuješ? a může to udělat technik...

puffy> já nevím kolik ročně stojí v čr řidiče příprava jejich aut na STK resp uvedení do nějakýho rozumnýho stavu, řekl bych že to bude raketa a tvrdit, že by jí platili dobrovolně můžeš snad jen Ty

edit> puffy a samozřejmě pro STK je daleko větší business vrak, než stroj v cajku.... takže z logiky věci mi plyne že se budou zaměřovat víc na ně.... ale tvoje pocity respektuju....



jak jsem psal, funguje to tak, ze tam auto odveze nekdo koho technik zna - tzn musis znat "spravne" lidi, coz tady u nas asi neznas....
druha vec, psal jsem, ze pak projde to, co by jinym neproslo ... ne, ze projde cokoliv... je potreba, aby to na na fotce vypadalo jakz takz... takze treba ostra endura maji zrcatka powertapou, blinkry nezapojeny atd...

a sice to bylo na puffybodie - ale me auto rocne stoji raketu a nedelam to kvuli STK, tam bych prosel i bez investic, ale vadi mi kdyz nefunguje jak ma... tzn ja bych servisoval uplne stejne i kdyby zadna STK nebyla (za rok 2015 to bylo 120tis - je v tom teda i spotrebak)

Naposledy editováno 07.07.2017 00:03:29

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 01:14 | Nahoru | #182
Dovedu si velice živě představit, jaké vraky by se pohybovaly po našich silnicích, nebýt povinné STK co dva roky.
Znám jenom jedno auto ve svém okolí, z cca 50, které má vykuchaný fpc.
Na STK jezdím 3-4 X ročně, nikdy jsem nedával všimné.Taky jsem občas neprošel, oprávněně.
...jak technik na STK pozná "vykuchaný" filtr? Emise kontroluje jiná instituce!
...z motkou jedu po neděli, tak jsem zvědavý, co mě čeká.

Rarity z STK

7.7.2017 v 01:18 | Nahoru | #183

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 03:03 | Nahoru | #184

ramlik píše: Dovedu si velice živě představit, jaké vraky by se pohybovaly po našich silnicích, nebýt povinné STK co dva roky.



ehm, 99% plechovek jsou vraky hned po vyrobeni - karoserie Fe plech misto Al nebo laminatu, absence lichobeznikovyho zaveseni kol, motory sice precpany emisnima srackama se smesnym vykonem hluboko pod 50kw/l (na vytocenou jedna to mnohdy nejede ani padesat) a lidi tse k tomu chovaj jak dobytci - nechavaj to reznout venku misto aby to parkovali ve vyhrate garazi na astojanech - a kupodivu to STK prochazi... myslim ze s tim tvrzenim o "vracich" v tomhle fakt neuspejes..

nebo jeste jinej pohled - jizdni kolo STK nepodleha, a kdyby to nebrzdilo nebo tam byl jinej tech. problem nevyjel bych s tim samozrejme ani od baraku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 07:48 | Nahoru | #185
neznamyScooterD> Platim servis a opravy proto, abych nezabil sebe a svou rodinu. Jaky existuje zakon, kontroly atd. je mi nekde a jen to ze mne neopravnene taha dalsi penize navic, ktere bych mohl investovat do pripadnych dalsich servisu/oprav nebo koupe bezpecnejsich veci. Jestlize je k pochopeni tohoto zakladniho principu zakon, na ktery se nabali stovky firem a tisice urednicku, tak je to velmi spatne. Pro blbecky neni treba STK a podobne veci, tem staci pridelat kovovy trn na volant a problem bude vyresen. Stejne politici porad breci, ze je moc lidi, tak co

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 07:51 | Nahoru | #186

ramlik píše: Dovedu si velice živě představit, jaké vraky by se pohybovaly po našich silnicích, nebýt povinné STK co dva roky.
Znám jenom jedno auto ve svém okolí, z cca 50, které má vykuchaný fpc.
Na STK jezdím 3-4 X ročně, nikdy jsem nedával všimné.Taky jsem občas neprošel, oprávněně.
...jak technik na STK pozná "vykuchaný" filtr? Emise kontroluje jiná instituce!
...z motkou jedu po neděli, tak jsem zvědavý, co mě čeká.



