2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Znám jenom jedno auto ve svém okolí, z cca 50, které má vykuchaný fpc.
Na STK jezdím 3-4 X ročně, nikdy jsem nedával všimné.Taky jsem občas neprošel, oprávněně.
...jak technik na STK pozná "vykuchaný" filtr? Emise kontroluje jiná instituce!
...z motkou jedu po neděli, tak jsem zvědavý, co mě čeká.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
ramlik píše: Dovedu si velice živě představit, jaké vraky by se pohybovaly po našich silnicích, nebýt povinné STK co dva roky.
ehm, 99% plechovek jsou vraky hned po vyrobeni - karoserie Fe plech misto Al nebo laminatu, absence lichobeznikovyho zaveseni kol, motory sice precpany emisnima srackama se smesnym vykonem hluboko pod 50kw/l (na vytocenou jedna to mnohdy nejede ani padesat) a lidi tse k tomu chovaj jak dobytci - nechavaj to reznout venku misto aby to parkovali ve vyhrate garazi na astojanech - a kupodivu to STK prochazi... myslim ze s tim tvrzenim o "vracich" v tomhle fakt neuspejes..
nebo jeste jinej pohled - jizdni kolo STK nepodleha, a kdyby to nebrzdilo nebo tam byl jinej tech. problem nevyjel bych s tim samozrejme ani od baraku
ramlik píše: Dovedu si velice živě představit, jaké vraky by se pohybovaly po našich silnicích, nebýt povinné STK co dva roky.
Znám jenom jedno auto ve svém okolí, z cca 50, které má vykuchaný fpc.
Na STK jezdím 3-4 X ročně, nikdy jsem nedával všimné.Taky jsem občas neprošel, oprávněně.
...jak technik na STK pozná "vykuchaný" filtr? Emise kontroluje jiná instituce!
...z motkou jedu po neděli, tak jsem zvědavý, co mě čeká.
Zive si to dovedes predstavit, ale nejaky dukaz by nebyl? Opet podivejme se treba na Holandsko. Je to tam samy vrak?