3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
fockewulf píše: Je opravdu supe číst, za co všechno dotyční nebyli vyhozeni...když mě s autem vyhodili za to, že mi světla svítily níže, než měly...říkám technikovi, tvl. tak to seřiď ne, vždyť to je snad jediná věc, co můžete opravit....prý ne, že je hodně aut (byl jsem na hale sám)...tak jsem jel do servisu, tam mi to seřídili, viděl jsem, že to je ok, přijedu zpět na STK a tam mi tvrdí, že to zase svítí moc vysoko...byl to jiný technik, který mi sdělil, že už mě nechce znovu vyhazovat (tzn. v češtině = už si vydělali za zbytečnou opakovanou) a světla mi teda milostivě seřídil....když mi to pak milostivě dali, tak mu říkám, že jsem mu to kilo za světla mohl dát do kapsy namísto lítání po servisech, tak na mě jenom blbě čuměl...
A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz
Macomen0 píše: A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz
Ale já tady neřeším blbě svítící světla, resp. zjištění blbého sklonu, řeším přístup STK A vs. STK B.
Co jsem měl v servise reklamovat? Já byl u celé procedury, čuměl jsem i do toho "meotaru", kde mi technik(v servise) ukazoval, že to je ok, přijedu na STK a tam mi řekne, že je to zase blbě - co se s ním "nahádám", když to visí na technikovi z STK a ne technikovi ze servisu? To jsem mu měl říct, že to je blbec a pak platit ještě dvě opakované?
Už tak to bylo nejdražší seřízení světel v historii - 250 opakovaná TK, 150 seřízení světel a kdyby mě vyhodil znovu, tak dalších 250 a dalších 150...
crestik-OK, toto jako argument beru, pak ale stačí upozornění technika, jestli do toho chci jít nebo ne, jaké jsou rizika, rozhodnu se, řeknu ANO, on to ulomí a já si nemůžu stěžovat.
Jinak za sebe - nemám s existencí STK problém, jezdím tam, kde jsou normální, ten případ se světly byl pokus, kdy jsem TK zajišťoval rodinnému příslušníkovi a nejel tam, kam jezdím vždy (tam by mi to seřídili automaticky).
U mého auta, se kterým jezdím, resp. spíše brzdím jako "pan klobouk" jsem měl rozdíl brzdného účinku přes povolených 30% (zatuhlý jeden pístek-bez šance to zjistit, protože jezdím defenzivně, brzdím nejčastěji motorem), technik viděl, že s tím autem jezdím denně, když jsem mu popsal co a jak (jak jezdím a jak brzdím ), tak mi to dal alespoň na měsíc, doma jsem rozhýbal + promazal pístek a druhý den to bylo bez problému. Jak už padlo mnohokrát, je to pořád jen o lidech.
A jak tady byla tabulka od PetrXX-jestli pro technický stav vozidla zemřou 2 osoby za rok a podíl na nehodách je 0,5%, zatímco stav vozovky může ze 0,3% nehod, tak to s tím stavem vozového parku asi není taková tragédie, jak se nám snaží všichni tvrdit...
Naposledy editováno 07.07.2017 09:49:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Macomen0 píše: A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz
ja treba i bez STK zjistim ze starsi skodovky (hlavne fabie) sviti blbe, protoze oslnuji a stejne je z STK nevyhodite
Macomen0 píše: A jak bys jinak nebýt té kontroly zjistil že ti to svítí blbě ?A v servise si zaplatil a bylo to taky blbě byl sis stěžovat i tam?
Neber to jako rýpání jen logický dotaz
Samozrejme, ze si ma stezovat i v servise. Nicmene neni tady STK od toho, aby napomahala zlepseni technickeho stavu vozidel? K cemu ma pak to zarizeni na kontrolu a serizovani svetel, kdyz ho nepouzije? Kdyby jim prece slo o technicky stav, tak zrovna u takoveto drobnosti prece neni problem rict sviti vam to blbe, ale ja vam to muzu seridit (prospeje to vsem). Neni to nahodou tak, ze jde jen o penize za znovu opakovanou technickou? Neber to jako rypani, ale jen logicky dotaz