Zive si to dovedes predstavit, ale nejaky dukaz by nebyl? Opet podivejme se treba na Holandsko. Je to tam samy vrak?

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 08:02 | Nahoru | #187
kerut> To jsi nemel rikat. Ted se STK a Dekra zameri na cyklisty a pujde po nich jak po slepice po flusu Hodne mi to pripomina i stav s helmou na kolo. Jak jsme jako decka mohli prezit jezdit bez helem a velmi casto jako totalni prasata? Taky jsme ale pri padu nesli hlavou napred ala moderni pristup ja mam helmu a nic se mi nestane. V okruhu dejme tomu 300 - 500 deti (skupinky to byvalo vetsi a nebyla problem hra na vojaky s osazenim cca 100 plus skola kde se vsechno rozneslo a ucitele/reditel hned take proskolovali) nevim o zadnem pripadu dozivotnich nasledku nebo smrtaku ve spojitosti cyklista bez helmy. Pozor, nepopiram vyznam helmy a jeji prinos k bezpecnosti jako takove, kdyby mel zase nekdo potrebu nechapat psany text.

Jiste, nekoho srazilo auto, nekdo se zabil na vojne v kamionu, nekdo se rozmaz autem v zatacce pri jizde 150 ve meste atd. To se deje i dnes a svete div se i pres pokrok v technologiich, durazu na bezpecnost a kontrolach kde ceho se to porad stava. Nemelo by to byt tak nahodou skoro vymyceno, kdyz teda tak dbame na tu bezpecnost, mame na vse zakon a vyhlasku, tisice kontroloru, pokuty atd.? A ona si mrska Priroda s Darwinem vzdy cestu najde vsem tem urednickum navzdory. Jestli pak on nebude problem zakopany uplne jinde.....

Rarity z STK

7.7.2017 v 08:08 | Nahoru | #188
Ještě se zeptej, když musí být stejný typ motoru v TP areálně na motorce (kontroluje se to dle kolonky "typ" ve velkém TP) - jak to jako dělat když tam není a nikdy nebyl uveden! Mám x veteránů na notách a to je vždycky mr.at na tom STK.... Jawa-Čz 125 typ 351, Jawa-Čz 150 typ 352, Jawa-ČZ 125 typ 355 a Jawa-ČZ 175 typ 356 má jen šestimístné číslo a nikde není ten typ 351/352/355/356 uveden, ani na rámu, ani na štítku ani na motoru,........

A byl jsem v zahraničí dlouho a nevěděl sem že byla nějaká čistka v registru,..tak se ho zeptat proč mě kur.a vyřadil jednu motorku, co byla na renovaci toho času - bohužel v polopřevodu, ale pojistka placena (jak sem vyslechl tak celé to bylo právě proto že se neplatili pojistky a jezdilo se bez nich,..). Tedy odhlášená na mě, pojistka placená a normálně motorka po STK!!!!! Jen teda bohužel nedohlášená. Mám jich asi 45 na notách a prostě sem to,..uteklo mě to no, ale taky kur.v pět nestíhám všechno! Nech udělá dodatek, kde půjdou motorky co pojištěné byli znovu přihlásit!!!!

Rarity z STK

7.7.2017 v 08:15 | Nahoru | #189
Tady je zajimava ukazka vedle od sousedu kdy urednicek dovedl starost o bezpecnost ad absurdum http://www.motorkari.cz/tema/?t=197943 . Ponechme ted stranou umyslnou buzeraci narizenou shora jako odpoved na pristup k uprchlikum a soustred me se na ty doplnky.

Na te bile kawe to vylozene vypada, ze si tam vrahoun majitel pridelal smrtici nastroje, kteryma kosi vsechny okolo cesty a predjizdena auta kraji na pul jako kdyby mel na palube laser. Takhle nejak to asi zive vidi ve svych fantaziich Dekra a STK O prakticnosti je mozno vest debaty (chlad, design atd.) ale kdyz to do mne napali v aute nebo na chodniku s touto motorkou, tak asi problem bude, ze do mne napalila motorka a ne to jake mel gripy a packy, ze ano.

