bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Bonneville
Zdravím vespolek. Delší dobu koukám na inzeráty a pročítám zdejší forum a vypadá to, že jsem se beznadějně zamiloval do krasavice s názvem Triumph Bonneville. Nádherný "kochací stroj s duší" - prostě není co řešit . Chtěl jsem se ovšem pro jistotu zeptat místních odborníků:

- je třeba dávat majzla na nějaké speciální špeky nebo si nemusím moc lámat hlavu při výběru ojetiny

- jak je to se servisem v ČR (nejlépe někde na Moravě - našel jsem nějaký kontakt akorát v Olomouci), tzn. kvalita, ceny atd.

Díky za postřehy, rady, připomínky.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville

29.8.2011 v 13:35 | Nahoru | #1
Odborník nejsem, ale nej servis na Triumph je asi tady v Teplicích, jen trochu z ruky. Jinak teď má nově Triumph zastoupení v Brně, ale je to tak nové, že jsem na to nic neslyšel. Olomouc bude v tvém případě asi ideální..

(reakce na) Triumph Bonneville

29.8.2011 v 16:39 | Nahoru | #2
V podstatě žádné špeky nejsou. U prvních modelů karburátorové osmistovky je dost nevhodně řešený odfuk z klikové skříně. Je tam speciální kroužek (800 káčé), který těsní odstředivý odlučovač oleje a pokud neplní svoji funkci, tak velmi rychle oddělá vzduchový filtr a motorka nejede.
U karburátorů všeobecně je dobré ucpat přívod sekundárního vzduchu, jednak se zbytečně pálí kolena, druhak ta hnusná tyčka vedle svíčky znemožňuje její snadné vymontování a za třetí membrána někdy nedělá co má a tak si pak přisává falešný vzduch.
Jestli karburátor, nebo stříkačka nechám na tobě, oboje má svoje klady i zápory. Vizuálně to vypadá stejně, oboje má manuální sytič. Vzhledem k tomu, že motorku chceš nechat servisovat a pokud možno do ní nehrabat je lepší vstřikování, které je naprosto bezúdržbové, ale karburátor jede trochu jinak a postarat se o něj, nebo ho seřídit není nijak náročné.
Triumph i jiné firmy nabízí palivové mapy pro otevřené výfuky a je to poznat, karburátor se jen přetryskuje a můžeš si udělat šroubkem bohatší směs i na volnoběh.
Při obhlídce se zajímej tedy hlavně o celkový stav, servisní historii a to kde motorka jezdila (motorky z anglie, nebo od moře bývají celkově orezlé).
Pokud chceš vyloženě kochací motorku je aspoň podle mě lepší scrambler a já bych šel do něj.
Jinak není na servis nikterak náročná ani co se týče nákladů ani co se týče vybavení.
Takže její údržbu zvládne každej dobrej servis.

Naposledy editováno 29.08.2011 16:41:04

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville

29.8.2011 v 17:00 | Nahoru | #3
Joo Triumph Já až budu velkej, tak si koupim tenhle


Naposledy editováno 29.08.2011 17:00:59

(reakce na) Triumph Bonneville

29.8.2011 v 17:06 | Nahoru | #4

kuba350 píše: Joo Triumph Já až budu velkej, tak si koupim tenhle



Jestli preziju daytonu, bude tohle taky moje "predduchodova" motorka

Triumph Bonneville

29.8.2011 v 17:27 | Nahoru | #5
U triumphu nešlápneš s žádnou motorkou vedle! NA extra kochání by možná mohly stačit s starý poctivý 120tky s nakopávačkou a 4 kvaltama z přelomu 60. a 70. let

Triumph Bonneville

29.8.2011 v 21:52 | Nahoru | #6
Scrambler .Má příští motorka.

Triumph Bonneville

29.8.2011 v 22:06 | Nahoru | #7
ja se zakoukal do Thruxtona

Triumph Bonneville

29.8.2011 v 22:08 | Nahoru | #8
neni to Thruxton ale predelanej T100 boneville a je to moc krásný !

Triumph Bonneville

29.8.2011 v 23:37 | Nahoru | #9
Jsou to paradni strojky

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville

30.8.2011 v 07:58 | Nahoru | #10
Díky moc za komentáře! Videa na youtube už mám skouknuté snad všechny a slintám jak bernardýn pokaždé, když ty krasavce vidím. To je prostě kus umění a ne obyčejné přemisťovadlo.

Thruxton je super kafáč, ale vzhledem k tomu, že se občas hodlám kochat i ve dvou, tak by se mojí drahé polovičce, ten deklik vzadu asi moc nepozdával (i když teda, jak jsem pochopil, to jde sundat)

Naposledy editováno 30.08.2011 08:18:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville

30.8.2011 v 08:27 | Nahoru | #11
tux001> ja myslel že pod tím deklem je sedlo ne?

Triumph Bonneville

30.8.2011 v 08:28 | Nahoru | #12
Prvně jsem se zamilovalo do Bonnevilla ale poté co jsem viděla Thruxtona tak je to můj jasný favorit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville

30.8.2011 v 08:45 | Nahoru | #13
šmudla> No pod tím deklem sedlo asi je (jak jsem tak čučel na fotky). Ale pořád to sundávat a nandávat mi přijde takové prdlé. A ve finále Thruxton bez deklu je v podstatě Bonneville s jinýma řídítkama, ne?

