Naposledy editováno 19.07.2017 05:16:05
2 reakcí na tento příspěvek životnost motoru podle najetých km
Jak tu čtu ty nájezdy a spokojenost... Co teda způsobí že někdo s motorem co má podle budíku 30tis a podobně řeší problémy s klepáním a cvakáním? To polovina uživatelů kálí na pravidelný servis? A pak při prodeji stočí km a jede se na novo?
Přiznám se že jsem byl po koupi moto(3ks) vždy jak podělaný když najednou slyším něco cvakat a už v tom vidím vydřenou vačku nebo vůli na spodku...
Jak to tu pročítám co se každému na moto děje jsem jednou byl s Ducati u servisáka že slyším ventily a aby je zkontroloval. Výsledkem je že vůle Ok a prostě trochu cvakaj tak ať se z toho nedělám. Sám jsem je kontroloval teď v zimě a taky OK jen při brždění motorem jsou slyšet no... Klasika smrt z vyděšeni
Z toho vyplývá další otázka kolik ty cvakající ventily snesou než se objeví na vačce/vahadlech/hrníčkách opotřebení?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 136 | 15.11.2023 v 09:41 Rachus |
Stránky pro vlastníky a obdivovatel... Triumph Bonneville 800, Triumph Bonneville 900, Triu... | Raub | 1 | 26.6.2020 v 08:33 Raub |
Triumph Bonneville [1, 2] Triumph Bonneville 800, Triumph Bonneville 900, Triu... | tux001 | 44 | 21.2.2017 v 10:43 Bonnerider |
Dragster Triumph Bonneville 800 | Desmik | 10 | 4.2.2009 v 09:27 PetrXX |