Mimochodem ta cast s ojetou gumou (o ktere meli dost rozumu na to se nehadat a prijmout to jako samozrejmy fakt) je opet ukazka selhani systemu jako celku. Kdyz teda chodi co 2 roky na STK, PCR dela namatkove kontroly vozu na cestach pripadne planovane akce, mame tu Dekru, Besip a mnohe dalsi, tak jak je to mozne, ze motorka s STK ma takovou gumu? Nema byt nahodou prace vsech techto instituci dohlizeni a udrzovani poradku v silnicnim provozu a dobry technicky stav vozoveho parku? Jak tyhle instituce v tomto pripade tedy prispeli bezpecnosti? Ano, spravnou odpoved jiz jiste tusite - NIJAK !!!! Uplne stejne totiz neprispiva bezpecnosti buzerovani lidi na letisti pres rentgeny a osobni prohlidky, kdyz jsou to obyvatele EU, zatimco z more a po pevnine se tady hrnou hordy o kterych vi kazdy houby. No ale doslapneme si na toho co ma doklady v poradu, ma cisty trestni rejstrik a cestuje nekam sluzebne v ramci EU aneb mame prece vyhlasky/zakony a to by bylo aby je nekdo nedodrzoval (teda nedodrzovat je muze nekdo, ale evidentne ne ten co ma vse v poradku, tomu je souzeno jak osel se poddat "potrebnemu" zakonu/vyhlasce )

3 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 08:46 | Nahoru | #190
Je opravdu supe číst, za co všechno dotyční nebyli vyhozeni...když mě s autem vyhodili za to, že mi světla svítily níže, než měly...říkám technikovi, tvl. tak to seřiď ne, vždyť to je snad jediná věc, co můžete opravit....prý ne, že je hodně aut (byl jsem na hale sám)...tak jsem jel do servisu, tam mi to seřídili, viděl jsem, že to je ok, přijedu zpět na STK a tam mi tvrdí, že to zase svítí moc vysoko...byl to jiný technik, který mi sdělil, že už mě nechce znovu vyhazovat (tzn. v češtině = už si vydělali za zbytečnou opakovanou) a světla mi teda milostivě seřídil....když mi to pak milostivě dali, tak mu říkám, že jsem mu to kilo za světla mohl dát do kapsy namísto lítání po servisech, tak na mě jenom blbě čuměl...

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 08:51 | Nahoru | #191
Tak mam pocit ze tohle není zrovna dobré příklad puffy . To že je někdo blazen a jede do rajchu na olačce snad mluví za vše. Ale vylil sis tam srdíčko hezky. Mohl by jsi napsat konecne něco rozumného. Ja jen nevím co tedy vlastně chcete přísnost jako v DE nebo srat na to jako NL proste si dej konečně nějaký cíl. Vztekat se jak malý kluk ze všichni jsou hajzlí zavání trochu schyzou ne?

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 08:52 | Nahoru | #192

puffybodie píše: neznamyScooterD> Platim servis a opravy proto, abych nezabil sebe a svou rodinu. Jaky existuje zakon, kontroly atd. je mi nekde a jen to ze mne neopravnene taha dalsi penize navic, ktere bych mohl investovat do pripadnych dalsich servisu/oprav nebo koupe bezpecnejsich veci. Jestlize je k pochopeni tohoto zakladniho principu zakon, na ktery se nabali stovky firem a tisice urednicku, tak je to velmi spatne. Pro blbecky neni treba STK a podobne veci, tem staci pridelat kovovy trn na volant a problem bude vyresen. Stejne politici porad breci, ze je moc lidi, tak co


Krom toho vraky kolem sebe vidim tak jako tak, technicka netechnicka...jak bylo receno jsem odpovedny sam za sebe a za koho svym autem vezu, proto mam auto cajk, opravdu to neresim kvuli statni buzeraci...
V DE je to typicka buzerace, nemci si tam s temi stejnymi doplnky jezdi jak chteji...gripy...

