globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

7.7.2017 v 09:29 | Nahoru | #1
U STK na mem Jawa 50 typ 20 v puvodnim stavu chteli mit blinkry a brzdove svetlo. Argument, ze to nikdy Pionyr neco takoveho nemel nechteli vzit, protoze pak at si ho dam jako veterana.
Dale mam ve velkem OTP cislo motoru - Jawa 20, coz pry nesouhlasi s cislem motoru. Copak nekdy nejaky motor mel cislo Jawa 20???

tot me osobni zkusenosti.

(reakce na) Rarity z STK

7.7.2017 v 09:54 | Nahoru | #2

Jenik789 píše: U STK na mem Jawa 50 typ 20 v puvodnim stavu chteli mit blinkry a brzdove svetlo. Argument, ze to nikdy Pionyr neco takoveho nemel nechteli vzit, protoze pak at si ho dam jako veterana.
Dale mam ve velkem OTP cislo motoru - Jawa 20, coz pry nesouhlasi s cislem motoru. Copak nekdy nejaky motor mel cislo Jawa 20???

tot me osobni zkusenosti.


Tak to je přesně příklad toho jak nefunguje systém.Protože tyhle věci tam opravdu nikdy nebyly a třeba nejsou. A třeba zápis typu motoru,bohužel na tohle nikdo nemyslel vytvořily se programy kolonky pi.... ale to že tyhle staré hachtle vůbec toto nemají pouští rozumný technik s tím že pokud příjde nerozumný úředník muže za to dostat pokutu.
Ještě větší pecka je když ti přijede pionýr který nemusí mít štítek podle zákona no ale on nemusí mít díky víjimce ani VIN pak ho identifikuju pouze podle barvy a značky. Ale řešil jsem vozík neměl ani vin ani štítek rozměry všechno sedělo barva ,značka stane se,štítek mít nemusel vše sem napsal do protokolu majitel odjel pro rozhodnutí o vyražení vin náhradní technologií.
No a na dopravce z něj udělali pomalu zloděje koní a vozíků a musel na ověření pravosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist