Téma: Triumph Classics
Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triumph Thunderbird Sport, Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Triumph Thunderbird 1600, Triumph Thunderbird 900, Triumph Thunderbird Storm, Triumph Bonneville T140, Triumph TR 6 Thunderbird, Triumph Bonneville SE, Triumph Thunderbird Commander, Triumph Thunderbird LT, Triumph Street Twin, Triumph Bonneville T120, Triumph Thruxton, Triumph Thruxton R, Triumph Street Cup, Triumph Bonneville Bobber, Triumph Street Scrambler, Triumph Bonneville Speedmaster
12.2.2018 v 15:05
Rád bych, aby zde vzniklo stálé vlákno pro majitele a příznivce klasických motocyklů značky Triumph, pro sdílení informací, zkušeností a názorů.
Zváni jsou všichni majitelé Bonnevillů, Street Twinů, Street Cupů, Scramblerů, Thruxtonů, Thunderbirdů, Bobberů a Speedmasterů, ale i ti, kterým se uvedené stroje líbí, uvažují o nich, či jen vyznávají tento styl.
Zváni jsou všichni majitelé Bonnevillů, Street Twinů, Street Cupů, Scramblerů, Thruxtonů, Thunderbirdů, Bobberů a Speedmasterů, ale i ti, kterým se uvedené stroje líbí, uvažují o nich, či jen vyznávají tento styl.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Zdravim vas.ja sa len chcem spytat co vravite na kvalitu tychto triumphov konkretne modelov este zo 70tych rokov....aka bola kvalita materialov atd....najviac ma zaujima prevodovka motor atd.....vie niekto odpovedat? Vopred dakujem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Taky by me to zajimalo.
Uvazuji o nejakem "retro" stroji - neco spis pro radost (mam KTM 1190 Adventure - toz cestovani a vyssi rychlosti mam poreseno )
Chtel bych spis neco:
- mensiho (co clovek vytahne na to kaficko - KTM-ka je velika krava)
- retro (na co obliknu krivak a nazuju kanady, sednu a nic neresim, protoze neni co resit, zadne palivove mapy, kontrola trakce, USB nabijecka na mobil, proste nic... jenom motor a spaleny benzin)
- "klasicke konstrukce" - klidne karburator a nakopavacka - abych mohl na tom servis delat doma (pro to poteseni z manualni prace )
Osobne se mi Bonnevile velice libi... Kousky zo 70-tych let (T140) jedou za ceny pomaly vyssi nez nove T100, ale prijdou mi jako zajimava volba (ovladani na rozdil od predch.generace je uz "evropske", kotoucova brzda vepredu...
Prochazim forum, obecne panuje takovej konsenzus, ze motory Triumph-u (resp. na Bonnevile) jsou drzak.
Ale nenasel jsem nikde zatim tema, kde by se resili nejake zkusenosti do ceho jit, pokud by clovek shanel "klasiku" s tim, ze je to uz spis jako investice, nez primarni masina na kazdodenni jezdeni a snad jeste i cestovani.
Jestli nekdo ma rady, kde nastudovat vic, budu vdecny
Uvazuji o nejakem "retro" stroji - neco spis pro radost (mam KTM 1190 Adventure - toz cestovani a vyssi rychlosti mam poreseno )
Chtel bych spis neco:
- mensiho (co clovek vytahne na to kaficko - KTM-ka je velika krava)
- retro (na co obliknu krivak a nazuju kanady, sednu a nic neresim, protoze neni co resit, zadne palivove mapy, kontrola trakce, USB nabijecka na mobil, proste nic... jenom motor a spaleny benzin)
- "klasicke konstrukce" - klidne karburator a nakopavacka - abych mohl na tom servis delat doma (pro to poteseni z manualni prace )
Osobne se mi Bonnevile velice libi... Kousky zo 70-tych let (T140) jedou za ceny pomaly vyssi nez nove T100, ale prijdou mi jako zajimava volba (ovladani na rozdil od predch.generace je uz "evropske", kotoucova brzda vepredu...
Prochazim forum, obecne panuje takovej konsenzus, ze motory Triumph-u (resp. na Bonnevile) jsou drzak.
Ale nenasel jsem nikde zatim tema, kde by se resili nejake zkusenosti do ceho jit, pokud by clovek shanel "klasiku" s tim, ze je to uz spis jako investice, nez primarni masina na kazdodenni jezdeni a snad jeste i cestovani.
Jestli nekdo ma rady, kde nastudovat vic, budu vdecny
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Porucha, není to na 2 řádky. Důležitější je výsledek, dealer/továrna navrhla výměnu motoru a taky ji provedla. Takže spokojenost
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
2 roky bez príspevku a tak pre oživenie.
Jazdím na TB 900 4 sezonu a aj keď často brúzdam po netu, čítam testy a aj by som skusil niečo iné, ostávam stále verny svojmu trojhrnku. Ako raz jeden napísal: motorky (ak si spokojný s tým čo máš) sa nepredávajú, ale prikupujú...Občas niečo upravím, teraz čerstvo nahodené volné filtre, pretryskovanie (bez meráku AFR a testovacích jázd si to neviem predstaviť). Netušíl som ak veľký potenciál sa v tom 900ccm motore ešte skríva, predsa len už z továrne jazdí parádne.Každopádne (aj keď sa blíži polovica sezony), možem povedať, že ma motorka aj tuto sezonu stále baví-jak na ceste, tak i v dielni (upravy ). Okrem známeho slabého bodu (oprava prvů sezonu -šroub hnacieho hriadeľa alternátoru sa zvykne ulomiť, nová sada už tým netrpí-je silnejší) som za 10 tis. km čo som najazdil žiadne iné veci neriešil.
Vítam sa sa medzi statnymi majitelmi Triumph. ANO! 1 valec malo 4 vela. pre mna idelne 2 valce. najviac emocii najviac charizmaticke motory.. a tento 1200 2val co je v truxe je uzasny.. som uneseny poruchy ma obchazaju aj ked vymena motora vo vlakne vyssie je desiva
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Ahoj všem, zakoupil jsem si Triumph Thruxton 1200R , neměl by někdo k tomu nějaký manuál, návod, údržby atd abych věděl co kdy dělat a jak a různé věci na budikach co co znamená atd. Předem děkuji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Možný problém s montáží laděného vý... Triumph Bonneville T100 | breta007 | 10 | 4.1.2025 v 22:07 Krautkopf |
Honda H'Ness CB350 Kawasaki W 800, Royal Enfield Interceptor, Moto Guzz... | Geodet | 23 | 30.12.2024 v 10:27 PavelGT |
Servis motocyklů Triumph Triumph Bonneville T100 | breta007 | 11 | 17.11.2024 v 08:41 FJRPEPA |
triumph thunderbird 1700 nedrží otá... Triumph Thunderbird 1600 | Berry20 | 2 | 25.7.2024 v 15:53 Petak76 |
Jak moc dovolí pneu klopit [1, 2, 3] Triumph Street Scrambler | Drakcolita | 62 | 3.5.2024 v 15:59 dva_hrnce |