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 08:53 | Nahoru | #193
fockewulf> tohle je důsledek toho, že spousta aut má štělování zatuhlé a jak na to technik šáhl, tak se něco zlomilo a majitel auta začal nadávat, že mu to posral, ať to zaplatí. Takže asi tak proto.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:04 | Nahoru | #194
fockewulf> Krásný příběh ze života

Jak to tu čtu, tak bych doplnil ještě jednu věc, která je na STK špatně. Možná tu nejdůležitejší. A tou je, že není žádný způsob odvolání. Prostě co řekne technik, to je slovo boží.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 09:05 | Nahoru | #195
Je na to bohužel jediná odpověd zatím tvrdím a budu tvrdit že prohlídky jsou třeba . Nemáme smysl pro odpovědnost 40 let nás to tady učili a zbavit se toho je jak z hulením. To že někdo ojebává svoji práci i v našem řemeslu s tím souvisí protože kdyby všichni byli tak odpovědní nikdo by přeci nechtěl nemusel dávat všimné proč když by měli všechno ok!
To že stát systémově selhává víme všichni ať už nesmyslama v naší práci tak systémem kontrol PČR atd. Ale řešení je jediné nedat na kecy před volbama když vidíte že ministr ani po 4letech v úřadě nezná zákony které podepisuje.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 09:15 | Nahoru | #196
borci neargumentujte tím že vy něco děláte nebo neděláte atd., to je v obecný rovině naprosto k ničemu, ano v této zemi žije spousta lidí co mají v hlavě mozek a ano, je nás menšina... zbytek prostě musí dostávat ty věci rozkazem.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:20 | Nahoru | #197

Macomen0 píše: Nemáme smysl pro odpovědnost 40 let nás to tady učili...


Bohuzel, vetsina si tady bez statu ani neutre prdel...zodpovednost zadna, jen jak kde co ojebat...ale tak viz vysledky ve volbach...asi toho necham, at mi nepraskne cevka...
K tem 40 bych pridal jeste 27, stale tu je ten socialismus s lidskou tvari...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:21 | Nahoru | #198

fockewulf píše: Je opravdu supe číst, za co všechno dotyční nebyli vyhozeni...když mě s autem vyhodili za to, že mi světla svítily níže, než měly...říkám technikovi, tvl. tak to seřiď ne, vždyť to je snad jediná věc, co můžete opravit....prý ne, že je hodně aut (byl jsem na hale sám)...tak jsem jel do servisu, tam mi to seřídili, viděl jsem, že to je ok, přijedu zpět na STK a tam mi tvrdí, že to zase svítí moc vysoko...byl to jiný technik, který mi sdělil, že už mě nechce znovu vyhazovat (tzn. v češtině = už si vydělali za zbytečnou opakovanou) a světla mi teda milostivě seřídil....když mi to pak milostivě dali, tak mu říkám, že jsem mu to kilo za světla mohl dát do kapsy namísto lítání po servisech, tak na mě jenom blbě čuměl...


A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:22 | Nahoru | #199

kokonhead píše: Bohuzel, vetsina si tady bez statu ani neutre prdel...zodpovednost zadna, jen jak kde co ojebat...ale tak viz vysledky ve volbach...asi toho necham, at mi nepraskne cevka...
K tem 40 bych pridal jeste 27, stale tu je ten socialismus s lidskou tvari...


Je a tady v téhle části republiky bohužel hojně podporovaný.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:23 | Nahoru | #200

neznamyScooterD píše: borci neargumentujte tím že vy něco děláte nebo neděláte atd., to je v obecný rovině naprosto k ničemu, ano v této zemi žije spousta lidí co mají v hlavě mozek a ano, je nás menšina... zbytek prostě musí dostávat ty věci rozkazem.....


Proto jsem psal "zatím" taky bych to rád zažil bez poklonkování těm větším státům atrochu suverenity aspoň pro svoje děti.