(reakce na) Triumph Bonneville

30.8.2011 v 08:55 | Nahoru | #14

tux001 píše: šmudla> No pod tím deklem sedlo asi je (jak jsem tak čučel na fotky). Ale pořád to sundávat a nandávat mi přijde takové prdlé. A ve finále Thruxton bez deklu je v podstatě Bonneville s jinýma řídítkama, ne?


V podstatě ..ale taky jiné výfuky a upravy motoru, takže lehce zvýšený výkon

Triumph Bonneville

30.8.2011 v 10:31 | Nahoru | #15
thuindebird sport

Triumph Bonneville

30.8.2011 v 10:40 | Nahoru | #16

Triumph Bonneville

30.8.2011 v 17:06 | Nahoru | #17
znackuju

(reakce na) Triumph Bonneville

30.8.2011 v 17:54 | Nahoru | #18

tux001 píše: A ve finále Thruxton bez deklu je v podstatě Bonneville s jinýma řídítkama, ne?



jina kola (hlinik vs. ocel, predni kolo 19" vs. 18", jina kyvka, jiny predni tlumice - Thrux. ma stavitelne predpeti i na predku, 10mm rozdilu v prumeru kotouce, jina poloha stupacek, jiny blatniky, zrcatka, ...(. Je toho vic nez jen riditka a vyfuky :)

a k tomu servisu - v Olomouci bych doporucoval urcite TUTO nez vyse zminovany .... uz jen z duvodu, ze s nima jsou daleko lepsi zkusenosti a je to oficialni autorizovanej servis s veskerou technickou podporou, atd ... :)

Triumph Bonneville

7.9.2011 v 12:42 | Nahoru | #19
jj, Bonnevill je klasika , hlavně ten původní...

Triumph Bonneville

5.2.2017 v 15:25 | Nahoru | #20
Co říkáte na letošní T100?





Naposledy editováno 05.02.2017 15:32:47

Triumph Bonneville

5.2.2017 v 20:08 | Nahoru | #21
Nic, ja jsem opet zamilovanej do thruxtonu, tentokrat do 1200 Rka

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville

20.2.2017 v 13:35 | Nahoru | #22
Jen jsem nepochopil, když výfuky jsou chromované, proč jsou kryty převodovky v tom matném niklu ...

(reakce na) Triumph Bonneville

20.2.2017 v 14:19 | Nahoru | #23

Bonnerider píše: Jen jsem nepochopil, když výfuky jsou chromované, proč jsou kryty převodovky v tom matném niklu ...



Aby se na prvni pohled poznalo, co je vyfuk a co rychloska ?

Nevim, me to nerusi, ale tak takovou ptakovinu si nechat predelat je to nejmensi. Na druhou stranu uz to pak nebude original, a zvlast u takovehleho stroje bude original asi ceneny nejvice, za par-desitek let :)

Triumph Bonneville

20.2.2017 v 14:49 | Nahoru | #24
Zkus ještě zapřemýšlet o trojválu. Takový T. Thunderbird, Legend nebo Adventurer (no ono to je v podstatě ta samá motorka, liší se detailech) taky nejsou špatné stroje.

Karburátorovému Triumphu udělá servis každá lepší dílna. Není to složitý stroj. Vstřikovací nemám, nemůžu soudit.

2 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville

20.2.2017 v 19:25 | Nahoru | #25
Pěkné jsou, o tom žádná. Ale asi ne pro mne. Gentlemanský stroj a výlety po naší krásné vlasti cestovní rychlostí 80, to je můj styl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville

20.2.2017 v 19:34 | Nahoru | #26
Bonnerider> Ano, přesně kvůli tomu jsem si Legenda koupil a přesně tak jezdím.

(reakce na) Triumph Bonneville

20.2.2017 v 19:39 | Nahoru | #27
Bonnerider> Zdá se že má pěknější řídítka ,ale i přez větší objem papirově -9kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville

20.2.2017 v 19:42 | Nahoru | #28
zenhas> Na kolik tě vyšel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville

20.2.2017 v 19:44 | Nahoru | #29
zenhas> Tak pri tej 80-ke sa možno spotrebou vojdeš aj do 5,3/5,5 litra , lebo inak tie karburátory robia v nádrži vír .
Moja prvá (taká od srdca) jazda na nej ... 7,75 , som skoro skolaboval , tá motorka sa dá pod 6 litrov dostať iba voľným pádom .

(reakce na) Triumph Bonneville

20.2.2017 v 19:52 | Nahoru | #30
Bonnerider> bez stovky rovných sto. Mám ho ale krátce. Od loňského jara. Do listopadu jsem na něm nalítal jen 6 tisíc.

Naposledy editováno 20.02.2017 19:57:20
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... WildOne 136 15.11.2023 v 09:41 Rachus
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... vyletnik 66 11.6.2023 v 16:49 jindr
Jak cestou často pícháte [1, 2] Triumph Scrambler, Triumph Bonneville T100 Animals21 58 12.4.2023 v 15:10 helioland
Triumph Bonneville T100 - vůle ventlů Triumph Bonneville T100 MaraBony 1 17.7.2022 v 15:10 drool
velikonoce - doplnit mozaiku po hra... Triumph Bonneville T100 Jareksv 2 29.3.2022 v 18:10 alinn


TOPlist