globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: životnost motoru podle najetých km
.

Naposledy editováno 19.07.2017 05:16:05

2 reakcí na tento příspěvek životnost motoru podle najetých km

2.7.2017 v 21:41 | Nahoru | #1
Připojím se do diskuze...
Jak tu čtu ty nájezdy a spokojenost... Co teda způsobí že někdo s motorem co má podle budíku 30tis a podobně řeší problémy s klepáním a cvakáním? To polovina uživatelů kálí na pravidelný servis? A pak při prodeji stočí km a jede se na novo?
Přiznám se že jsem byl po koupi moto(3ks) vždy jak podělaný když najednou slyším něco cvakat a už v tom vidím vydřenou vačku nebo vůli na spodku...
Jak to tu pročítám co se každému na moto děje jsem jednou byl s Ducati u servisáka že slyším ventily a aby je zkontroloval. Výsledkem je že vůle Ok a prostě trochu cvakaj tak ať se z toho nedělám. Sám jsem je kontroloval teď v zimě a taky OK jen při brždění motorem jsou slyšet no... Klasika smrt z vyděšeni
Z toho vyplývá další otázka kolik ty cvakající ventily snesou než se objeví na vačce/vahadlech/hrníčkách opotřebení?

(reakce na) životnost motoru podle najetých km

2.7.2017 v 22:05 | Nahoru | #2
syrrius> je to tím jak se kdo k motorce i chová, taky umím odkurvit motor během chvilky, naštípnout studený, hned tomu dát napít, na srazech se chlubit jaký to umí plameny z laufů, furt záda, burnouty, přejíždění serv. intervalů a kontrol, ale nejvíc dělá to, že se do toho začne majitel sám vrtat a posere na co hrábne... Pokud jsou ty ventilové vůle v toleranci tak to vydrží, výrobce ví líp než my jak to má být OK, pokud i tak je moto hlučnější než jiný stejný kousky tak se vyplatí kontrola vačky, hrníčků a uložení ventilů, ale to už je opět složitější a nákladnější servis a do toho se v sezoně zase spoustě majitelům nechce a tak se jezdí dál, když jsou vůle v cajku a ono se to zhoršuje (nebo nemusí) a pak prd ho, než to draho opravovat tak to radši prodám... Už jsem dělal repas hlavy u moto co měla 10000 km a druhá se stejnou závadou po 3800km, nejspíš výrobní vada, vodítko ventilu bylo pod jiným úhlem než sedlo ventilu...

(reakce na) životnost motoru podle najetých km

2.7.2017 v 22:59 | Nahoru | #3
syrrius> protoze jednak jsou lidi prasata, jednak veří na pohádky a jednak věří budíkům.... ja CB koupil jako nebourany s 12tis ..... az kdyz jsem ho jebnul jsem našel pod super udelanym lakem jeste jeden a kdyz jsem sundal kapoty tak zjistil ze jejich drzaky jsou rozdílny tj jeden je vyrabenej - popravde opet tak dobre ze skorem nejde poznat co je orig ...a ted muzu-nemusim verit tem 12tis. na druhou strannu servisni interval dodrzuji 6tis (papirove by mohl 10) a ted kdyz byl rozebrany motor kvuli prevodovemu kolecku mi servisak rikal ze na tech 90tis nevypada ....a kdo ví kolik má - minimalne 91 , ale treba 150 co ja vim....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
Stránky pro vlastníky a obdivovatel... Triumph Bonneville 800, Triumph Bonneville 900, Triu... Raub 1 26.6.2020 v 08:33 Raub
Triumph Bonneville [1, 2] Triumph Bonneville 800, Triumph Bonneville 900, Triu... tux001 44 21.2.2017 v 10:43 Bonnerider
Dragster Triumph Bonneville 800 Desmik 10 4.2.2009 v 09:27 PetrXX


TOPlist