Naposledy editováno 07.07.2017 09:26:19

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 09:29 | Nahoru | #201
U STK na mem Jawa 50 typ 20 v puvodnim stavu chteli mit blinkry a brzdove svetlo. Argument, ze to nikdy Pionyr neco takoveho nemel nechteli vzit, protoze pak at si ho dam jako veterana.
Dale mam ve velkem OTP cislo motoru - Jawa 20, coz pry nesouhlasi s cislem motoru. Copak nekdy nejaky motor mel cislo Jawa 20???

tot me osobni zkusenosti.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:47 | Nahoru | #202

Macomen0 píše: A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz


Ale já tady neřeším blbě svítící světla, resp. zjištění blbého sklonu, řeším přístup STK A vs. STK B.
Co jsem měl v servise reklamovat? Já byl u celé procedury, čuměl jsem i do toho "meotaru", kde mi technik(v servise) ukazoval, že to je ok, přijedu na STK a tam mi řekne, že je to zase blbě - co se s ním "nahádám", když to visí na technikovi z STK a ne technikovi ze servisu? To jsem mu měl říct, že to je blbec a pak platit ještě dvě opakované?
Už tak to bylo nejdražší seřízení světel v historii - 250 opakovaná TK, 150 seřízení světel a kdyby mě vyhodil znovu, tak dalších 250 a dalších 150...

crestik-OK, toto jako argument beru, pak ale stačí upozornění technika, jestli do toho chci jít nebo ne, jaké jsou rizika, rozhodnu se, řeknu ANO, on to ulomí a já si nemůžu stěžovat.

Jinak za sebe - nemám s existencí STK problém, jezdím tam, kde jsou normální, ten případ se světly byl pokus, kdy jsem TK zajišťoval rodinnému příslušníkovi a nejel tam, kam jezdím vždy (tam by mi to seřídili automaticky).
U mého auta, se kterým jezdím, resp. spíše brzdím jako "pan klobouk" jsem měl rozdíl brzdného účinku přes povolených 30% (zatuhlý jeden pístek-bez šance to zjistit, protože jezdím defenzivně, brzdím nejčastěji motorem), technik viděl, že s tím autem jezdím denně, když jsem mu popsal co a jak (jak jezdím a jak brzdím ), tak mi to dal alespoň na měsíc, doma jsem rozhýbal + promazal pístek a druhý den to bylo bez problému. Jak už padlo mnohokrát, je to pořád jen o lidech.
A jak tady byla tabulka od PetrXX-jestli pro technický stav vozidla zemřou 2 osoby za rok a podíl na nehodách je 0,5%, zatímco stav vozovky může ze 0,3% nehod, tak to s tím stavem vozového parku asi není taková tragédie, jak se nám snaží všichni tvrdit...

Naposledy editováno 07.07.2017 09:49:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:54 | Nahoru | #203
e

Naposledy editováno 16.07.2017 11:51:54

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:54 | Nahoru | #204

Jenik789 píše: U STK na mem Jawa 50 typ 20 v puvodnim stavu chteli mit blinkry a brzdove svetlo. Argument, ze to nikdy Pionyr neco takoveho nemel nechteli vzit, protoze pak at si ho dam jako veterana.
Dale mam ve velkem OTP cislo motoru - Jawa 20, coz pry nesouhlasi s cislem motoru. Copak nekdy nejaky motor mel cislo Jawa 20???

tot me osobni zkusenosti.


Tak to je přesně příklad toho jak nefunguje systém.Protože tyhle věci tam opravdu nikdy nebyly a třeba nejsou. A třeba zápis typu motoru,bohužel na tohle nikdo nemyslel vytvořily se programy kolonky pi.... ale to že tyhle staré hachtle vůbec toto nemají pouští rozumný technik s tím že pokud příjde nerozumný úředník muže za to dostat pokutu.
Ještě větší pecka je když ti přijede pionýr který nemusí mít štítek podle zákona no ale on nemusí mít díky víjimce ani VIN pak ho identifikuju pouze podle barvy a značky. Ale řešil jsem vozík neměl ani vin ani štítek rozměry všechno sedělo barva ,značka stane se,štítek mít nemusel vše sem napsal do protokolu majitel odjel pro rozhodnutí o vyražení vin náhradní technologií.
No a na dopravce z něj udělali pomalu zloděje koní a vozíků a musel na ověření pravosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:02 | Nahoru | #205
Torino> budeme na vteřinu předpokládat, že majitel motocyklu ztrácející nějaký kapaliny před návštěvou STK stroj umyje tedy smyje všechny viditelné nedostatky.... takže to že jsou desky zapečený extravirgin fork oilem technik opravdu nepozná resp pozná na první stopce... ani to že tečou vidle, na to stačí hadřík....

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:12 | Nahoru | #206

neznamyScooterD píše: borci neargumentujte tím že vy něco děláte nebo neděláte atd., to je v obecný rovině naprosto k ničemu, ano v této zemi žije spousta lidí co mají v hlavě mozek a ano, je nás menšina... zbytek prostě musí dostávat ty věci rozkazem.....



kazdopadne nas s dalsimi rozkazy zarna budoucnost neceka, spis by bylo treba postupne lidi te odpovednosti ucit . Ja osobne nevidim jinou moznost, nez ze se "rozumne" budou chovat lidi co maji v hlave mozek a byt tak prikladem, ono casto takovi lide i neco dokazou a pak ten priklad muze pusobit i na tu "druhou" cast lidi ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:14 | Nahoru | #207
Macomen0> Ja se nevztekam. Ja se smeju To je dost podstatny rozdil. Bohuzel dokud budou lide co nepochopi, ze at uz buzerace ala DE nebo nastupujici CZ nebo benevolence ala NL, tak ze kvalita vozoveho parku je vlastne stejna a tim padem, ze neni treba mit milion kontrol a zakonu na kdejakou blbost, tak se urcite nikam nepohneme.

Ale opet jsi to pekne zakecal, misto aby jsi odpovedel a vysvetlil, jak je mozne, ze kdyz je teda takova snaha o bezpecnost, tak jak mohla v CR vubec jezdit motorka s olackou a prisli na ni az v Rakousku (a i tam jen proto, ze byla zrovna akce a maji pifku na cizince [z vychodu], protoze jinde dny by v klidu projel i tam). Protoze veskere tyto situace a pripady (a nejen v CR) dokazuji a potvrzuji to co rikam ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:18 | Nahoru | #208

Macomen0 píše: A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz



ja treba i bez STK zjistim ze starsi skodovky (hlavne fabie) sviti blbe, protoze oslnuji a stejne je z STK nevyhodite

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:19 | Nahoru | #209

Macomen0 píše: A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz



Samozrejme, ze si ma stezovat i v servise. Nicmene neni tady STK od toho, aby napomahala zlepseni technickeho stavu vozidel? K cemu ma pak to zarizeni na kontrolu a serizovani svetel, kdyz ho nepouzije? Kdyby jim prece slo o technicky stav, tak zrovna u takoveto drobnosti prece neni problem rict sviti vam to blbe, ale ja vam to muzu seridit (prospeje to vsem). Neni to nahodou tak, ze jde jen o penize za znovu opakovanou technickou? Neber to jako rypani, ale jen logicky dotaz

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 10:23 | Nahoru | #210

Macomen0 píše: Je a tady v téhle části republiky bohužel hojně podporovaný.



To jsou jen takove pohadky a skazky o tom jak tady jeste 28 let po revoluci mohou za vsechno komunisti.....lidi takove veci ojebavaji i na zapade i pres vsechny ty kontroly a pokuty. I tam lide jezdi rychle, parkuji kde nemaji, jezdi s auty/motorkami co maji nejake problemy atd. atd. Ti co na to serou uplne jsou vsude mensina. Ale vybudovala se aura a pohadka o svobode a demokracii a o tom jak to tady je spatne a mlatime se tim jak verici pri pruvodu na Filipinach retezy a pritom nemame vubec duvod. Ba naopak, je prijemne pozorovat a poslouchat naopak lidi ze zapadu jak nam zavidi to jak to tady u nas "zatim" funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist